Skip to content

420 Happy Cannabis Day!

Aprilie 20, 2011

O dată la Erudit, era o întrebare despre Pulp Fiction și despre ora care se repetă la toate ceasurile din acest film. Eu am apăsat după primul indiciu și am zis că e vorba de Ziua Internațională a Fumatului Marijuanei. Toți s-au uitat ciudat la mine și nu m-au înțeles.

Azi eu le explic și lor, și vouă. Eu atunci știam că e vorba de ora 4.20 și de 20 aprilie. Hitler cred că era foarte fericit că s-a născut anume azi. Probabil tatăl lui a fumat iarbă de fericire, totuși Hitler niciodată nu a știu de ziua asta deoarece ea a apărut prin anii 80. Și azi în SUA, Canada sau Noua Zeelandă e o zi importantă pentru toții hippie și fumătorii de iarbă. Mai ales în California unde e legal!

Povestea!

Mitul spune că totul a început în 1971, în San Raphael, California. De la un grup de adolescenți Waldos, deoarece ei se strângeau și fumau iarbă după un perete la scoală (azi toți oamenii de pe facebook cred că îs Waldos).

Pentru a se duce să fumeze iarbă ei se strângeau în fața statuiei lu Louis Pasteur la 4.20, și își ziceau Louis 420, cu timpul au ajuns la scurtarea 420. Și iaca așa de atunci 420 e numărul marijuanei.

Chiar și legea din California care a legalizat marijuana e Legea 420.

Există mai multe mituri ce ar confirma legătura 420 cu marijuana, dar acestea îs cam și legăturile mele cu nr. 27.

Happy Trafka Day!!! recomended by PEPE!


5 comentarii leave one →
  1. Aprilie 20, 2011 19:45

    Wikipedia confirma: 20 Aprilie dziua lui Hitler. Ma mir cum de-au scapat ambele pe langa mine, cu toate ca baietii din grupa deja au platit tribut zilei de azi

    Vesel🙂

    • Aprilie 20, 2011 20:14

      🙂 și apoi Hitler a murit pe 30 aprilie:)

  2. nabiyafly permalink
    Aprilie 20, 2011 19:54

    uite aşa mai aflu şi eu ceva nou, habar nu aveam ca există vreo semnificatie in spatele numarului 420, mersi

    • Aprilie 20, 2011 20:14

      cu plăcere:) mă bucur că blogu meu poate fi ș informativ!:)

  3. Aprilie 21, 2011 20:15

Butterfly sharing is caring

