Skip to content

Lena Berșadschi

Iunie 22, 2011

Se spune că mereu ții minte persoana pe care prima dată ai sărutat-o, dar cum rămâne cu persoana căreia i-ai povestit despre sărut chiar în foarte scurt timp după ce s-a întâmplat?

Asta practic face parte din însuși sărutul, așa că Lena a fost persoana asta, dar până să ajung eu să-i povestesc asta, mie mi-a mai plăcut de un șir de fete frumoase și deștepte (ca Nikki) iar Lenei de un chinez britanic – Zhong Jie.

Când mă gândesc că ea a fost lângă mine la miorlăiturile de dragoste platonică, frumoasă desigur, de pe vremea când eram a 8 sau a 9, atunci chiar nu ai cum să nu ai încredere deplină.

Apoi Lena mă mai ține minte cum eu aveam musteți și freză ca la Dima Bilan înaintea frezei Dima Bilan. Iar eu o țin minte din perioada când încă sânii abia îi creșteau. Uneori când mă gândesc la Lena îmi aduc aminte în același timp momente din ani diferiți așa că e foarte greu de a păstra firul narativ.

Len4ik

Lena a fost prima fată pe care am sunat-o acasă, și deși urma să pălăvrăgim ca prieteni aveam așa niște emoții, uf, și atunci cânta la MuzTv – Shakira – Hips dont lie. Și de atunci asociez cântecul acesta cu Lena, o iubesc pe Shakira și urăsc să sun pe cineva fără motiv. Încerc aceleași sentimente de fiece dată, un fel de fobie, nu știu, dar așa e.

Lena mi-a dar să citesc cartea Zahir de Coelho și asta a fost a doua mea carte de el, mi-a plăcut și din păcate încă nu i-am întors-o deși au trecut apropo 4 ani de atunci, în schimb de ziua Lenei (ea e balanță – tot zodie de aer), i-am dăruit Alchimistul, acum cred că i-aș dărui ceva de Marquez.

Deși o cunosc pe Lena din 2005 (de la Tânărul Antreprenor), o tentativă să vorbesc cu ea a fost în vara 2005, apoi în iarna 2006, i-am scris primul email, și de atunci ea m-a bombardat pe mine și eu pe ea câțiva ani buni. Țin minte cum i-am și povestit evenimentul de pe 27 aprilie – Steaua – Boro. Apoi pe atunci culoarea preferată a Lenei era roșu și ea era fotomodel la Valentina Vidrașcu.

Apoi în 2010, Lena a câștigat și Ugradu și Sorosu, și a plecat cu Sorosu în Wisconsin și de acolo ea mi-a adus Jelly Beans, nu știu dacă voi ați înțeles, dar Lena e foarte deșteaptă dar și înaltă și are zâmbet frumos.

Mama dintotdeauna a știut-o pe Lena și chiar o numea nora sa, deși ambii aveam alți prinți și prințese la care visam. Când începusem a vorbi încă oamenii stăteau pe mIRC iar eu nu puteam folosi Yahoo Messenger-ul!

Iaca Lena a fost cel mai bun prieten al meu încă pe timpul în care nu exista Facebook în Moldova, apoi pe Facebook eu văd ce face ea, și ea vede ce fac eu, și eu sunt tare mândru de ea, sper că și ea de mine.

De multe ori mă gândesc și realizez cât de importante sunt persoanele care sunt alături de noi pe parcusrul timpului că vrei nu vrei ele ne dictează direcția, ne creează concurența și ne arată dragostea și încrederea și asta eu am simțit din partea Lenei, când am câștigat Ugrad-ul și eu mă simțeam aiurea că ea atunci nu trecuse, iar când am aflat că anul viitor ea făcuse dubla, eram și mândru și bucuros, și onorat să știu o persoană așa perseverentă.

De tare multe ori căile noastre ni se intersectează, și eu încă țin minte banca din fața casei ei și câmpul de alături unde eu i-am povestit ce am făcut în USA, și ei nu i-a fost rușine cu mine. La fel țin minte și istoriile care mi le-a spus Lena despre sora ei, și drumurile noastre Chișinău – Ialoveni pentru tabăra de vară de la AGAPE.

La fel și mesajul de pe carnetul ce mi l-a dat la schimbul de cadouri. Unde mi-a zis să dansez de parcă nimeni nu m-ar vedea, ceea ce și fac la concertele Rock și concertele Snails, și mereu când mă gândesc la zbenguiala mea, zâmbesc și îmi amintesc de Len4ik.

Prolog/Epilog

Când am întâlnit-o pe Lena, aveam 15 ani, și în scurt timp am ajuns să o iubesc, acum am 22 și continui să o iubesc. Poate că unele lucruri s-au schimbat, poate unele au rămas la fel, dar ceea ce a început cu un email aiurea și lung, e acum o direcție și amintiri ce nu trebuie uitate.

”PRIVET!
Acuma am net! Mi-am scapat compu de virusi si totul e ciki-puki. Azi nici la consiliu nu m-am dus (nuam reusit), m-am enervat cu netul- ujasna. Pina l-am instalt….o-o-o.
Ce sa-ti spun eu despre Ira.
Vorbeste-i pe net cite ceva, iar la sfirsit cere-i nr. de telefon. Spune-i ca taaaaaaare ti-a placut sa comunici cu ea si e ft draguta si interesanta.
Da si tu ceva teme de discutat, fii mai leger. Impresioneaza asa cum numai tu poti. Esti un baiat deosebit, pur si simplu trebuie sa fii mai increzut in propriile forte.
Numai nu te rusina sa-i ceri nr.!
Daca nu ti-l va da…problemele ei…numai sa nu arati ca te-ai intristat sau ceva de acest gen. Continua doar cu prietenia. Cind vei observa ca ea iti scrie mai mult sau ca tu ii poti povesti putin mai mult decit unui necunosacut, atunci mai cere inka o data nr (sper acest lucru sa se intimple peste vreo luna maximum dupa ce i-ai cerut nr.)
Spune-i ca vreai pur si simpu sa discuti la tel, sa-i auzi vocea, ca e greu sa mentii o relatie de prietenie doar pe mail (in realitate noi doar stim ce tu urmaresti -Hi-hi:), principalu ea sa nu-si deie seama.
Poti sa-mi urmaresti strategia sau poti sa faci asa cum iti sugereaza inima si mintea. De majoritatea orilor a 2-a varianta este mai buna deoarece vine din suflet.
In fine, sunt asa de obosita, pina duminica seara am alerghat ca o nebuna cu treburiel. Cate o data imi vine sa lepad tot si gata.”

28 noiembrie 2006

Așa că dear Len4ik, Familia 27 ar fi goală fără tine. Îmbrățișări strânse și de ani strânse!

11 comentarii leave one →
  1. Iunie 22, 2011 01:35

    „chisioari lungi” 🙂

    • Iunie 22, 2011 01:43

      Lena – picior cu ciorap lung:)

    • Iunie 22, 2011 01:58

      deam fiecare cu propriile codificari )) fain e cand citesti despre oameni ce ii cunosti.

  2. Iunie 22, 2011 09:46

    Lena și mie îmi place! tare!

  3. Lena permalink
    Iunie 22, 2011 17:12

    Eu iak si acuma am vesnicile mele probleme tehnice si nu pot deschide fb-ul. M-a salvat doar faptul ca iti citesc blogul si am vazut articolul:)) Te iubesc tare tare tare Sandutzu!

    • Iunie 22, 2011 17:35

      Tu încă nu ți-ai reparat compul de atunci?:) huuuug ș multă iubire la tine :*:*:*

  4. Viorica permalink
    Iunie 22, 2011 17:41

    Alex eu nu ma pot satura sa citesc eseurile tale despre oamenii minunati din viata ta, no wonder ca tu esti asa amazing cu asa oameni extraordinari primprejur 🙂 atit de mult imi place cum ii descrii pe fiecare, atit de sincer!

    • Iunie 22, 2011 17:54

      Și eu îi iubesc foarte și foarte mult, iar fără ei, eu chiar nu aș fi nimic:) Și mulțumesc:) hug+

  5. nadejda permalink
    Iunie 24, 2011 01:13

    Alex, felul in care scrii despre oamenii importanti din viata ta te face o persoana foarte frumoasa si luminoasa 🙂 e o mare placere sa citesc aceste descrieri, cumva reusesti sa ne transmiti si noua o particica din dragostea ta pentru ei ca incepem si noi sa-i indragim dupa aceasta 🙂 chiar iti multumesc pentru emotiile pozitive traite, aici, Acasa la Fluturas!

    • Iunie 24, 2011 09:29

      e plăcut să auzi asta, și oamenii despre care citiți, lumea nu ar mai fi la fel dacă ei nu ar fi, cel puțin a mea:)

      hug pt comentul tău

Butterfly sharing is caring

