Skip to content

Arina Levinschi

Mai 31, 2011

Arina probabil una din cele mai deștepte persoane care le-am cunoscut vreodată, și asta nu doar că are IQ ridicat, dar pentru că este și o persoană emotivă, creativă și cu principii pe care nu le încalcă.

Și poți vorbi cu Arina despre orice, începând cu Durex, Orgasm, Șirul lui Fibonacci, Evanescence, Photoshop, Cărți, Steluțe, Chinese Chekers sau Soare!

Arina poate motiva oamenii și poate pune accent pe ceea ce chiar contează. Știe unde să spune pofik, și unde trebuie chiar să te implici. Arina are foarte multe povești să spună de asemenea dacă îți trebuie ceva, ea găsește ieșire din orice.

Pivă, pivă, pivă

Lu Arina îi place berea și pesmeții făcuți acasă. Eu am început a vorbi cu Arina pe statusurile Eugeniei Grosu, pe la începutul lui 2009, prin perioada când Moon Power trebuia să debuteze în CUC la Cupa Socrate. Ea scotea pive din mine, pe urmă eu am început să scot pive, și acum cred că ne datorăm pive unu altuia până la sfârșitul zilelor noastre.

Arina nu iubește soarele și eu la început încercam să-i fac terapii de soare ca să o înveselesc. Ea pe atunci zicea că nime n-o s-o iubească, deși noi îi ziceam contratriul și înainte să mă duc în USA, am făcut un pariu că atunci când mă voi întoarce, ea va iubi. Și când m-am întors, la un Schimb de Cărți ea mi-a arătat pariul ei pierdut și eu mă bucur foarte mult pentru ea.

Țin minte că era foarte greu să o scoți pe Arina undeva, și dacă reușeai să o scoți trebuia să fie un loc unde nu se fumează. Deoarece Arina urăște fumătorii mai mult ca orice, și dacă simte fum pur și simplu se scoală și se duce, cum a și fost la Cupa Nuri 2009. Apoi eu am reușit să o scot la Schimb de Cărți trebuind să aduc foarte multe argumente că acolo nu se fumează. Și acolo Arina a întâlnit-o pe Olga Railean, Alex Railean și Max Guzun. Și Max o iubește pe Arina și Arina îl iubește pe Max și asta e foarte dulce!

Eu am așa multă încredere în Arina încât pot să-i încredințez orice parolă de la orice account a meu și să știu că va fi pe mâini bune. Pentru că nu știu un om mai honest și sincer ca Arina.

Creativitate

Eu de foarte multe ori mă întreb unde încape atâta creativitate într-un suflet de om. Arina e maestru și geniu al creativității, ea face imagini pe deviantart și câștigă premii.

Arina m-a ajutat să fac imagini pentru Gabi, și puzzle-ul care i l-am dăruit lu Gabi tot Arina l-a făcut.

Arina m-a învățat să fac fluturași din biser și în general să lucrez cu mărgeluțele.

Arina m-a învățat cum să fac steluțe din reviste AVON și care să fie așa de steluțești.

Arina după ce a citit ce vreau eu de ziua mea, mi-a făcut un homemade chinese chekers, și eu îl consider priceless.

Arina poate face cercei, tricouri frumoase și cam orice ți-ar veni prin cap, sunt sigur că Arina asta poate face.

Arina mi-a făcut un LicruShi care luminează când sună telefonul și mămica îl adoră. Arina mi-a dat multe, multe, multe stickere cu ce vrei.

Printre PS-uri

Aș putea spune că Arina m-a învățat să joc CUC, cu ea făceam mereu întrebările zilei de pe cuc.md, și o dată chiar m-a ajutat să ajung pe locul 7 și să sper că aș putea juca în echipa pretendenților la Ședința Elitară. De asemenea Arina făcea antrenamente CUC cu pivă. Arina o iubește pe Olga Lopușanschi și asta e foarte frumos.

Arina iubește fotografia, și îi place să se ducă după ploaie să facă poze în parc. Arina are tripod.

Arina adoră pisicile și adoră cadourile care sunt legate de pisici, ca medalioane, cercei, inele, orice și Arina are o pisică pe care foarte mult o iubește.

Nouă cu Arina ne plăcea să-i scrim pe Wall-ul Eugeniei Grosu și să-i facem multe, multe, multe notificări. Pe atunci după al 100lea comentariu se începea a șterge comenatriile de la început.

Tatăl Arinei este arheolog și dacă vă interesează arheologia puteți să o întrebați orice despre asta. Deasemenea dacă vreți tururi private la Muzeul de Etnografie Arina poate să le organizeze.

Mie îmi place să vorbesc cu Arina deoarece mereu aflu ceva nou și simt că aș putea să-i spun orice. Arina a vorbit și cu mama, și mama foarte bine știe cine-i Arina.

Arina îi tare, tare, tare ciotkaia și eu sunt mândru că ea face parte din Familia mea 27.

4 comentarii leave one →
  1. arincik permalink
    Mai 31, 2011 20:44

    Uite, m-ai prins taman intr-o zi de gruz shi sentiment de inutilitate, amu am citit contributziile mele pentru societate (cam exagerate) shi parca nu degeaba am trait 15 ani! (😉 )

    Respect shi uvajuha, piva din partea mea🙂

    • Mai 31, 2011 20:46

      #ei exagerate, eu aș spune chiar modest spuse:) Oamenii pot să-ți confirme lucrul acesta!

  2. Eugenia permalink
    Mai 31, 2011 23:26

    Eu. Persoana intermediară. Confirm. Modeste.🙂

  3. Iunie 4, 2011 11:43

    Alex are dreptate, Arina e ffffff prikolinaia….

Butterfly sharing is caring

