Skip to content

minuNata Andreev Gappo

Aprilie 5, 2011

Nata e mereu o explozii de energii și știi că poate erupe oricând. Orice simte ea arată și mie asta îmi place pentru că știu că și ea mă înțelege când izbucnesc și eu. Cred că ea e unul din cele mai bune lucruri care mi le-a putut da USM-ul, și eu mă mândresc cu ea foarte mult.

I had a dream

Cred că acesta e primul lucru ce îl țin minte despre Nata. Eram la ora de retorică și noi ne-am zis discursurile, eu am zic ceva aiurea de Cicero că nici nu mai țin minte ce am zis, dar știu că am zis cu patos și am vorbit prea repede și am luat 9.

Dar Nata a fost foarte elegantă, la fel de elegantă când e serioasă, și deși au mai fost vreo 3 discursuri a lui Martin Luther King, Nata a luat 10 și a rupt. Pe urmă Nata a creat United Colors of  Friendship, apoi am fost la Centrul Speranța și ne-am jucat cu copii, apoi am făcut și Free Hugs la facultate și Halloween-ul, și așa step by step Nata a intrat în viața mea.

Slumdog Millionare a fost filmul pe care Nata la adus la ora de engleză și care m-a făcut să înțeleg că Nata privește filme ciotkie. Apoi Nata a început să ne invite la American Councils și eu am aflat unde e Federația Moldovenească de Fotbal.

De ziua mea, am mâncat o înghețată în parc la Ștefan, și Nata îmi povestea despre anumiți papuci ciotkie și că spera ca boyfriend-ul ei să o ajute să și le cumpere, eu nu mai știu dacă și le-a mai luat până la urmă.

Alumni Community

Nata e alumni Flex și acum coordonează cu toți prichindeii de acolo, apoi eu am câștigat Ugrad și urma să devin și eu la întoarcere Alumni.

Pe 22 septembrie 2009, dimineața când plecam, și eram la gară, m-a sunat Nata, eu pe atunci îi ziceam Tasha, de la naTasha. M-a sunat și și-a cerut scuze că nu poate să vină să mă petreacă, dar mi-a urat Bun Venit în Comunitatea Alumni, și că abia așteaptă să mă reîntorc să facem proiecte ciotkie împreună.

În USA, vorbeam din când în când, dar când o făceam o făceam tare lung și despre orice, nu vă mai zic ce anume că e private, dar m-a făcut să scriu și pentru Alumni News, m-a făcut să fiu mentor pentru EFL, și acum facem împreună Papergirl și asta foarte mult mă bucură.

Detalii despre alte detalii

Acum Nata e minuNata, și singura minuNată care poate fi. Ea bea red bull la examene și de cele mai multe ori stă în ultima bancă. Nata și-a vopsit părut în roșu pe 27 decembrie 2010, și ascultă Noisettes – Ill never forget you, pentru că știe că pentru oricine cu care a interacționat, ea e unforgetable.

Nata mi-a zis încă în anul I că pe un bebe de al ei vrea să îl cheme Hisano. Iar Coca-Cola pentru ea e dincolo de E-uri, e E-motion!

De Crăciun în 2009, Natei a trebuit conform extragerii să-mi dea mie cadou, și mi-a dat o chestiuță tare fine făcută cu carioci, o piatră, mărgele, capiși, o să postez pe urmă o poză cu ea, de asemenea noi am făcut brazi, brazi verzi, brazi pe o parte, dar totuși brazi.

minuNata pentru mine e una din cele mai femenine și carismatice femei, aș spune, chiar dacă ea pretinde a fi mujîku. Apoi azi se împlinesc 2 ani de când, eu cu Nata am fost la prezentarea exit-poll-ului de la alegerile din 5 aprilie 2009, ambii am fost dezamăgiți, dar cel puțin fusesem la Leo Grand și ne familiarizăm cu conferințele de presă.

Nata are blog frumos, despre care crede că nu chiar cine știe ce, și se frustrează că nu prea scrie, dar e un blog ce refletă pe deplin personalitatea ei.

minuNata e minuNată de aceea categoric pot zice că face parte din Familia mea 27, și ea asta știe.

Îmbrățișare strânsă și un emo smile trimis spre tine, MarsiNato!

13 comentarii leave one →
  1. Aprilie 5, 2011 23:31

    Fluturaș asta rupe orice! Te iubesc foarte mult 🙂 și trăiască La Familia! Mafia acum are un număr special ”27”

    • Aprilie 5, 2011 23:37

      Iubesc ș eu la tine:) huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug :*

  2. Aprilie 5, 2011 23:59

    minunatsilor!

    • Aprilie 6, 2011 00:01

      noi toți suntem minuNați, da Nata îi cea mai minuNată:)

  3. Aprilie 6, 2011 00:06

    ea e shef pe minuni 😀
    cand vrei o minune, te duci la ea shi dai comanda 😀
    :*

    • Aprilie 6, 2011 00:10

      aici i agree with you, ea începlinește orice minune cât ai zice pește!

  4. Natalia Bejan permalink
    Aprilie 6, 2011 17:01

    Tare frumos! 🙂

  5. Aprilie 9, 2011 00:29

    i-am dat follow pe tumblr 😉

    • Aprilie 9, 2011 01:22

      ea o să se bucure când o să afle!

  6. ex-friend permalink
    Iulie 11, 2011 16:41

    like ! 🙂 am cunoscut-o si eu pe NATASHA (k asha ii spuneam eu pe atunci) si nu regret… regret insa k lucrurile au evoluat „nu in cel mai pozitiv sens” si am s-au cam rupt legaturile… 😦 anyway, good luck, „americanca”! 🙂

Trackbacks

  1. Mărunţişuri mari « Evenimentul ZiNei
  2. Mărunţişuri mari @ Evenimentul ZiNei

Butterfly sharing is caring

