Skip to content

[Papergirl #2] Art for animals heART!

Aprilie 17, 2011

Azi a fost cald, azi a fost creativ și, în primul rând, azi a fost dragoste de creativitate.

Azi au fost copii, azi au fost animăluțe și azi a fost iarăși rândul la Papergirl să creeze. Atelierul lui Grivei a încercat să ne arate cum e să creezi pentru cineva, pentru un scop cu toată inima pe care o ai, și pe aia s-o împărtășești.

Eu o să vă arăt ce au făcut oamenii azi, iar pe Papergirl veți vedea ce atmosferă a fost. Și uite așa.

Arta de a dărui inimi!

Asta a fost una din preferatele mele, a făcut-o Mihai Clapaniuc și văd în el un om politic plin de creativitate.

Iar pe asta am făcut-o eu, deși încă nu mă pot decide, e melc sau arici, deși am scris acolo Snails, dar am scris gândindu-mă la arici, sau poate live packman?

Dorin Hămuraru ar trebui să fie foarte mândru de sora lui pentru că a făcut asta și la menționat ș pe dorin în lucrare, Ham-Ham-Hamuraru!

Livia a zis că face albină, da eu tot văd Acasă la Fluturaș, voi ce ziceți?

Diana a făcut un chill out dog cu iPod, și mie foarte mult mi-a plăcut!

minuNata pentră că e țețea a făcut buburuze

și ursuleț

și melci, aceștia sigur îs melci

Mihai Gonța a fost în formă și a făcut origami, iată compoziția lui (bărcuța am făcut-o eu că el nu ținea minte cum să o facă)

Doina a făcut un ursuleț tare tare cute

Iar Traian a spus că câinele acesta îi aduce aminte de părul meu, asta susținând campania lu minuNata să mă tund.

Una din cele mai funny mi-a părut asta, ceva legat de Halloween.

Cea mai sensuală mi-a părut asta, și mi-a adus aminte de cântecu lu Tony Braxton, Spanish Guitare

Cheburașca a fost și el

și Supercat

și lebădă

Unii au încercat să îmbine mesaje cu desene și colaje: Im so fashioned!

Nadia a scris Love Animals

Iubiți câinii vagabonzi

Save Our Souls

Take me with you

Tu îi poți ajuta

Iar alții și-au dat pur și simplu fâru liber creativității

La asta și Andrei Nistor a ajutat

Oleacă de Papergirl

Și la toți cei care au venit și au fost cu noi echipa Papergirl vă dorește:

și un cântecel


No comments yet

Butterfly sharing is caring

