Skip to content

Cadou de la minuNata

Martie 22, 2011

Ea e brunetă, ea e smart, și eu mă gândesc la dânsa acum. Și iaca minuNata mi-o făcut surpriză și eu am decis să împărtășesc cu voi bucuria. Eu m-am îndrăgostit de Summer, cred că da!

Mulțumesc mult, minuNata!

și nu uitați (teasing): Vineri e deschiderea la proiectul PaperGirl!

4 comentarii leave one →
  1. Martie 22, 2011 02:58

    pentru că nia nii dragă de tine!!!

    • alex permalink*
      Martie 22, 2011 03:00

      da eu niș nu mă așteptam, waaaaa eu amuș mă pun in a relationship cu dânsa.))

  2. Martie 23, 2011 11:44

    In afara subiectului😦 .
    Sunteti amabil sa imi raspundeti (pe blogul meu) la intrebarea: tu ce sti despre Valcea? ( http://claudiunitisor.wordpress.com/2011/03/23/tu-ce-stii-despre-valcea )
    puteti sterge acest comment sau puteti sa le dati sansa si unor cititori ai blogului dvs. isi spuna parerea (stiu ca stiati asta🙂 ). Nu este vb despre vizite ci chiar ma intereseaza comantariile dvs.
    Va multumesc.

Trackbacks

  1. Primul nostru training Amplica | AMPLICA

Butterfly sharing is caring

