Skip to content

Mini-Facebook a.k.a Anchetă din clasa 5

Aprilie 4, 2011

Noi ne-am născut curioși, și vom muri curioși, iar curiozitatea de a afla amănunte despre cineva, care ne-ar putea ajuta ulterior este indispensabilă. Acum există fel de fel de profiluri, în frunte cu Facebook, care ne dau informație ce și anume ne place, pe cine placem, cu cine suntem in a relationship, ziua noastră de naștere și de asemenea putem interacționa și actualiza profilurile.

Cândva însă era un pic altfel, dar ideea rămânea aceeași, doream să aflăm informație, să speculăm, să vorbim, să ne distrăm, cândva luam un caiet de 48 foi, alcătuiam un șir de întrebări și dam colegilor și prietenilor să completeze. Și completam și noi, așa ne cunoșteam mai bine și datele de acolo nu aveau nicio finalitatea sociologică, doar interacțiuni, relații și primele semne de dragoste.

Azi mi-am găsit ancheta mea din clasa 5, cred că am făcut-o pe 27 ianuarie 2001, și am completat-o frumușel pe 28. Dacă te uiți acum la ea, poți vedea trendurile de atunci: Britney Spears, Mortal Kombat și începutul la Pokemon.

Despre Anchete

În anchetă puteai găsi diferite amintiri și de asemenea ancheta prezenta un statut social, la unii toți vroiau să completeze, alții umblau după alții să le completeze, un fel de vizualizări pe blog, unii își schimbau anchetele săptămânal, dar un lucru era sigur, fiecare completa fiece anchetă diferită, în dependență de a cui aparținea ancheta.

”Pe băieții cu ochii verzi

Niciodată să nu-i crezi

Ei ț-or spune mii și sute

Doar ca să te sărute

Și după ce te-au sărutat

Au zis Pa și au plecat”

Era un fel de tradiție să spui la urmă că îți place de persoana care avea ancheta, la mine în achetă, totuși fiecare băiat o plăcea pe Alina Gustei, eu inclusiv, dar mie îmi era rușine să recunosc public, așa că am scris T.A (în alfabet rusesc).

La fel multe fete au scris L.A, dar mie parcă nu-mi venea a crede, eram timid, ce să-i faci, dragostea asta nu ții trali-vali.

Uneori putea să te sune cineva și să te întrebe, dar de ce la X ai scris că mâncarea ta preferată e cartofi prăjiți, da la mine kiperi umpluți?. Iar eu răspundeam că eu tocmai mâncasem asta, și la moment îmi părau cei mai buni.

În achete noi scriam poezii și proverbe, și desenam, uneori frumos, alteori nu. Și puteam scrie un nume de actor sau un brand în un milion de ori, Chevrolet ca: Șevrolet, sau Savrole, iar Jackie Chan ca Gechi Cean, Jăki Cian, Djaki Chian sau Jeki Chan.

Pe atunci ne culcam maximum la 11 și ne trezeam pe la 7 fără probleme, și ne uitam la Pasiuni, Marimar, De la 5 la 10 sau Iartă-mă.

Credeam că nimic nu poate fi mai bun ca Yupi sau Frigușor și aproape la toți obiectul preferat era Matematica. Rezolvam integrame și ne plăcea să ascultăm muzică și să dansăm. Britney Spears și Natalia Oreiro erau foarte în vogă și noi colecționam abțibilduri cu ele, pe urmă a apărut Alsu, da nouă nu ne plăcea de Alsu.

Îi citeam toți pe Spiridon Vangheli, Mihai Eminescu și Vasile Alecsandri, Ion Creangă și Petru Cărare. Și întrebări perverse nu dam la secțiunea întrebă-mă ceva. Întrebări erau de genul: Ce este Sinus?, Care e primul lucru care îl faci când vii acasă sau Câte integrame ai rezolvat până acum?.

Noi chiar credeam că nu poate exista un cuplu mai frumos ca Leonardo Di Caprio și Kate Winslet, și nu ne plăcea TV5, cred că era prea în franceză. Mâncam toți cartofi prăjiți, ne pregăteam de viața de student de pe atunci, și desigur clasa 12 sau universitatea erau prea departe de noi ca să ne gândim la ele. Așa că noi ne făceam unul la altul felicitări de Valentines Day, și scriam acolo toate frazele care le știam că conțin cuvântul Love.

Eram mai creativi și mai personalizați și ne uitam mai des la desene animate. Asta era clasa 5 B, de la școala nr. 73, ulterior liceul Petru Rareș, dar când deja a fost liceu, eu nu mai eram acolo.

Întrebări din Ancheta mea și răspunsurile mele (dacă vreți puteți completa și voi în comentarii)

1. Numele Prenumele: Alexandru Lebedev

2. Telefonul: pe atunci era 51 – 69 – 61

3. Adresa: Trăiam în 16 etaje, etajul 5, apartamentul 52

4. Zodia ș Data de Naștere: Gemeni, 27 mai

5. Scriitorul îndrăgit: Spiridon Vangheli (eram un Guguță fan)

6. Cântăreața, cântărețul preferat: Britney Spears (pe atunci când avea păr și cânta Im not a girl, not yet a woman)


7. Starul preferat: Arnold Scharzeneger (atunci nu aveam Google să văd cum corect se scrie numele)

8. Culoarea preferată: Negru (Yep, you may love me in black)

9. Hobby-ul, pasiunea ta: Să rezolv integrame (eram un guru în integrame)

10. Ce program de televiziune nu îți place: TV5 (acu îmi place)

11. Anotimpul preferat: Primăvara (cred că așa a și rămas)

12. Cum se numește diriginta ta: D-na Lidia Pantelei ( era profă de română, cred că din cauza ei am dat bacul pe 8)

13. Numărul tău norocos. 27 (some things never change)

14. Ce nume de fată îți place: Valentina (l-am scris probabil că era numele mamei, acu ar fi diferit)

15. Ce sport practici: Tae Kwon Do (yes, yes, yes, avem centura galben cu alb, că nu aveam bani de examen)

16. Câți ani are mama ta: 34 ani (mama îi tânără!)

17. Ce marcă de mașină îți place: Baleno (eu acu nici nu mai țin minte cu arată mașina asta)

18. Lipește ceva frumos: Ok

19. Pune ceva ca amintire de la tine. Ok

20. Ce fel de mâncare îți place: Cartofi prăjiți

21. Ce fel de băutură îți place: Pepsi Cola (am scris-o doar pentru că suna Fancy și rar)

22. Ce fel de floare ții dragă: Crizantema (eram în criză de idei probabil)

23. La ce oră te scoli dimineața: 6.25 AM (Doamne Ferește)

24. La ce oră te culci: 23.00 (eu nu mai știu cum îi asta)

25. Ce program de televiziune îți place: Pro Tv (doar din cauza la desenele animate din week-end)

26. Filmul preferat: Mortal Kombat (eu eram îndrăgostit de Kitana, și vroiam să fiu Liu Kang)

27. Ce obiect (lecție) îți place: Matematica (și acum mă pricep)

28. Data în care ai completat ancheta: 28. 01. 2011

29. Ce emisiune îți place: De la 5 la 10 (oare altceva nu era pe atunci? wtf?)

30. Completezi cinstit ancheta: Desigur (smeșno)

31. Pune-mi o întrebare: Cum înveți? (nime nu ar fi crezut că aș fi aplicat la FJȘC)

32. Spui secrete prietenilor: Nu (acum știu că secrete nu există)

33. Scrie inițialele fetei sau băiatului care îți place (eu de atunci nu făceam discriminare): T.A. (asta înseamna Gustei Alina)

Alte amintiri

Veneam de la club

și am găsit un bumb

și pe el scria

Te rog nu mă uita

***


Dacă aș fi o pisicuță

Aș iubi un motănaș

Dar așa sunt o fetiță

Și iubesc un băiețaș

***


A iubi e bine

Dar să știi pe cine

A iubi curat

Zău că nu-i păcat

***


Acu o poză reprezentativă despre trecerea timpului:

43 comentarii leave one →
  1. Aprilie 4, 2011 14:18

    omg!!!! asta so totally rocks!

    cum ajung in Ch postez si eu smth like that :)))))

  2. Aprilie 4, 2011 14:24

    ofc I do. n-aş avea putere să o arunc or s fac ceva cu ea. stă ş acuma pe raft.. cant wait to come to Ch :>

    • Aprilie 4, 2011 14:25

      mie tot mii interesant ce scriai tu pe atunci pe acolo:)

    • Aprilie 4, 2011 14:41

      mie mai mult imi era interesant ce scriau restu’.. :>
      sh once in a while mai deskid sh mai citesc.. cat de frumos era totul.. sh cat de naivi eram.. sh cate chestii credeam.. sh cum credeam k unele lucruri or sa dureze, etc.. eeeh.. ft frumoase timpuri..😡

  3. arincik permalink
    Aprilie 4, 2011 14:35

    Max are centura cafenie shi el te bate😛

    • Aprilie 4, 2011 14:39

      La mine profu avea centură cafenie, așă că te cred:)

  4. Aprilie 4, 2011 15:16

    băi da erau gustoase toate gumele şelea… ohh, vreu copchilăria înapoiii😦 take facebook and twitter back, give me my pokemon jîvacică!!!!!

    • Aprilie 4, 2011 15:22

      mai ales așelea șakaladnîie:)) ș când băgai vreo 4-5-6 în gură o dată nu îți mai simțeai maxilaru:)

  5. Aprilie 4, 2011 15:30

    sau Turbo :)) aşelea mâncam vreo 10 odată şi puteam mânca şi pietre după asta😀

    • Aprilie 4, 2011 15:33

      :)) aha:) da tu ai prins bomboanele Love is, nu jvacika, da un fel de bomboane tot cu nakleiși?

  6. Aprilie 4, 2011 15:36

    nope. eu eram fanat hubba bubba deamu😀

    • Aprilie 4, 2011 15:45

      amu hubba bubba buna îs mititele ș levîie:(

  7. Aprilie 4, 2011 15:43

    eu am prins perioada bomboanelor Love is… şi strângeam desenele celea xD

    • Aprilie 4, 2011 15:45

      🙂 dap poți să le mai cumperi de la universitate:)

  8. Aprilie 4, 2011 16:21

    Rupator post….

    Sarmanele colege de clasa cum plangeau dupa Anchetele astea🙂

    Eu is din tipurile gumelor „Terminator” =))

    • Aprilie 4, 2011 16:28

      da Van Damme ai avut? Tekken? Ciripașki ninzea?

    • Aprilie 4, 2011 16:36

      Van Damme la fel ( pe atunci incleiam pe dulapuri nacleici, si acum il am pe Van Damme pe o usha in bucatarie la Moldova)…🙂
      Aparuse mai tirziu un soi de gume cu nacleici stralucite …

    • Aprilie 4, 2011 16:50

      stai da cum se numeau gumele alea în care erau diferiți boeviși? ș rambo și vad damme, și chuck norris?

    • Aprilie 4, 2011 17:04

      chuck norris❤

  9. nabiyafly permalink
    Aprilie 4, 2011 17:52

    mi-am adus aminte de copkilăria mea dragă, bravo ţie că ai păstrat această anchetă, eu pe ale mele nu le mai am(surorile mi le-au distrus). Şi imi placea şi mie pikachu şi bulbasaur, sâmbăta şi duminica mă trezeam special mai dimineaţă şi încă cu buna dispoziţie să mă uit la ProTv desene animate. Ahhhh ce vremuri bune

    • Aprilie 4, 2011 22:59

      eu tot mă trezeam și dam sonoru tare încet să nu o trezesc pe mama:)

    • nabiyafly permalink
      Aprilie 4, 2011 23:22

      da da şi eu la fel, iar cind era ceva de rîs tare abia ma abţineam chocotindu-ma acolo

    • Aprilie 4, 2011 23:25

      o daaaaa, pentru că știam că dacă se trezește mămica mă va alunga la culcare

    • nabiyafly permalink
      Aprilie 4, 2011 23:30

      sau dacă se trezea acuşica imi găsea ceva de făcut şi se duce pe râpă toate desenele animate, parcă şi acum îmi aduc aminte [hai dute şi fă aia, aia, eu mă morăi că nu vreau că nuştiu ce, la care mama, haide că eşti mare deja di desene animate] ei care mare că şi acum mă uit la ele😀

    • Aprilie 4, 2011 23:32

      da tu regele leu serial ai privit?

    • nabiyafly permalink
      Aprilie 4, 2011 23:39

      tocmai mă gândeam să-ţi scriu despre regele leu, am citit că îţi place, da l-am privit avem casta VHS si mereu luam şi mă uitam, şi la partea când moare tatăl lui Simba mereu plângeam. Iar când a apărut şi 2, 3 eram cea mai fericită yyaaa… uite continuarea, apropo acesta e unul din preferatele mamei şi amândoună ne uitam(cred că la orice vârstă desenele animate sunt vizionate)

    • Aprilie 5, 2011 00:17

      Știi ce e interesant, când eram mic mă uitam la un serial, Lion KIng, nu film da serial, și acum nu-l găsesc nicăieri, și sunt sigur că nu e doar imaginația mea:)

    • nabiyafly permalink
      Aprilie 5, 2011 09:51

      îmi pare că era ceva serialul cu Timon si Pumba, şi uite acolo mergea ca o continuare (una mai veselă) aventurile lor şi dacă nu mă greşesc precis se arată şi intilnirea lor cu Simba, adica aventurile lor before and after Simba

    • Aprilie 5, 2011 10:29

      Da eu nu de Timon și Pumba, da chiar era un Regele Leu, și acolo era și călătorie în timp, și un dinosaur, și bătălie între animale și 2 soareci care au fugit de pe o corabie:)

    • nabiyafly permalink
      Aprilie 5, 2011 10:55

      scuze dar, eu nu ţin minte să-l fi văzut acest serial😦

  10. Iuvilina permalink
    Aprilie 4, 2011 23:30

    ..”Marimar” era filmul meu preferat… aaa si „Drumuri incrucisate” tot :DD

  11. Aprilie 5, 2011 21:33

    cred ca asa articole te impun sa scrii un comentariu jos😀 stii, mai facut sami aduc aminte de copilarie iar, deja am si uitat ce inseamna anchetele acestea. ft placut sa citesti,esti bravo ca ai scris despre asta. ps: dc nai scris carei numele preferat de acum?

    • Aprilie 5, 2011 21:54

      pentru că acum, fiece nume se asociază cu o anumită persoană:)

  12. Aprilie 7, 2011 01:27

    kill me softly…
    nu prea am completat chestionare din stea…în schimb, am nakleişi din anii 95-98 :>

    and fck yeah, pokemon rullz xD

    ş Britney cheală xD

    • Aprilie 7, 2011 01:29

      uuuu tu chiar le mai ai, în stare neîncleiată?

    • Aprilie 9, 2011 00:18

      dap…sper să nu le fi aruncat bunica😀

    • Aprilie 9, 2011 01:23

      Uuuu ar fi interesant să ți le văd

    • Aprilie 9, 2011 17:51

      ap vin acasă şi le caut) dacă le găsesc – ţi le arăt

  13. Aprilie 4, 2013 14:25

    Ancheta e Sooper..
    ;Like

  14. Martie 26, 2015 18:08

    foarte frumoasa ancheta

Butterfly sharing is caring

