Skip to content

Fata din visele lui Fluturaș!

Iunie 24, 2011

Eu nu mă conduc după un stereotip fizic, moral sau evlavios (chiar dacă ador brunetele crețoase) atunci când îmi place de cineva sau mă îndrăgostesc, aceste lucruri pur și simplu se întâmplă și gata. Totuși vrei nu vrei avem un fel de așteptări sau lucrușoare ce ating anumite butoane și te fac să fii mai implicat și să te dedici mai mult relației (nu contează lungă durată sau scurtă durată).

Grapefruits scria despre bărbați, și cum ar vrea să-i vadă ea pe cei cu care să fie. Și asta m-a făcut să mă gândesc la lucrurile ce le-am observat de-a lungul timpului și lucruri care ar putea să mă facă să mă topesc, sau lucruri ce adaugă insecuritate asupra mea. Și așa voi încerca să o descriu pe fata din visele lui Fluturaș.

Tocheală

Îmi plac fetele deștepte, fetele cu care vorbești simți că înveți o grămadă de la ele, apoi ajungi să le citezi și să zici când vorbești cu prietenii, iată prietena mea zicea că … . Nu e necesar ca ea să știe tot ce știu eu sau viceversa, dar ca ambii să crească în ceea ce știu. Asta e atât de magic pentru mine, un fel de excitare a substanței cenușii, și atunci chiar îmi apar murașchi.

Îmi place fata care atunci când o întreb ce a făcut azi, sau ce face, îmi răspunde ceea ce face oricât de nesimnificativ ar fi. Deoarece mie îmi place să o ascult, să văd că ea e în ceea ce face, dacă e ceva interesant o voi asculta sincer cu interes, dacă zice că se plictisește, atunci mă voi gândi să facem ceva. Nu îmi place când mi se răspunde: #Ei, da nimic important, și gata, asta oprește și inhibă orice discuție.

Mie îmi place să fiu alături de cineva oricând, nu doar în momentele cele mai importante, sau care sunt considerate interesante. Nu e numaidecât să spui ceva amuzant ca eu să zâmbesc, eu zâmbesc pentru că te văd și te aud pe tine. Oricât de ciudat nu aș arăta.

Îmi plac fetele ciufulite, și care au scânteie în ochi dimineața, chiar dacă îs somnoroase, nemachiate și cred ele că nu sunt deloc sexy. Ele sunt – pentru mine. Îmi plac fetele care roșesc subtil.

Îmi plac fetele care pot îmbrăca orice și să se simtă comod, de la rochițe scurte, la business style, rock concert style sau tricou și blugi. Nu trebuie numaidecât să aibă decolteuri largi sau bluzițe transparente ca să-mi atragă atenția și să-mi demonstreze că e sexy.

Îmi plac fetele care îmi oferă securitatea zilei de mâine, că mâine va fi la fel ca azi și asta nu pentru că ar ști ce va fi mâine, da pentru că azi eu sunt cu dânsa. Așa eu voi încerca să o surprind și să nu-mi fie frică că mă voi trezi dimineața, și voi auzi cuvintele: Alex, sorry da noi…, sau din cauza că sunt ca pe ace de mai mult timp, și nu am încrederea că ea e a mea, fac prostii și din cauza presiunii mă pot trezi spunând: Dragă, sorry da noi….

Eu un fel de Piramida lui Maslow a relațiilor atunci când treci peste primele nivele, poți da mai mult și tinde spre mai mult.

Îmi plac fetele care mă pot contrazice și cu care să mă contrazic, și care au lucruri care le plac și care nu le plac, eu să știu asta, și să nu le impun să le placă ceea ce nu le place, și de asemenea să respecte ce îmi place mie. Dacă mi se încearcă să mi se taie aripile și să mi se împingă ceva, atunci eu repede mă retrag în defensivă și adio Alex!

De asemenea o fată căruia pot să-i spun orice fără a aștepta aprobare sau că asta nu-i frumos să-i spui. De la cel mai pervers banc, la cele mai dulci cuvinte șoptite la ureche. O fată care să gândească open-mind și să poate trece peste lucruri care a fost învățată să nu le accepte.

O fată care ar vrea să meargă cu mine și la o bere, și la o cină oficială, la teatru, în parc sau la un concert rock, și eu să mă mândesc cu ea că este lângă mine.

De multe ori persoanele care nu-mi cer nimic, eu le pot da orice. Dacă mi se vor impune cerințe pe care eu și by default le fac, atunci eu m-aș simți amenințat. Și apoi dacă sunt verificat prea des cu cine sunt, cu cine am fost, chiar dacă eu spun tot ce și cum, tot mă pune în defensivă, deoarece eu vreau ca fata să aibă încredere în mine și eu dacă am spus că asta voi face sau noi voi face așa va fi, no double checking. Eu dacă voi ajunge să înșel, înseamnă că im freaked out. Și asta va fi evident.

Îmi place să observ cerceii și sutienul la fete deoarece asta spune foarte multe despre ele, cât de creative sunt sau ce temperament au. Și mie asta îmi place, deoarece accesoriile acestea le aleg însuși fetele fără nici un fel de prescrieri.

Îmi place când fetele pot să aibă grijă de ele, apoi dacă să facă primul pas vreodată, să-l facă și să nu aștepte ca altcineva să-l facă. Viața e prea scurtă ca să aștepți ca oportunitățile să-ți bată la ușă.

Îmi plac fetele care își respectă promisiunile. Și care zâmbesc frumos și care mă privesc în ochi.

Îmi plac fetele care pot să ofere ultimul sărut în caz că trebuie să ne despărțim. Așa când te gândești anume la ea, și te întrebi oare cum mama naibii s-a terminat povestea aia magică, îți aduci aminte un sărut magic, respiri mai greu, și visezi cu ochii deschiși.

Îmi plac fetele după a căror sărut nu-mi mai pot folosi buzele vreo 2-3 zile, fiecare sărut e special și aparte dar unele sunt mai chimice decât altele. Săruturi care te fac să te gândești că nu vrei ca clipa să se termine.

Nu e necesar ca fata să știe să gătească. Dar acum nu pot zice de viața de familie și nu cred că m-aș băga acum într-o familie, e prea devreme.

Îmi plac fetele care atunci când sunt cu dânsele face to face îmi pot permite să fiu copil. Și ele tot.

Îmi plac fetele care știu ce vreau și unde vor să ajungă, iar o întrebare nu e eliminată din start ci discutată. Îmi place să fie discuție. Îmi place să dansez cu ele chiar dacă eu nu pot dansa, și îmi place că atunci când am emoții, ea mă apucă de mână și îmi transmite că totul va fi bine. O fată care admite că și bărbatul tot este om și poate greși și poate avea emoții.

Îmi place când fata e interesantă în ceea ce fac eu așa cum eu sunt interesant în ceea ce face ea. Vreau ca prietena mea, să nu-mi fie doar sex partner, kissing partner, cooking partner, dating partner, dar prietenul meu.

Îmi place când eu sunt eroul ei. Un bărbat când devine eroul unei femei, devine eroul întregii lumi.

O îmbrățișare caldă, prelungă și din suflet e cel mai frumos Te Iubesc!

8 comentarii leave one →
  1. Melly permalink
    Iunie 25, 2011 08:49

    Wow…:-O
    Câte detalii :))…de acum încolo poți da linkul oricărei tipe care demonstrează interes în ceea ce te privește și dacă consideră că se încadrează poate continua încercarea de a te cucerii..iar dacă nu…no problem..you cant have them all ;)..Totuși consider că ai pretenții rezonabile :)..deși dacă ai întâlni o persoană care să dețină toate caracteristicile de mai sus cred că ai ajunge să o iei de soție :D…dar ce se va întâmpla atunci cu liberatatea fluturașului ?!?..Presupun că pentru orice lucru frumos tre să mai renunți la câte ceva ca să funcționeze 😀
    Să nu uiți să povestești când o întâlnești 😉
    Kisses&Hugs my B 🙂

    • Iunie 25, 2011 10:43

      Au fost câteva cazuri când credeam că am găsit-o dar au apărut circumstanțe în care nici ea nu putea face nimic, nici eu. Dar asta te face să visezi în continuare:*

      Și desigur vă voi face cunoștință când aceasta va fi Acasă la Fluturaș!

  2. Iunie 25, 2011 13:20

    „cretoase brunete”:)

    • Iunie 25, 2011 13:31

      ș smart, eu încă țin minte cartea despre femei influente despre care îmi povesteai:) ș despre politics book, ș despre dezabaterile pe care le aveai cu tata &co :*+

  3. Iunie 26, 2011 02:18

    uhh I’m flattered:)

    • Iunie 26, 2011 02:36

      eu nuș de ce te-ai mai îndoi că eu nu aș ține minte:) eu când zic că tu ești under my skin, eu nu tupa zic 😛 :*+

  4. Ianuarie 24, 2012 09:00

    Foarte frumos! Sper s-o întîlnești cât mai curând 🙂

    • Ianuarie 24, 2012 10:00

      Ea iaca iaca este, iaca iaca nu-i 🙂

Butterfly sharing is caring

