Skip to content

Cadouri pentru Fluturaș!

Iunie 4, 2011

Ziua mea de naștere de anul acesta a fost plină de foarte multe evenimente. Dute-n colo, vino-ncoa, la fel cum mi-am și dorit să fie. A fost foarte frumos așa că le mulțumesc foarte mult tuturor omuleților care au fost alături de mine, și fizic, și online, și spiritual și colorat.

Ba chiar am fost și în direct: ”Noi la Emisiunea Cu Ceaiul ti-am cantat La Multi Ani ;)) daca tot era tema cu cadourile. Adica fetele ti-au cantat, ca pe mine m-o calcat ursu pe-o ureche si nu vroiam sa-mi auda lumea scartaitul vocii, asha ca eu iti scriu aici: Sa cresti maaaaaaaare! La multi ani”.

Și Luisa din Guatemala mi-a scris cel mai amuzat mesaj: ”‎27 27 27 27 27🙂
Happy birthday Alex! I wish you lot’s of huggs kisses and blessings! I know someday we will meet again but meanwhile… I send you my love and congrats from Guatemala :x 
sincerely, Suca Blea”

Apoi am primit niște cadouri așa de colorate și frumoase și în general Barbara Streisand uuuuuu, uuuuuuu, uuuuuu așa încă m-am gândit că ar fi păcat să nu fi le arăt și vouă. Așa că tadadadam, iacătăle:

  • Papergirl Moldova în frunte cu minuNata și cu tăți omuleții de acolo au fost extraordinari, s-au jucat cu mine, apoi mi-au cântat miau-miau-miau La mulți ani și tpți m-au îmbrățișat și eu foarte mult îi iubesc, iar ei în semn de apreciere, în loc de o tăbliță cu Home, Sweet, Home, ei mi-au dăruit una cu Acasă la Fluturaș și fața mea desenată!
  • Alexandru Gurdilă mi-a dăruit o pereche de ochelari la offline-ul cu bere Chișinău, dar eu tot atunci i-am și pierdut, dar am poze cu ei, așa că eu foarte mult îi mulțumesc.
  • Livia, mi-a dăruit marmelade, pe care mi le-a mâncat mama. Dar eu îi mulțumesc mult că a fost cu mine la Rugina!

  • Mămica pe lângă toată dragostea ei, și eu tot respectul pe care îl am pentru ea, mi-a dăruit un parfum ciotkii, acum dacă vreți puteți să mă mirosiți!

  • Arina Levinschi îi amazing, ea mi-a dăruit un Chinese Chekers făcut de ea și de tatăl ei și asta îmi pare extrem, extrem, extrem, extrem de dulce și frumos. Așa că dragă Arina, Mulțumesc mult, și eu amu îs fericit că am chinese chekers.
  • M&M mi-a dăurit un cupcake frumos și virtual și o promisiune. Iar poza cu cupcake e foare frumoasă. Eu abia aștept un real cupcake de acesta.
  • Apoi că a fost coincidență că nu a fost, pe 28 mai a fost Congresul Absolvenților programelor de schimb a Ambasadei Statelor Unite, și după 1 an de când sunt acasă, mi-a fost înmânată distincția: Best Alumni of the Year, și eu le mulțumesc foarte mult, pentru că chiar a fost o surpriză pentru mine când mi-au strigat numele.
și Mulți, mulți, mulți La mulți ani.
Voi iaca toți cei care mă citiți și mă știți mereu veți fi Acasă la Fluturaș. Îmbrățișări!
4 comentarii leave one →
  1. iURIE vLAS permalink
    Iunie 4, 2011 11:20

    nice
    blin, eu iara cu juma de cap:(

    • Iunie 4, 2011 11:27

      cel puțin ți se vede zâmbetul!

  2. arincik permalink
    Iunie 4, 2011 22:31

    Aaaaaah daeu anul ista am uitat sa te felicit! Iaca ce inseamna sa lucrezi la durdom!😦 Bine ca tu shi fara felicitarile mele la timp creshti mare shi te bucuri de viata!! hai sa ajungem sa te vedem si pe tine la 27 cu inel shi planuri de nunta!

    • Iunie 4, 2011 23:20

      Arina, felicitarea nu se rezumă la un mulți ani, eu știu că tu ești tare ciotkaia ș eu te hăgguiesc oricum, și tu m-ai felicitat, numa că oleacă mai devreme ș eu apreciez asta:)

Butterfly sharing is caring

