Skip to content

Alex Lebedev și numărul 27!

Mai 27, 2011

Alexandrina Apostol cândva zicea că expresia ”27 fluturași beau ceai sub un soare ce părea o portocală” ar spune totul despre mine, deoarece în câteva cuvinte înglobează cam tot ceea ce orbitează în jurul meu.

Iar numărul 27, e ceea ce mă reprezintă, ceea ce văd eu în jur și ceea un de oamenii mă văd în jur. Desigur că se poate spune că totul e cum îți setezi mintea și că dacă aș vrea să văd numărul 13 peste tot l-aș vedeam, dar în același timp 27 apare în cele mai importante situații din viața mea și chiar nu a fost intenționat să-l văd peste tot, el pur și simplu a apărut apoi eu am început să fiu atent la el.

Dar ce este și mai interesant, e că nu sunt singurul pe planetă care numărul acesta înseamnă ceva. De asemenea am observat că mă înțeleg foarte bine cu oamenii născuți pe 27, și în același timp parcă aș atrage ca un magnet acești oameni.

27 în viața mea

Eu m-am născut pe 27, în 1989 (1+9+8+9 = 27) și era al 3lea an care dă în sumă 27 de la începerea  numărării timpului de acum.

Unde locuiesc eu acum, e strada 16, ap. 11 = 27.

Mi-am rupt mâna și piciorul pe data de 27, tot pe data de 27 am simțit primul meu cutremur.

Când m-am înscris la școala de șoferie, eram al 27lea pe listă, la fel cum eram și la modulul economic la facultate al 27lea pe listă, și de multe ori hazardat când mă înscriu în vreo listă sunt al 27lea.

Forma cu care am intrat la facultate, era numărul 27.

Primul meu sărut a fost pe 28.08.2007 (în sumă 27).

Numărul meu de telefon din SUA, da în sumă 27, la fel și numărul mașinii host mamei mele, iar host mama mea din Norvegia chiar e născută pe 27.

Meciul îngrozitor dintre Steaua și Boro, a fost pe 27 aprilie.

Eu am fost anunțat pe 23 aprilie (23.04) că am câștigat Ugrad-ul. Și fetele la care am ținut foarte mult, cum nu ai da au avut o conexiune foarte puternică cu numărul 27.

De fapt în fiece zi se întâmplă ceva cu numărul 27 pentru mine, și îl văd și partea bună e că mereu am pe cineva alături să-i arăt ce văd eu, iar uneori ei mă atenționează unde e numărul 27.

27 pare a avea ceva magic, și desigur că nu e exclusiv ceva doar bun, sau ceva rău, este persoana mea, 27ele e parte din mine și eu parte din ele, altfel nu are cum să fie.

27 în lume

Sunt sigur că toți au auzit de 27 Club, sunt o serie de artiști care au murit la vârsta de 27 ani, ca: Robert Johnson, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Brian Jones, Jim Morrison, Ron „Pigpen” McKernan, Pete Ham, Richey Edwards, și Kurt Cobain

Apoi toți cred că știu că Noul Testament din Biblie are 27 capitole. Și sunt 27 generații între David și Isus Hristos.

Papa Ioan Paul al II, a fost cel mai longeviv papă și a fost timp de 27 de ani.

Nelson Mandela a stat în închisoare 27 ani, apoi a devenit primul președinte de culoare a Republicii Sud-Africane.

Mozart și Avril Lavingne îs născuți pe 27. Auschwitz-ul a fost eliberat pe 27 ianuarie 1945.

Weird Al Jankovic e obsedat de numărul 27, la fel ca și cântărețul de muzică country: Gretchen Wilson.

Acceleratorul de particule din Elveția are 27 km în lungime, primul film cu sunet: Cântărețul de Jazz a apărut în 1927, Newton a murit în 1727, iar Imperiul Roman a început în anul 27 înainte de Hristos.

Unul din cei mai bogați oameni din lume, Mukesh Ambani, și-a construit o case cu 27 etaje, toate diferite între ele.

Uniunea Europeană are 27 de state, România fiind al 27lea stat, iar Florida el al 27lea stat din USA. 27 martie și 27 august sunt zile importante din istoria Republicii Moldova.

Ziua lu Google e pe 27.9. 1998 (aici mai multe combinații de 27 îs posibile).

Ideea despre Mickey Mouse a venit în 1927.

Alfabetul ebraic are 27 litere. Iar cel mai lung anaconda găsit vreodată avea 27 metri.

O mână umană adultă are 27 de oase, iar la numărul Pi, 27 apare după fix 27 de cifre. Planeta Uranus are 27 de luni, iar Mozart a compus 27 concerte pentru pianoforte și orchestră.

Și uite așa v-aș putea spune multe, multe, multe despre numărul 27, dar vă sugerez să vă uitați și pe aici, și ve-ți fi surprinși de ce veți vedea:

Surse de 27

Un blog cu poze despre numărul 27 – Twentysevenpics

Un Ciuvak care colecționează tot legat de numărul 27 în privința datelor – Misterul numărului 27 

Alt blog – Cronicile numărului 27

Wikipedia despre numărul 27

Un proiect – Lumea numărului 27

Un fel de matematică curioasă despre numărul 27

Un forum unde oamenii vorbesc despre numărul 27.

Și deci așa cum zicea minuNata 27 is everythwere și înseamnă everything!

31 comentarii leave one →
  1. Cristina permalink
    Mai 27, 2011 10:21

    27 the best!🙂

  2. Mai 27, 2011 13:06

    27 de elefanti stateau pe o panza de paianjen …

    • Mai 28, 2011 08:41

      Și pânza de păianjen nu se rupea😛

  3. Mai 27, 2011 13:14

    Cum am mai spus, mi-am băut cafeaua cu blogspotul tău🙂 Relaxant şi cred c deja o să atrag atenţia la numere😀

    Happy Birthday one more time🙂 !!!

  4. Tatiana permalink
    Mai 27, 2011 13:35

    Alex, ai reuşit să mă convingi să fiu mai atentă la ziua mea de naştere. eu sunt pe 30.10.🙂 Ştiu că odată ai mai reuşit să îmi provoci interesul pentru o dată. atunci, deşi eram ocupată, am deschis wikipedia şi ne-am uitat amîndoi cîte se pot întîmpla într-o zi (şi nu era 27🙂🙂
    La mulţi ani! inspiraţie, proiecte, însemnări pe blog, un job calumea şi multe zboruri (ale fluturaşului🙂

  5. mmmm permalink
    Mai 27, 2011 14:04

    la multi ani:) am vrut sa iti zic ieri la festivalul de film american da erai prea departe..

    • Mai 28, 2011 08:42

      #ei, data viitoare vii și mă saluți, ok?

  6. Mai 27, 2011 15:59

    la mulţi ani😛

  7. Mai 27, 2011 23:24

    daca toti incearca sa fie primii sa te felicite, eu sper sa fiu ultima pe ziua de azi : happy birthday!!!!!!!

    • Mai 28, 2011 08:43

      mulțumesc:) și nu cred că contează a fi primul sau ultimul:) huuug

  8. DanyelaCostin permalink
    Mai 27, 2011 23:35

    Deseori iti citesc articolele de pe blog….. Insa astazi m-am decis sa iti scriu ca prim comentariu o urare de ziua de nastere, sper ca tot binele din lume sa se anine de tine,si sa nu te mai poti izbavi de acesta, restul ti le faci singurel,ca esti baiat mare,deja🙂 Feliz cumpleaños!!!!

  9. DanyelaCostin permalink
    Mai 27, 2011 23:36

    *agatze🙂

  10. Mai 28, 2011 11:22

    INTERESANT!

  11. Mai 29, 2011 17:37

    Si eu pe 27 sunt nascuta, si am si eu vreo 20 de evenimente legate de aceasta cifra.
    P.S. Daca imi mai amintesti de un esec din asta ma supar!

    • Mai 29, 2011 19:56

      păi și eșecurile fac parte din viața noastră!

  12. Mai 29, 2011 18:16

    Toată istoria ta cu numărul 27! Legendă! Extraordinar! Eu însă sunt înconjurat, nu aşa de tare, de 2 numere, 3 şi 13!

    • Mai 29, 2011 19:55

      🙂 nu e legendă e deja parte in personalitate

  13. Iunie 2, 2011 20:31

    Mulţumesc pentru o prezentare interesantă a numărului 27. Se pare că un lucru e sigur, 27 îţi poartă noroc. Mai corect spus acest număr orbitează în jurul tău🙂.

    P.S. Ingenioasă şi plăcută idea de a avea „Familia 27”!

  14. Andrey's Live Travel Journal permalink
    Septembrie 17, 2011 12:27

    primul examen la prostata tre de trecut la 27 de ani.

  15. Ady permalink
    August 31, 2013 00:37

    de vreo 2 luni il intalnesc continuu..27..11..1987..

Butterfly sharing is caring

