Skip to content

Lord of the Brățări!

Martie 31, 2011

Eu știu că voi toți le-ați văzut, v-ați minunat de ele, și mereu m-ați întrebat de ce. Jurnal TV-ul când îmi luau interviu ca Președintele Parlamentului Virtual, au făcut exces de brățările mele și le-au arătat din toate părțile.

De multe ori eu mă găsesc în poze datorită lor și culorilor lor, pentru că ele mă reprezintă și sunt pline de soare. Acu am aproape 50, cu tot cu dubluri, da sper să am și mai multe.

Ele sunt ca tatuajele mele, fiecare are o istorioară mai mult sau mai puțin personală și sunt un simbol pentru ceva foarte special mie. Brățările mele ar putea spune totul despre mine fără ca eu măcar să zâmbesc, de asemenea pot spune multe și despre persoanele din anturajul meu, pentru că multe le am de la voi și eu foarte mult le prețuiesc.

Cu cât ele sunt mai roase și cu cât scrisul mai indescifrabil cu atât au mai mult de povestit și cu atât mai mulți oameni le-au văzut și locuri unde au fost.

Fuck off

Voi începe cu favorita mea: Fuck Off, ea e una din cele mai renumite ale mele, Robin de la Internshipul meu din state, agent de vânzări vroia să mi-o fure cu orice preț, eu mereu îi spuneam să se ducă în Wisconsin să și-o cumpere, pentru că eu de acolo mi-am luat-o. Și nu țin minte de câte ori a trebuit să o întorc invers că cică era inapropriate, ba chiar o dată nu am nimerit în ziarul colegiului din state, din cauza că se vedea prea evident Fuck Off, când eu aruncam bila la bowling.

Colecția Sport.

Acestea sunt brățările ce semnifică că: Țin cu Steaua, țin cu Liverpool, am susținut naționala Germaniei la Campionatul Mondial din 2010, iar albastră am susținut echipa de hockey a SUA în Vancouver.

Aia cu Steaua, mi-a adus-o Ruslan din România prin clasa 12, el se ducea atunci să privească un meci de-alu Arsenal, acum brățara nu-și mai are blazonu ros, dar din păcate cifrele cu numărul de trofeuri Steaua nu s-a schimbat.

Brățara cu Liverpool am luat-o de la piața de la Mihai Eminescu, e foarte simplă da țin la ea și o am de asemenea din a 12.

Brățara cu Germania mi-a dat-o Arina care mi-a transmi-so prin Iura, la prima cupă de vară jucată când m-am reîntors din SUA.

Iar brățara albastră mi-a dat-o Cree Liberty o fată din Beatrice, la un party o dată, și mi-e exact îmi trebuie una albastră ca eu când să mă duc în Washington, DC, să am tricolorul.

Acestea 3 sunt brățări ce de asemenea susțin întreaga națională a USA la Jocurile Olimpice de Iarnă din Vancouver, și mi le-am cumpărat din New York. Pe ele scrie: Dream, Believe, Achieve, care cred că sunt foarte importante pentru noi toți.

Colecția Călătorii.

I Love New York, unii și-au cumpărat tricouri, eu mi-am cumpărat brățări, și ele pentru mine semnifică 2 lucruri, aceia albă toate lucrurile care nu mi-au plăcut în New York, iar cea neagră toate peripețiile de acolo, amintiri ce mi le amintesc și când aud cântecu lu Alicia Keys, Empire state of mind.

Aceea rozoviară e Empire State Building din New York, dacă sincer altă culoare nu aveau, apoi ea semnifică cât de pozitive sunt călătoriile și sunt un semn a cât eu iubesc să călătoresc.

Brățara cu Nebraska, am cumpărat-o de la primu Garage Sale la care eu am fost și am dat 50 cenți pe ea, și atunci era un semn că mă voi îndrăgosti de Nebraska, acu e un semn că îmi lipsește foarte mult. Pe brățară scrie: Teamwork = Dreamwork, și chiar așa este Nebraska.

Brățările de la American Resource Center, mă fac să mă simt mândru că sunt Alumni și sunt unele din cele mai noi din colecție, mi le-a dat Natalia și eu foarte mult îi mulțumesc.

Colecția Social

Brățările Ecolo îmi aduc aminte toată nebunia creată cu Parlamentul Virtual și cu Partidul meu fictiv: PEPE (Partidul Ecologic la Pătrat). Arina mi le-a dat, și până când ele sunt brățările cu diametrul cel mai mic de la mine, și sunt verde măr și foarte mult îmi plac.

Coaliția Alegeri Libere, în care fusei și eu implicat, au avut și ei brățări, unii zic că culorile erau cam câcășii, da ele îmi plac, și îmi amintesc de timpuri când eu chiar cred că pot schimba ceva, și că schimbarea vine de la sine. Brățările cu Alegeri Libere mi le-a dat Veceslav, iar cu Votăm deci CoNTăM, de la Sandu, și una cred că tot de la Veceslav.

Free a Child, mi-a dat-o DoiniZZa, și eu foarte mult îi mulțumesc, și pentru mine înseamnă reîntoarcerea la facultate.

Cea albastră ștearsă mi-a dat-o Cosmin în Timișoara, iar Cosmin tot îi născut pe 27 mai și tot ține cu Steaua, iar pe brățară era scris: Susțin Fotbalul Adevărat!

Cea neagră mi-a dat-o Corina, și nu mai țin minte ce campanie socială reprezenta, dar acu pentru mine reprezintă prima mea călătorie din USA la Corina în Wisconsin, și I just Adore it!

Dance for Life, Livestrong și Blood Donor. Pe prima am luat-o de pe mâna Alinei, și ea e fată bună și nu mi-a zis nimic, și mi-a dăruit-o, acum mereu îmi amintește de Ziarul Străzii și de offlineurile de la Dendrarium, Villa Pizza și fâs-fâs.

Livestrong, e o campanie inițiată de Lance Armostrong, el fiind unul din sportivii mei preferați, după ce a invins cancerul, a câștigat Tour de Frace de 7 ori consecutiv. Eu mi-am cumpărat-o singur după ce am văzut un anunț pe Facebook și mi-e tare mult îmi place și sunt sigur că unii își amintesc de mine pentru că și eu lor le-am dăruit câte una de aceasta.

Blood Donor, eu nu am fost niciodată donator din varii motive, totuși brățara asta mi-a dat-o minuNata când încă eram anul I de facultate și eu cred că îmi voi dona organele, dacă vor fi întregi după ce voi muri.

Colecția Brands.

New Moon. Când mi-am cumpărat-o, am zis că asta va simboliza echipa mea de CUC: Moon Power, de care eu sunt foarte și foarte mândru. Ele veneau 2 în set, pe a doua scria: This may hurt just a bit, da eu pe aia am făcut-o cadou și iaca eu rămăsei cu New Moon, și aici chiar e fără aluzie la Twilight.

Brățara cu Smile, nu cred că trebuie foarte mult explicată: I have a wonderful smile.

Brățara cu Debate, mi-a dăruit-o Patricia, înainte eu să mă duc în USA, și pe ea scrie Debate în 6 limbi, și după cum unii au văzut pe Facebook, îmi place să intru în dezbateri, chiar dacă nu împărtășesc punctul de vedere pe care îl apăr.

Plant Trees – Arbor Day. Mi-am cumpărat-o când am vizitat Nebraska City, și m-am gândit că e foarte ecologistă și pur și simplu mi-a plăcut, acum ea îmi amintește de un alt cadou pe care l-am cumpărat de acolo, de de acela nu vă zic nimic.

Le Coq Sportif, Torrents.md și Orange.

Orange a fost una din primele mele brățări, încă din clasa 11, și eu o aveam încă dinainte rebrandingului lu Voxtel, mi-a dat-o Andrei și ea a fost cu mine și în prima mea călătorie peste hotare, în UK, acu o port mai mult la rock concerte pentru că e neagră.

Le coq sportif, e de fapt brățara lu Alex, care i-a dat-o lu Gabi să mi-o dea mie, și eu am spus Mulțumesc, da iaca ce simbolizează nu vă zic.

Torrents.md, nu simbolizează deloc Torrents, care de fapt nu-mi place și nu stau pe el, brățara îmi aduce aminte de Radu, care mi-a dăruit-o în Orlando, și de frigăruii ce i-am făcut sub palmier și de Jack-ul băut și de ochii lui sinceri de atunci.

Colecția Rockish.

Acestea de obicei le port la Rock concerte sau rock festivale, pentru că îs negre și pentru că se asortează cu tricoul meu negru. Green Day, e una din formațiile cu care am crescut și era preferata mea în perioada când eram punk, iar aceasta cu marijuana, îmi aduce aminte de Rock Festivalul din Kansas City, unde miros de țigară normală nu simțeai – doar iarbă.

Apoi voi dese ori îmi dați aceleași întrebări, așa că permiteți-mi să vă răspund la câteva. Așa:

Nu, eu nu mi le scot atunci când dorm.

Nu, eu nu mi le scot atunci când fac baie.

Nu, din păcate nu vă pot dărui nici una.

Iar la întrebarea, ce se întâmplă dacă le pun pe toate care le am pe mâini, uitați-vă la răspuns:

26 comentarii leave one →
  1. Martie 31, 2011 03:23

    ahh tu ții minte de brățara mea…tochitor de dulce :*

    • Martie 31, 2011 03:31

      dap cum, fiecare e la fel de prețioasă pentru mine ș când pierd vreo una sau mi se rupe vreo una, parcă se rupe ceva din mine.

      eu iaca la ziua lu dudu din 2009, i-am dat o brățară ei ș mie una, da a mea s-o rupt, ea cu a ei nuș ce a mai făcut:(

      huuug, și mesc încă o dată mult, mult!

    • Octombrie 27, 2011 14:13

      ei nai shi mai scrie (dar asta e kear asha)

    • Octombrie 27, 2011 14:21

      adică?

  2. Melly permalink
    Martie 31, 2011 12:01

    Am fost surprinsa de bratarile tale cand ne-am intalnit prima data ;;) intr-un mod placut, dar erau intr-un numar rezonabil etalate😉, ceea ce vad in pozele de mai sus it freaks me out 8-}

    Blogurile tale ma conving ca esti ok, asa ca mis linistita in ceea ce te priveste.

    Take care my Btfly🙂

    Kisses&hugs

    • Martie 31, 2011 12:14

      Eu am atâtea să-ți spun, și încă mai multe lucruri care le aștept și de care îmi fac grijă, încât simt că ți le transmit telekinetic :*

      Sper să ne vedem curând🙂

      Hugs, și mai știi îmi găsești și tu vreo brățară:)

  3. Martie 31, 2011 17:43

    eu tot cândva mă tusuiem cu aşa ceva, numai că erau feniciki :)) aveam dafiga şi-oleacă, dar prin a 12-a le-am aruncat nafig

    • Martie 31, 2011 23:00

      la tine erau rokerskie, eu le țin minte

  4. arincik permalink
    Martie 31, 2011 18:10

    Jali ca numai asha tip colectzionezi, rar se gasesc la noi. Apropo, la Avon se vynd cu 20 lei bratzari anti cancer la syn, erau 20 lei🙂

    • Martie 31, 2011 23:02

      eu mi-aș cumpăra, hai dacă găsești mi anunți:) șapu asta e și fișca, I like them pentru că nu toți le au, sau dacă le au, nu prea le poartă:)

    • arincik permalink
      Aprilie 1, 2011 21:19

      Eu aveam in vedere materialul din care ele se fac, la noi nu e foarte popular. Eu daca gasesc itzi dau, tu shtii🙂 de la Avon potzi sa cumperi shi singur, eu am avut una dar era foarte larga shi am pierdut-o in magazinul de haine.

    • Aprilie 1, 2011 21:21

      da eu pe nime nuș de la avon:(

    • arincik permalink
      Aprilie 1, 2011 21:26

      Jali, eu tot vroiam o kestie de acolo shi catalogul se termina luni😦 am intrebat pe fb shi nika😦

    • Aprilie 1, 2011 21:28

      iaca să fi fost oriflame de acolo dofiga știu

    • arincik permalink
      Aprilie 1, 2011 21:29

      Oriflame sucks

  5. Nico Domnicu permalink
    Aprilie 1, 2011 23:14

    impresionanta colectie!
    eu, mai weird, n-am un anumit fel de lucruri pe care le colectionez (poate doar monede)… Asa, in general, am adunat intr-o cutie frumoasa biletele de la Disneyland, Eiffel si delfinariul din Odesa, bonuri de plata de la acelasi Disn., cercei din Germania, ecuson din Espelette, oglinda cu imaginea Palatului Culturii din Iasi etc.
    Plus muuuulte suvenire cadou de la prieteni, aranjate tematic, teatral si strategic pe toate merginile de politi disponibile din casa🙂

    • Aprilie 1, 2011 23:33

      :)) da eu mai am colecții: nakleiși, beibladuri, fiști pokemon, magnete de bucătărie, hârtiuțe de la ceai, diferite bilete la fel de pe unde am fost, și desigur monede:)

      la tine cum e colecția de monede?

    • Nico Domnicu permalink
      Aprilie 1, 2011 23:55

      kokpil mai eshti tu cu nakleiși, beibladuri sh fiști pokemon😛

      magnete de bucatarie…😀 Mi-am promis mie insumi ca voi aduce cate unul din fiecare tara unde voi merge… deja imi pare un pic rau, dar nu pot sa ma opresc, chiar daca n-am vizitat inca atat de multe (ma rog, o sa-mi para si mai rau peste cativa ani :D)

      Colectia de monede…pestrita! imi plac banii romanesti vechi, am multe m. din fosta URSS, unele vechisoare si ruginite- chiar am gasit una de prin 1860 sau ceva de felul asta din Rusia… sunt si monede mari si stralucitoare de prin Italia, Franta… din Germania tata a adus prin ’95 mai multe… Ucraina, Transnistria😀 daca se iau in calcul)) Iar cele mai dragi imi sunt monedele de 1 ban MDL! Plus 50 bani de pe vremea cand se faceau din aluminiu ori ce-o mai fi fiind acolo)

      Nu prea inteleg cum poti sa strangi hartiute de la ceai…adica ce parte o rupi?
      poate ar trebui sa faci un blog post cu poze si pentru ele?😉

    • Aprilie 2, 2011 02:09

      Voi face, dar un picuț mai târziu, treb să-mi fac ordine în colecție:)
      da tu iaca mai ai de 1 Leu și de 5 lei din MDL? da yo da:) eu am în juru la vreo 150 țări:) ciotka așăi? da magnete, uhhhh nu este loc liber pe frigider și abia le mai pot apăra, că atunci când vine cineva zice, uuuuu da tu câte ai, dă ș nie unu, ceeea ce nu știu ei, că fiecare e o amintire, și acolo n-am dubluri:)

  6. Aprilie 10, 2011 17:57

    He-he… ai pus is Free a child))))) Cu placere, Alex!!!

  7. Mai 22, 2011 20:38

    De ` unde pot sa`mi cumpar si eu bratarii din`astea??

    • Mai 22, 2011 21:55

      de unde găsești, unele le poți găsi la Piața Mihai Eminescu

  8. raul permalink
    Iunie 28, 2011 20:49

    de unde le cumparati???

Trackbacks

  1. 27 de motive pentru a-l cunoaşte pe Alex Lebedev | Hodoronc Tronc

Butterfly sharing is caring

