Skip to content

You are AWESOME!

Martie 10, 2011

Azi e International Day of Awesomeness. Și eu o sărbătoresc pentru că eu îs awesome. Pentru că știu că eu îs mai ciotkii ca Chuck Norris și că am oameni care mă înconjoară care sunt mai ciotkie ca mine și ca Chuck Norris.

Eu cred că toți sunt awesome, numa că mulți îs prea paranoici și prea negativiști să înțeleagă asta, dar eu îi văd și vă văd și pe voi ca awesome, pentru că altcineva nu mi-ar citi blogul decât persoane care îs super ciotkie.

Awesomeness-ul e ca un virus se dă de la unul la altul și cu cât o persoană e mai awesome cu atât persoanele din jurul lui îs mai awesome, și viceversa.

De ce eu îs Awesome (ciotkii)?

Eu îs awesome pentru că scriu cu diacritice și pentru că mănânc orez cu bețișoare chinezești, și pentru că arunc hârtiuțele în lada de gunoi.

Eu îs awesome pentru că spun mulțumesc șoferului de microbuz atunci când îmi oprește acolo unde vreau eu, și pentru că spun buna ziua și mulțumesc vânzătoarei.

Eu îs awesome pentru că am un blog roz și am numărul meu 27, și pentru că îmi place Beatles, și pentru că stau pe Facebook.

Eu îs awesome pentru că nu mii rușine să beau Chișinău atunci când vreau să beu Chișinău, și pentru că mereu încerc să las 8-10% baciș la chelnerițele care sunt awesome că îmi zâmbesc.

Eu îs awesome pentru că cu același succes mă îmbrac în costum sau îmi pun ghete roz în picioare, pentru că am brățări multe și colorate și pentru că nu copiez la examene și stau mereu în prima bancă, ori la lecții obișnuite ori la examene.

Eu îs awesome pentru că de cele mai multe ori fac ceea ce îmi trăsnește și pentru că beau mult ceai și pentru că am părul un picuț mai lung.

Eu îs awesome pentru că îs a sweet kisser și pentru că îmi plac cerceii la fete și mă uit în decolteuri.

Eu îs awesome pentru că zâmbesc în poze și pentru că cunosc foarte multe persoane awesome, și pentru că mă duc pe la Noroc Volosatâi și pe la Art Labirint și Valea Morilor, și Dendrarium și Valea Trandafirilor.

Eu îs awesome pentru că trec strada la verde sau la zebră și că nu mii rușine să mănânc la coffee break-uri, și pentru că mă duc la festivale de film gratis.

Eu îs awesome că joc CUC și să spun că îs CUC, chiar dacă acum suntem în divizii, noi oamenii awesome din Moon Power (Victor, Ștefan, Corina, Jiji, Irina, Dan) știm că toți ne știu că suntem awesome și că Chuck Norris ne invidiază.

Eu îs awesome pentru că tare îmi place de Shakira și că pot spune că am dormit prin gări și aeropoarte, și pentru că răspund repede la e-mailuri, și pentru că scriu poezii.

Eu îs awesome pentru că țin cu Steaua și Liverpool și am și tricou oficial Liverpool și pentru că am twitter și pentru că îs alumni și pentru că pot juca și bilot și poker și chinese checkers.

Eu îs awesome pentru că știu capitala lu Brunei și Guatemala și pentru că mereu încurc stânga cu dreapta și surul cu cafeniul, și pentru că îmi spăl dinții dimineața.

Eu îs awesome că sărbătoresc ziua internațională a celor mai ciotkie oameni și pentru că vreau să trăiesc într-o țară în care nu se discriminează și pentru că mereu am prezervative cu mine și în geantă.

Eu îs awesome pentru că folosesc cuvinte care îmi place și nu contează din ce limbă sunt ele, și pentru că am tricouri ciotkie și pentru că procrastinez în jurul examenelor și deadline-urilor care mereu reușesc să fac totul la timp.

Eu sunt încă awesome în multe domenii și chestii și trestii și fiști și prikoale, dar amu eu mă simt atât de awesome încât nu prea mi le amintesc, sau ele sunt atât de intrate în sânge încât e greu a spune că ele îs mai awesome decât alte awesome lucruri și desigur eu îs awesome pentru că ajut oamenii de câte ori mă roagă sau cred eu că ei au nevoie (alții spun asta ca eu îs awesome pentru că fac voluntariat).

AWESOME PEOPLE

Sorry dacă nu o să vă numesc pe toți dar e greu a numi fiece persoană care o cunoști, așa că să știi că eu dacă vorbesc cu tine și îți mai comentez pe facebook și îți pun like și mă salut de fiece dată cu tine, atunci chiar cred că ești awesome, eu cândva ziceam că ca să fii important trebuie să te tusui cu oameni importanți, deci dacă mă tusui cu tine tu ești important și awesome.

Deci fratemiu e awesome pentru că desenează și învață coreeana, mamam e awesome pentru că poate face orez chinezesc și poate să caute orice pe Google.

Irina îi awesome pentru că caută soț cu numele Kaiser, Ion îi awesome pentru că crede în Noroc Volosatâi, Vlada îi awesome pentru că ascultă muzică bună.

Aliona îi awesome pentru că ea îi perLă, Marina îi awesome pentru că are mulți-mulți ursuleți, Luisa îi awesome pentru că știe unde-i Moldova, Natalia îi awesome pentru că își asortează cerceii după guma de mestecat.

minuNata îi awesome pentru că are mereu părul ca după sex și are blog despre care nu vrea ca voi să știți, Doina îi awesome pentru că pune mereu poze adorabile pe twitter și pentru că a făcut spuot ecologic și pentru că crede în păpădii.

Tudor îi awesome că a adus TED în Moldova, Victoria îi awesome pentru că îi plac pozele în care fiecare sare, Tania îi awesome pentru că îi foarte ambițioasă, Victoria îi awesome pentru că încearcă mereu să fie frumoasă pentru soțul ei.

Effa îi awesome pentru că îi sarcastică, Ella îi awesome pentru că îi crețoasă și poți vorbi orice cu ea, Victor îi awesome pentru că mereu țin minte party-urile lui, Dan îi awesome pentru că toate fetele de la Ialoveni îl iubesc, Olga îi awesome pentru că folosește Linux și zice Ceziceu, Vitalie îi awesome pentru că nu îi frică să facă experimente sociale.

Alexandru îi awesome pentru că niciodată nu m-am plictisit la lecțiile lui, Tova îi awesome pentru că mereu a dat accept la tot ce o rugam, Kyle îi awesome pentru că mi-o trimis M&Ms, Victor îi awesome pentru că e un mentor excepțional, Mihai îi awesome pentru că strânge monede, și Mihai îi awesome pentru că spune cu un accept super tare bloody awesome.

Corina îi awesome că mă pokeuiește, și Viorica îi awesome că mă inspiră să-i calc pe urme, Andrei îi awesome pentru că am trecut prin multe cu dânsu și pentru că îi hahol, Iurie îi awesome pentru că mereu râdeam la orele lui.

Ala îi awesome pentru că mereu a avut încredere în mine, LicuriSh îi awesome pentru că desenează îi paint și are emisiune ciotkaia, Dorin îi awesome pentru că cântă cântecul This is the song that never ends.

Marinela îi awesome pentru că îi soare, Gabi îi awesome pentru că se uite la minimax împreună cu nepoțelul ei, Anna îi awesome pentru că îi mandarincă, Mihai îi awesome pentru că îi un izvor infinit de bancuri, Zara îi awesome pentru că îi armeancă iar Anora îi awesome pentru că nu îi e teamă să încerce lucruri noi.

Speranța îi awesome pentru că înțelege mereu glumele mele perverse, iar Ioana îi awesome pentru că nu îi e frică de nimic, Andrei îi awesome pentru că se duce acolo unde minte lui nu crede că se va duce și pentru că uneori își învelește pașaportul în hârtii igienice.

Lera e awesome pentru că a furat cândva wi-fi de la vecini, Doina îi awesome pentru că îi plac zebrele, Polina îi awesome pentru că a fost prima șefă care mi-a făcut ceai, Tara îi awesome pentru că m-a servit prima dată cu Red Beer.

Mark îi awesome pentru că e un autralian extraordinar și care vorbește ciudat, Darren îi awesome că făcea mereu curățenie cu aspiratorul iar Darrin îi awesome că m-o dus în Kansas City.

Corina îi awesome pentru că deși practic nu mă știe, îi foarte bună cu mine, Iulia îi awesome pentru că mă îmbrățișează de fiece dată când mă vede, Alexei îi awesome pentru că îi prikalist.

Stas îi awesome pentru că știe ce-s alea trube, Domnița îi awesome pentru că îi crețoasă și pentru că iubește chimia, Arina îi awesome pentru că poate vorbi cu mine ce vrei, și ne punem reciproc pive unul la altul, Olga îi awesome pentru că mă numește mereu Fluturaș iar Veronica îi awesome pentru că zâmbește frumos.

Albina îi awesome pentru că m-o recunoscut când eu nu am recunoscut-o, Victoria îi awesome că pune statusuri ciotkie pe facebook, Victor îi awesome pentru că de Director de Asociație de Dansuri, Roma îi awesome pentru că îi Leca, Claudia pentru că îi libelulă.

Ruslan îi awesome pentru că o are pe Jeta, Gaia îi awesome pentru că îmi dă voie să o numesc Gaia și are parfumuri ciotkie, Alexandrina îi awesome pentru că a fost în China, și pentru că atunci când vine din România îmi aduce Ursus, și pentru că mereu se poartă familiar cu mine, chiar și când eram în DC.

Caro îi awesome pentru că m-a învățat tot ce știu eu despre mate, Stas îi awesome pentru că am inventat cuvântul pazda (panda + mazda), Dumitru îi awesome pentru că are poze tare faine și mereu lasă un comment în urmă.

Julic îi awesome pentru că e mereu pozitiv, Alexandru e awesome pentru că mereu când l-am întâlnit e la costum, Mihai îi awesome pentru că știe multe despre Marketing, Stelian îi awesome pentru că îl respect foarte multe pentru proiectul lui care îl face, fără granturi și sacrifică mult timp liber, și pentru că mereu mă ajută când am nevoie.

Zina îi awesome pentru că încă crede în cultură, Ștefan îi awesome că poate imita accentul indian, Danielle îi awesome pentru că sărută magnific, Vitalie îi awesome pentru că scrie mereu sincer, Olesea îi awesome pentru că e foarte devotată, Ina pentru că e mereu rockish.

Maxim îi awesome chiar dacă îi nesuferit, Tish îi awesome pentru că mereu gătea pentru noi, Tanti Silva îi awesome pentru că atunci când eram mici ne dădea suhariși făcuți de casă, nenea Ion îi awesome pentru că mereu când mă vede încearcă să vorbească cu mine.

Nosferatu îi awesome pentru că mereu a fost nebun, Cristina îi awesome pentru că mereu când mă vede, zâmbește și zice Cum la tine, Jiji îi awesome pentru că mereu zice Hai la Cafea, Vlaicu îi awesome pentru că zice mereu ce gândește.

Laura îi awesome pentru că este Miss pentru mine, Sergiu îi awesome pentru că mereu e sigur pe sine, Fală îi awesome pentru că este mereu așa cum simte că trebuie să fie, Alina îi awesome pentru că a rezistat atâta timp să o numesc malaia, Eugenia îi awesome pentru că datorită ei am blog, Victoria îi awesome pentru că s-a jucat o dată în părul meu.

Lena îi awesome că a audiat cu mine o seară întreagă manele, Angelito Melly îi awesome, pentru că mă iubește necondiționat și sunt mereu în gândurile ei și are grijă de mine, Nastea îi awesome că mereu își schimbă numele pe facebook, Xenia îi awesome că face cercei ciotkie, iar Valeriu îi awesome pentru că a avut ceai de portocale la ceaifest, Lucia îi awesome pentru că a dansat cu mine.

Andrei îi awesome că mi-a dat drapelul lui, Dima îi awesome că ține cu Djokovic, Gloria îi awesome pentru că mereu răspândește o căldură când o văd și Maria e awesome că m-a invitat la Yoga, Andrei îi awesome pentru că e true, și Cristina îi awesome pentru că a decis să vorbească cu mine atunci la tabără.

Athia îs awesome pentru că mă incita mereu discuțiile cu ea, Radu îi awesome că am făcut firgărui sub palmieri, Jason îi awesome că ne-a ajutat în New York și Charles îi awesome că se duce să învețe în Nicaragua, și Tocarciuc e awesome că mi-a propus să fiu in a relationship cu dânsu pe Facebook.

DaKappa îi awesome pentru că e mereu un pic ciudat și pune muzică bună pe Facebook, Tatianele îs awesome pentru că mereu mă ajută la decanat, și Aneta îi awesome pentru încearcă să-i ajute pe toți, Dorina îi awesome pentru că mă lasă să flirtez cu ea.

Dana îi awesome pentru că mereu pleacă undeva, Denis îi awesome pentru că mereu dă exemple cu cuvinte în franceză, Sandu îi awesome pentru că m-o învățat cei aia miopie de marketing.

Serviu îi awesome că cântă în Crossroads, iar Cristina pentră că ține cu Steaua. Veronica îi awesome că acum mă vede când mă întâlnește pe stradă, Patricia îi awesome pentru că îi mozg, Cătălina îi awesome pentru că caută băieți frumoși.

Dumitrița îi awesome că are pe pod steluțe și lună, Călin îi awesome pentru că îl știe pe Vasika, Carolyn îi awesome pentru că m-a învățat pool, și Hild îi awesome pentru că a avut grijă de mine în Norvegia, Oksana îi awesome pentru că m-o plimbat cu smartu ei, Natalia îi awesome pentru că zice că eu îs awesome.

Diana îi awesome pentru că se plimbă cu mine când plouă, Lia îi awesome pentru că mi-a promis cu pupic pe năsuc, Florin îi awesome pentru că a avut răbdare cu mine la fotoshooting, Oleg îi awesome că o dată aducea fâs-fâs, Alina îi awesome pentru că organiza offline-uri.

Tatiana îi awesome pentru că e surioara mea, iar Lena îi awesome pentru că îi mama mea, și Len4ik îi awesome pentru că o dată i-o plăcut de Zhong Jie, Dana îi awesome pentru că e surioara mea din pelinși, Dan îi awesome pentru că are fotic ciotkii.

Edgar e awesome pentru că mereu mă întreabă lucruri, Dinu îi awesome pentru că m-a ajutat în campania cu Parlamentul Virtual, Roma îi awesome că mereu îl văd din coincidență, Sandu îi awesome pentru că arată fuck you la Mafia, Nicu îi awesome pentru că știe site-ul bagabing, Nicu îi awesome pentru că zice tot pe de-a dreptul pe twitter, Oleg îi awesome că are mulți prieteni pe Facebook și a organizat atunci excursia la Bahmut.

Lena îi awesome că m-a încurcat cu Gurdilă, Doina îi awesome pentru că mă topesc după ea, Livia îi awesome pentru că mereu mănâncă seara ceva și mă invită doar știind că eu nu o să mă duc la ea, Eugen e awesome pentru că mi-a mulțumit pentru ISWI, Sașa îi awesome pentru că vom face șașlîc în Transnistria, Lilian îi awesome pentru că mereu se salută cu mine la CUC.

Marcel îi awesome pentru că traduce istorioarele cu aricel, Mihai e awesome că mereu are atitudine serioasă, Veronica mereu îi awesome pentru că pentru ea orice e o posibilitate de tussofcă, Monica îi awesome pentru că nu ține cont de religie în dragoste, Iuliana îi awesome pentru că se irită din cauza tricoului meu, Adriana îi awesome pentru că mi-a citit cărțile cumpărate de la Cărturești.

Sanda îi awesome că mi-a arătat imaginile cu Beatles, Alex îi awesome pentru că îi la radio și pentru că îi al doilea an în USA, Ticu îi awesome pentru că mereu pune copyright pe Facebook, Iura îi awesome pentru e mereu așa de non-violent și e plăcut să vorbești cu dânsu.

Traian îi awesome pentru că încearcă să personalizeze toate lucrurile, Sașoc îi awesome pentru că îi născut de Sfântu Vasile, Nicoleta îi awesome pentru că a răsfoit foarte adânc blogul meu.

Dumitru Damian îi awesome, pentru că el mio zis asta pe mess și pentru că mi-a cumpărat Doritos.

Dacă mai ai ceva de adăugat o poți face într-un coment!

Prolog!

The International Day of Awesomeness is a celebration of awesomeness. People are awesome every day, frequently don’t realize it, and their feats of awesomeness are rarely recognized. We aim to fix that, with a special day to both perform and celebrate feats of awesomeness!

The way to celebrate The International Day of Awesomeness is simple. Just be awesome.

The International Day of Awesomness occurs every year on March 10th. Why? Because that’s Chuck Norris’ birthday.


42 comentarii leave one →
  1. Cristina permalink
    Martie 10, 2011 16:43

    awesome post😀

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 16:44

      first awesome comment:) Mesc mesc

  2. Sandu permalink
    Martie 10, 2011 17:38

    Si totusi, ce-i miopia de marketing? :)))))

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 17:41

      să-ți recomand o carte să citești despre asta?

  3. Martie 10, 2011 18:22

    eu îs awesome pentru că nu-s în listă😀

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 20:22

      Nosferatu îi awesome pentru că mereu a fost nebun🙂

      eu te-am scris cu nicku tău vechi😛

    • Martie 10, 2011 22:05

      eeei, tu pune numele meu real. tăţ ca oamenii, numa eu ca nuş şini😦

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 22:20

      tu ești spășăl tu mi:)

    • Martie 10, 2011 23:14

      aww

  4. Dana Muntean permalink
    Martie 10, 2011 20:29

    You’re awesome! I have no doubt now😀

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 20:50

      da tu ești missed in Moldova:)

    • Dana Muntean permalink
      Martie 10, 2011 20:59

      Dar tu esti missed everywhere you go😛

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 21:02

      you are making my pelinka blush🙂

  5. Andrei permalink
    Martie 10, 2011 20:42

    eşti concenîi…

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 20:45

      da eu cred că tu ești awesome, pentru minimu că mi-ai făcut o vizită pentru traficu de pe blog😛

    • Dana Muntean permalink
      Martie 10, 2011 20:59

      Good point!😀

    • Martie 10, 2011 23:14

      very good point🙂 mi-a plăcut postul, pozitiv🙂

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 23:17

      mulțumesc:) și pun pariu că tu tot ești awesome!

  6. Martie 10, 2011 21:22

    stii, sunt foarte curioasa: cite persoane ai mentionat in acest articol?

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 21:28

      170🙂

  7. doina permalink
    Martie 10, 2011 21:53

    awesome read :p

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 21:59

      🙂 Doinitz, Alaska is awesome!

  8. Viorica permalink
    Martie 11, 2011 00:18

    wow, sint flatata🙂 si ma simt tare awesome astazi datorita tie!

    • alex permalink*
      Martie 11, 2011 00:29

      🙂 și de acum în colo treb să te simți așa în fiece zi:)

  9. arincik permalink
    Martie 11, 2011 01:12

    Tu despre care Maxim ai scris? sper ca nu despre al meu…..

    • alex permalink*
      Martie 11, 2011 09:19

      eu despre alt maxim am scris:)

  10. Martie 11, 2011 08:14

    Tatal tau e cel mai AWESOME, pentru ca stii tu de ce!

    • alex permalink*
      Martie 11, 2011 09:18

      neah, tata nu-i awesome:)

  11. SwissKiss permalink
    Martie 11, 2011 11:09

    Voi sunteti awesome da eu is f…cking awesome!:)

    • alex permalink*
      Martie 12, 2011 01:32

      :)) like ur atitude:)

  12. kushter permalink
    Martie 11, 2011 13:52

    Great post!

    • alex permalink*
      Martie 12, 2011 01:33

      mulțumesc:)

  13. Domnicu Nicoleta permalink
    Martie 15, 2011 11:39

    Iak pe mine nu ma asteptam sa ma mentionezi in post🙂
    Dak un baiat awesome zice k eu-s awesome, inseamna k eu-s awesome))))

    • alex permalink*
      Martie 15, 2011 17:39

      🙂 surpriză, surpriză și mesc:)

  14. agentul permalink
    Septembrie 30, 2011 08:35

    Foarte pozitiv. pare ireala viata ta. cel putin acum 15 ani, asa ceva nu exista. de-ar fi mai multi k voi, lumea ar fi salvata

    • Septembrie 30, 2011 09:36

      mulțumesc, dar te asigur că e foarte reală.

      care să fi fost cauza că lucrurile se schimbă?

  15. Octombrie 6, 2011 15:11

    Bun Post! Sunt sigură că și tu ești awesome pentru toți acești oameni, și dacă minimum 170 de oameni te considera awesome, înseamnă că nu în zadar trăiești!

Trackbacks

  1. Început de câmp al muncii « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md
  2. Mărunţişuri mari « Evenimentul ZiNei
  3. Mărunţişuri mari @ Evenimentul ZiNei
  4. Mărunţişuri mari @ Evenimentul Zinei

Butterfly sharing is caring

