Skip to content

Dirty Minds

Aprilie 11, 2011

Cât de perversă e mintea voastră? Oare faceți conexiune sexuală cu tot ce se mișcă? Se spune că cu cât înaintăm în vârstă cu atât devenim mai perverși.

Maria Dvininov zicea că ea nu e deloc perversă, eu zic că ea încă nu a jucat Dirty Minds, un joc ce e un adevărat test de perversitate, să vezi dacă limitele tale sunt dincolo de ceea ce credeai tu.

Eu am jucat Dirty Minds, împreună cu familia mea gazdă din USA, și nu că nu aș fi pervers, dar am realizat că pot să mă controlez și să dau definiții curate și să câștig jocul.

Sunt sigur că toți știu faza cu: Ce are Arnold Schwarzenegger foarte lungă, Bruce Lee foarte scurtă, iar Madonna, deloc nu o are?

Familia/Numele de Familie

Unde sunt femeile crețe?

În Africa?

Sau ce e în fața lui Adam și în spatele la Eva?

Litera A

Sau, ce e asta: O bagi în gură, o scoți din gură, o bagi în gură, o scoți din gură, și repeți acest proces până pe buze îți apare ceva alb?

Periuța și pasta de dinți.

Despre Apples to Apples citiți aici (alt joc de societate, mai curat decât Dirty Minds)

Despre Jocul Dirty Minds:


Jocul când a apărut se vindea numa în sex-shopuri, apoi acesta a început să prindă la public și să se vândă oriunde, datorită faptului că de fapt nu e aproape nimic pervers în jocul dat.

Sunt date diferite întrebări cu indicii, care sunt foarte perverse la care, jucătorul pentru a câștiga o carte, trebuie să dea definiția curată a acelor indicii.

Câștigă jucătorul cela care are primul literele pentru a scrie cuvântul D-I-R-T-Y.

La joc există 4 cărți cu întrebări, și deobicei în fiece set sunt întrebări diferite, adică dacă tu ai cumpăra un joc, și eu aș cumpăra un joc, probabilitatea ca să avem aceleași întrebări e mică.

Apoi există 2 categorii de întrebări: Dirty Minds, și Dirty Deeds. La Dirty Minds, sunt întrebări cu 3 indicii, la care dacă răspunzi din primul, al doilea și al treilea, primești în dependență 1-2-3 cărți.

Dirty Deeds, e doar o definiție perversă care ori îți dă 3 cărți, ori niciuna.

În reguli se mai specifică că, jucătorul ce a cumpărat jocul începe primul și în comentarii scrie, că măcar așa compania este alături de acela căruia ia luat banii.

Ca și în majoritatea jocurilor există o tablă de joc pe care te miști, poți să pierzi cărți, să câștigi bonusuri, să furi de la alții cărți.

Și credeți-mă că e foarte dificil de a gândi curat, când totul e pervers și altceva nu-ți vine în minte.

3 Exemple de Dirty Minds cu câte 3 indicii:

–          1. My balls get shot off. 2. A stiff rod gets me ready. 3. I sometimes have a man inside me

–          1. When I get hot, I start to drip. 2. You have to stick me in to get me hard. 3. Sweaty people like to suck on me.

–          1. I usually come too much each day 2. Long ones from strangers are always folling your box 3. You have to use protection before you unzip me or you might catch something nasty.

3 Exemple de Dirty Deeds:

–          I can be long and hard. But no matter how long I am, Im still too short for you. And its only after Im taken away from you that you start to get stiff.

–          For a price you can ride me all day. You have to come in my tunnel, before you can go home, but you better remember to get off at just the right time or youll have to ride me again.

–          It seemed that it was only after you laid me that I could start to make you comfortable. Then you wanted to go to bed with me every night because it was easy for you to get on top of me.

Și iaca așa, încearcă cineva să le ghicească?

Tra-la-la-la

Jocul ăsta împreună cu niște bere ar rupe orice petrecere ați aveao. Dacă vreți și voi unul, îl puteți ruga pe Marcel Spătaru să vă aducă unul, dacă o să vrea.

Pervers nu te naști, pervers devii!

16 comentarii leave one →
  1. Aprilie 11, 2011 21:24

    exaact.. pervers nu te naşti, pervers devii!
    „Zolotîie slova!”

    • Aprilie 11, 2011 21:29

      da tu de ce nu încerci să răspunzi la Dirty Minds și Dirty Deeds?

    • Aprilie 11, 2011 22:50

      eeehmmm.. je ne parle pas anglais :-„

    • Aprilie 11, 2011 23:26

      Google translate na:))

  2. Aprilie 11, 2011 23:21

    alooo😀

    • Aprilie 11, 2011 23:35

      bun, bun, amuș pun link spre blogu tău

  3. Aprilie 12, 2011 11:45

    Well… GOT YA’! Tu ai un așa joc și taci??? Man WTF!? Doar clubul nostru așteaptă o așa revelație… Nu știu nik, da la următorul off-line jiucăm jocu ista😀 Dogovorilisi!?😀

    • Aprilie 12, 2011 11:54

      Dap cum, eu știam că oamenii nu prea se dau în vânt după așa jocuri:)

  4. mmmm permalink
    Mai 10, 2011 15:46

    . When I get hot, I start to drip. 2. You have to stick me in to get me hard. 3. Sweaty people like to suck on me.
    aicia ice-cream (cred)
    For a price you can ride me all day. You have to come in my tunnel, before you can go home, but you better remember to get off at just the right time or youll have to ride me again.
    la asta paremi-se metroul..
    I can be long and hard. But no matter how long I am, Im still too short for you. And its only after Im taken away from you that you start to get stiff.[cafeaua? ]
    . I usually come too much each day 2. Long ones from strangers are always folling your box 3. You have to use protection before you unzip me or you might catch something nasty. [mail spam…sau virusi..dar inclin spre mail spam]
    It seemed that it was only after you laid me that I could start to make you comfortable. Then you wanted to go to bed with me every night because it was easy for you to get on top of me. [poate o patura? ]

    pt prima nu am nic o idee🙂

    • Mai 14, 2011 12:36

      uuuu uuuu ce spirit de jucator dirty minds se ascunde pe aishi

  5. mmmm permalink
    Mai 15, 2011 23:38

    macar am ghicit vreo una?

    • Mai 16, 2011 09:07

      the metro one, la restu treb să mă uit că niș eu nu țin minte răspunsurile

  6. Viorica permalink
    Mai 26, 2011 20:52

    M-ai intrigat, eu ma duc sa-mi cumpar jocul acesta🙂

    • Mai 27, 2011 00:46

      eu prima dată l-am jucat cu familia gazdă ș atunci mi-am zis că eu numaidecât îl vreau, e destul de funny:) dar mai atre îmi place apples to apples:)

Trackbacks

  1. #8 Apples 2 Apples! | papergirl moldova
  2. DIN.MD #8 Apples 2 Apples!

Butterfly sharing is caring

