Skip to content

Irina Kaiser Peregudova

Aprilie 19, 2011

Irina vrea numele de familie Kaiser, soțul cu acest nume ar veni așa doar ca un gadjet. Ea acum pleacă în Germania și parcă văd că se duce acolo Prăsade Bune și vine Împărat.

Irina tare mult timp era scrisă la mine în telefon ca Ginta Latină, pentru că trăiește pe Ginta Latină, o învățat la Ginta Latină și o făcut franceza la Ginta Latină.

Irina nu e ceva ce mi l-a adus USM-ul în familie, da Alexei Acsan, la Școala Tânărului Filolog, USM-ul doar a reconfirmat-o. Deși prima conversație fluentă cu Irina o țin minte la a doua reuniune a Casei Limbii Române. Irina a venit cu un festival, apoi ca netrebnicii am sărit gardul la Dendrarium, noi când eram tineri eram tare zbânțuiți, acum suntem doar calculat zbânțuiți.

Heil Irina!

Eu țin minte ș acum cum stam la examenul de intrare la USM, și Irina era alături și eu mă certam singur pe mine că de ce mi-am ales o specialitate care are examen, pe urmă desigur că eram bucuros de alegerea asta. Noi  atunci am fost singurii doi din sala ceea mare de la etajul patru care am intrat la buget din oraș. Mamele noastre erau tare mândre de noi.

Pe urmă stam ca nerds în sala de calculatoare la facultate și navigam pe internet, că atunci eram anul 1, acasă să ai internet era un lux. Când am votat pentru cine să fie șeful grupei, eu am votat pentru ea, peste alte 8 luni, avea iar să votez pentru ea și să o fac Șefă de grupă care m-a făcut tare mândru.

Apoi și la CUC am invitat-o și o dată la Cupa Acord, ea a răspuns la o întrebare cu Marcel Proust și Kafka, și eu am zis Wow! Mai apoi Irina avea să fie persoana care să califice în premieră Moon Power-ul în ligi și să aibă grijă de echipă cât eu nu eram.

Irina e Generalul meu, și IM very proud of it, chiar dacă ea a fost cu picioru în ghips, răcită sau falită ca orice studenți, mereu s-a ținut pe poziții.

Irina și cu minuNata și cu mine putem face gălăgie și să ne distrăm oriunde ne-am duce, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, la TEDx sau pur și la Foișor. Lu Irina îi plac Skittles și să-și facă pizza la celentano și să stea la Asachi și să apese pe buton la Erudit. O dată când jucam în finala sezonului, eu nu țineam minte cum îl cheamă pe Borges, și știam că Irina știe, asta a confirmat că eu știu mereu că dacă eu uit ceva, Irina e cea ce ține minte.

Când făceam Campanie Electorală pentru PEPE, Irina săraca se ocupa de rupere și acolo tăți votau nu cu cine zicea ea, da eu o respect mult că făcea asta.

Eu lu Irina i-am pierdut caietul de Marketing (sper ca totuși să-l găsesc) da țin minte cum Irina a vorbit despre Jared Leto la Retorică în anul 1 și eu am empatizat.

Dacă Irina nu ar și, tăți ne-am prăpădi

Irina a fost voluntar activ la Monitorul Civic, făcând parte din echipa care a constituit însuși civic.md și la proiectul de ieși la vot de la CNTM, și la Hai Moldova, și pe la Jurnal s-o tusuit și la Primărie și îi place Eli-Peli. Deci cam tot în juru la ce se învârte societatea de la noi, și să nu uit, Irina și la Papergirl este.

Eu cu Irina periodic pun țara la cale, la un ceai, la o bere, la un mate și eu știu că ea mă înțelege și poate să-mi zice verde pe față dacă ceva nu-i place, sau îi place. Așa e Irina și de aceasta oamenii o iubesc. Eu cu Irina la alegerile din 28 am fost observatori și ne întreceam cine are cei mai mulți alegători, sau asta mai mult eu o provocam, dar nu contează, ea a câștigat.

Dacă vreți să-i cumpărați ceva alcoolic de băut Irinei, cumpărații Martini. She will apreciate this.

Irina mai înainte îmi citea blogu și îmi dădea peste față când aiuream, acum sper tot să o facă și să citească asta. Ea a vrut să ascundă asta, da oricum oamenii de pe Facebook au rascusit-o. Indubitabil Irina face parte din Familia mea 27 la care eu tare mult țin, și în care sunt oameni care îmi influențează direct viața și personalitatea mea. Dacă ei nu ar fi, poate că nici Acasă la Fluturaș nu ar exista, și nici eu așa cum sunt acum.

Așa că Dragă Irina:

La Mulți ani, Kaiser, direct de Acasă la Fluturaș!


12 comentarii leave one →
  1. IrinaKaiser permalink
    Aprilie 19, 2011 01:19

    1. de fiecare dată când trec pe lângă dendrariu mă uit la gaura şeia pe unde am sărit =)))
    2. dap şi normal că nu votau cu PEPE dacă acolo era partidul iubitorilor de bere😛
    3. u better find my pink paris hilton copybook! i’ll kill ya!
    4. hehe mdee sămăna cu Jared Leto😀 s audă Leo discursu şela.. moare =))))
    5. familia 27 precis.. văd peste tăt 27.. eşti fantoma mea!!!

    măăăăăăăii, gracias pt aşa tăt şi ai scris! da da, am citit tăt şi cum nu ai da, nu am ce să spun di rău! =))) şi daje diacritice sunt. chiar nu am di şi mă lega =))) ei da mă leg de tine cu şireturi invizibile şi-ţi dau un super mega huuug strâns!!!!!! şi pup dulce aşa ca în fotcă.. p.s. asta tu atunşi te-i întors, io ave s te sărut😛

  2. IrinaKaiser permalink
    Aprilie 19, 2011 01:24

    doşlo kak do jirafa prăsadebune =)))) loooool +1

    • Aprilie 19, 2011 01:31

      :)) da o ajiuns, o ajiuns:) deci you are a true MK CUC:)))

      1. eu tot mă uit acolo când merg cu 124, eu mai des ca tine merg :P:P:P

      2. și totuși noi am câștigat Dear Dealer oficial de la primărie

      3. tăti problemele la mama

      4. apu da eu știu, da eu nu am vrut să aduc discuția despre bf tăi în txt mai sus:))

      5. 27 ăta norma!!!!

      și diacriticile ș săruturile astea îs teme skolizkie:)

      Muuuuuuulți ani!!!! apu fă share ș creșteni vizitatorii la blog:)) tu și crezi că pidijeaba eu am scris despre tine:))
      lol:) jk:)))

    • IrinaKaiser permalink
      Aprilie 19, 2011 01:42

      ahah aşei 217 frienzi vor vedea automat linku =)) ajiunji =))) ehhh Leo, Leo.. nu o fost el bf-ul meu =))) înc o dată huuuuuug

  3. LicuriSh permalink
    Aprilie 19, 2011 02:33

    ia ce sweet! Kaizaaaar, la multi ani!!!!! Da de ce pe fb nu scrie nika? La mai Mult si la mai Like! (asta Liday, daca ceva)

    • Aprilie 19, 2011 10:24

      like multi ani!!

    • IrinaKaiser permalink
      Aprilie 20, 2011 10:56

      Licuriiiishi! a fost scris şi pe fb dimineaţa😀 huuug mare

  4. Aprilie 19, 2011 12:20

    Ne ne ne ce dragoste reciproca, nu mai pot de bucurie pentru voi!

    • Aprilie 19, 2011 12:22

      :))) amor a la C-083L FJȘC!

  5. Aprilie 19, 2011 16:26

    Bună faza cu „Prăsade Bune ”😀 iaca nici prin cap să-mi treacă aşa „traducere” :)))))
    Naiz articol, aşa sincer şi „familial”…

    La Mulţi Ani, Irina! Hug!

    • Aprilie 19, 2011 16:56

      Yep, Family Portrait, mesc!

    • IrinaKaiser permalink
      Aprilie 20, 2011 10:56

      ahah =))) puuup dulşi

Butterfly sharing is caring

