Skip to content

When ALghinel meet LicuriSh

Martie 16, 2011

Coming soon Deja Vu! din categoria Things I will never forget!

ALghinel as Acasă la Fluturaș (Fluturașul are multe, multe, multe forme)

LicuriSh as (aiși treb să fie link la blogul ei, dar el îi marked as private)

(c) LicuriSh

Aici LicuriSh cum cântă când nu bâzâie și când luni nu e la InsanityRadio la 8.30. Dacă faceți click găsiți un mare playlist cu ea.

Și LicuriSh digrabă va fi în Moldova, habitatul natural va fi la Noroc Volosatâi dacă e soare sau la Eli Pili dacă plouă! For more info cumpărați-vă LicuriSh GPRS.

Update 28.03.2011

Lidia: Cel mai plăcut impresionată de un moment, un coleg de la Universitate avea un ghid turistic european în care erau vreo șapte pagini dedicate Moldovei (ghidul avea ca minimum 400 pagini). Și eu îi arătam „Oooo, iată Asachi, oooo iată Liceul, oooo iată Casa”. Și el a rămas uimit că atâtea detalii importante din viața mea încap pe o hartă atât de mică.

Lidia: Eu la toți le spun că sunt din Moldova, chiar și lui Damien Rice (n. Cântăreț mega cunoscut britanic) i-am spus-o. Apoi prin studii, prin diverse discuții comparative pe teme economic, sociale și culturale. Pașaportul nostru albastru e un instrument de promovare la fel eficient. Pentru că el mă trimite direct la linia NON-EU la vamele de la aeroport, pe când cei cu pașaport EU stau în rând. Și toți se uită și se întreabă „Da ea de oare unde e?”.


4 comentarii leave one →
  1. LicuriSh permalink
    Martie 16, 2011 18:07

    aaaaaaaaaaaaaaaaa, u made my day! Da, eu am hotarit sa imi pun blogu printre conserve in podval🙂 am sa-l scot la soare si aer curat at a later stage

    meeeeeeeeeeey bz bz bz! dor ALghinesc si see u soon la Noroc Volosatai cu o chitara si cafea de 5 lei

    • alex permalink*
      Martie 16, 2011 18:13

      Ill be there ș voi sorbi din băutura insectelor:)

      PS; tu ai auzit că insectele vor fi mâncarea omenirii până în 2030?:) should we worry about?
      tăți o să creadă că blogu meu e despre mâncare:)

      dor de tine tot:) huuuuug

  2. LicuriSh permalink
    Martie 28, 2011 23:51

    ia nebun, lucrezi mai operativ ca SIS-u’

    • Martie 28, 2011 23:59

      SIS-ul its my little sissy:)))

Butterfly sharing is caring

