Skip to content

Lucruri importante

Februarie 8, 2011

Eu vreau să mă axez pe lucruri importante. Să fac doar și să mă concentrez pe lucruri importante. Să elimin tot ce este neimportant din viața mea.

Eu cred că dacă voi face doar lucruri importante eu voi fi important și oamenii mă vor vedea important și vor zice doar lucruri importante despre mine.

Ce e neimpotant nu contează, și doar mă irită. Dacă eu voi face lucruri importante voi fi de succes și voi fi fericit. Așa că nu am timp pentru lucruri mici, îmi cer scuze dar chiar nu am timp. Am foarte multe lucruri importante de făcut. Am un to-do list foarte lung care e important pentru mine să-l îndeplinesc.

Când mă văd cu cineva, și mă întreabă ce mai este nou la mine, încerc doar să spun ceea ce ar fi convențional pentru amândoi important, sau încerc să-l fac să creadă că sunt implicat în ceva foarte mare încât lumea fără mine nu ar avea înțeles și folos.

Ar fi inutil și chiar strigător la cer dacă i-aș spune că eu vreau acum să pierd timpul pe lucruri ce îmi fac plăcere. Când îi povestesc că lucrez, nu-i spun că îmi place să-mi găsesc ceaiul lângă calculator călduț și că-l beau dintr-o suflare.

Sau că ieri noaptea pe la 3 a.m. mi-am tăiat unghiile. Dacă nu avea să-mi dai unghiile aș fi putut să zgârâi pe cineva.

Nu-i spun că ador să îmi înșir monedele din colecție și o zi întreagă să le categorizez și să mă minunez că practic mă aflu într-o lume în miniatură sub formă de bănuți.

Iar cântecele ce îmi cântă în căști, la calculator sau care le găsesc pe facebook, contribuie enorm la starea mea de spirit și motivația mea.

Îmi place să ies la un biliard sau să mă uit la un meci. Să discut brașoave la o bere.

Când intru în microbuz și e întuneric și eu vreau să ascult muzică, întâi văd care cască e pentru urechea dreaptă și care pentru cea stângă, și uneori folosesc cel mai mic fascicul de lume pentru a identifica asta.

Când mănânc răsărită și scap un miez printre corji, nu mă las până nu-l găsesc. Să găsesc miezul pierdut.

Uneori pot merge mult pe jos chiar dacă mă așteaptă lucrurile acasă ce trebuie făcute, îmi place asta și îmi place să navighez pe website-uri ciudate și care îs atât de neimportante comparativ cu cele de știri și de informație de ultimă oră.

Dacă aș spune asta cuiva aș fi catalogat neimportant, deci trebuie să le elimin pentru a mă axa doar pe lucruri importante.

Trebuie să-mi fac o listă doar cu oameni importanți și să vorbesc doar cu ei. Restul care nu intră pe această lipsă, vă rog frumos să mă iertați, când veți deveni importanți și vezi avea ceva de adăugat la importanța mea voi reîncepe să vorbesc cu voi.

Pentru a fi important trebuie să fii înconjurat doar de lucruri importante.

Nu trebuie să joci farmville, nu trebuie să porți brățări pe mâini sau să faci glume un picuț perverse sau pur și simplu să râzi atunci când vrei să râzi.

Pentru a fi important trebuie să vorbești laconic și să ai agendă, totul să planifici și să fii tuns ca oamenii, să nu ai păr roșu sau unghii negre.

Toți cei care nu posedă lucrurile astea îs by default neimportanți și nu se merită să menții legătura. Ei nu fac decât să îți scadă raitingul importanței.

De acum în colo Acasă la Fluturaș av fi un loc plin doar de lucruri importante.

Dar tu? Tu, faci ceva important sau la fel ca ceilalți pierzi timpul în zadar, lenevești și procrastinezi?

Dă-ți o palmă și maturizează-te lumea îi acceptă doar pe oamenii importanți, ceilalți nu contează, sunt doar greșeli din frabrica importanței.

Epilog

Fă ceea ce te face fericit, oricât de neimportant ar părea, și nu contează că pare să fie irelevant, aminteșteți efectul fluturașului!


25 comentarii leave one →
  1. Februarie 8, 2011 15:32

    băi, ai supărat-o pe minuNata aişi😛

    „Pentru a fi important trebuie să vorbești laconic și să ai agendă, totul să planifici și să fii tuns ca oamenii, să nu ai păr roșu sau unghii negre.”

    ps

    ni-o plăşet tare. finally un articol pe care l-am citit daje de 2 ori😀

    • alex permalink*
      Februarie 8, 2011 15:40

      🙂 Nata știe că eu o iubesc:)

  2. Februarie 8, 2011 16:53

    te gitui!!!! nu tie jale de copilul din tine care il vei ucide?

    • alex permalink*
      Februarie 8, 2011 17:25

      🙂 Copilul din mine mereu va trăi și se va exprima:)

  3. Februarie 8, 2011 17:09

    Mai, baieti si fete frumoase! eu nu ma supar si eu sper ca am inteles mesajul pe care a incercat sa-l transmita Butterfly🙂 nia nu nii rusine sa recunosc ca dupa standardele oamenilor care se considera eficienti si productivi, goal oriented, ambitiosi, persuasivi si tot felu de lalalalala, eu sunt un om lenos, care investeste in memorii si traieste din emotii pozitive, am parul rosu si am restante, fac greseli gramaticale, imi place sa injur, etc.

    Va iubesc pe toti oamenii neimportanti,
    minuNata.

    P.S. in ochi mi-au aparut lacrimi cand am urmarit acest video🙂 http://www.ted.com/talks/nigel_marsh_how_to_make_work_life_balance_work.html

    • alex permalink*
      Februarie 8, 2011 17:25

      Știam eu că tu mereu mă înțelegi:)

      :*

  4. Cristi permalink
    Februarie 8, 2011 18:23

    Interesant sunt expuse gindurile (: Doar ca nu importanta ta da importanta vietii tale.. ;]

    • alex permalink*
      Februarie 8, 2011 18:29

      aici deja e subiectiv. depinde ce partea din viața ta are o cotă mai mare asupra ta. uită-te la speech-ul din comentul Natei:)

  5. Februarie 8, 2011 18:45

    Din păcate sau din fericire, importanţa nu se reduce doar la agendă şi ţinuta îngrijită, şi serioasă.

    • alex permalink*
      Februarie 8, 2011 18:53

      🙂 aici deja intervine alegerea noastră

  6. Februarie 8, 2011 19:53

    da,va trai,dar de exprimat nu sunt sigura. doar tu ai zis ” nu trebuie pur și simplu să râzi atunci când vrei să râzi”, numai aceasta spune despre multe. poate ca ai dreptate,toate acestea reguli te vor ajuta sa ai timp pentru lucruri importante,insa nuti va fi dor si de nimicurile ce aduc fericire?

    • alex permalink*
      Februarie 8, 2011 20:13

      Dear:) eu tocmai vorbesc despre cât de mult ador nimicurile:)

      Textul de mai sus e un pamflet, și esența e între rânduri:)
      sunt și ironic și sarcastic și pe alocuri exagerez întocmai pentru a sublinia idea micilor bucurii în viață:)

  7. Februarie 8, 2011 23:02

    bulşit.

    rămân în lumea mea neimportantă, dar… mult mai interesant aici. >:P

    • alex permalink*
      Februarie 11, 2011 21:55

      pentru totdeauna?

  8. Februarie 9, 2011 08:01

    pai da,mie asta si mia placut in articol, parca prin rindulile acelea te vad pe tine. dar oare nu trebuie sa renunti la ele pt seriozitate, pt lucruri importante?

    • alex permalink*
      Februarie 11, 2011 21:55

      nu mereu:)

  9. angelique+ permalink
    Februarie 9, 2011 10:39

    tocmai mi-ai confirmat cit de neimportanta sunt!😀 MULTUMESC! ))

    • alex permalink*
      Februarie 11, 2011 21:54

      bun venit in neimportanta

  10. Melly permalink
    Februarie 13, 2011 11:06

    Insoara-te si your „to do” list se va schimba radical😀 ..cand vor veni adevaratele responsabilitati vei fi obligat sa-ti reevaluezi prioritatile zilnice si dupa ce vei reusi sa le bifezi pe acelea si vei vedea cu cat timp vei mai ramane la dispozitie pt viata „neimportanta”..vei avea un nou subiect de blog😉
    Uff…cum sti tu sa faci din orice nimic un „big deal” :))
    Sorry for my silance this days..
    Kisses&hugs my B

    • alex permalink*
      Februarie 14, 2011 02:41

      Huuug:* da totusi nu cred ca ma insor, inca nu sunt atat de important sa o fac:)

      eu sper ca tu esti bine:)
      imbratisare de 14 februarie:*

    • Melly permalink
      Februarie 24, 2011 14:20

      AAAAAAAA:-O..deci de la tine era imbratisarea :))…ma gandeam eu in acea zi cine este miseriosul fluturas😕 care tot ma gadila incercand sa ma imbratiseze😛..

      Multumesc foarte mult pentru gandul frumos ;;) si sper ca acea zi o fost exact asa cum ti-ai dorit-o tu :)…

      Kisses&hugs my B.

    • alex permalink*
      Februarie 24, 2011 14:39

      🙂 Huuuuugs

  11. Arincik permalink
    Ianuarie 21, 2012 22:03

    „Pentru a fi important trebuie să vorbești laconic și să ai agendă, totul să planifici și să fii tuns ca oamenii, să nu ai păr roșu sau unghii negre.” – tare ma zakalibeshte asha stil de viatza, te faci alde smith din Matrix. Vapshe ma enerveaza tot ce mi se baga cu de-a sila.

Trackbacks

  1. Lucruri importante - Ziarul toateBlogurile.ro

Butterfly sharing is caring

