Skip to content

Like, spam și vSEO!

Ianuarie 30, 2011

Eu în ianuarie am reușit să mai câștig de vreo 15 ori marele premiu al loteriei din Swaziland. Am mai ajutat 12 neni să-și pună banii în contul meu, și am fost de 8 ori al 1.000.000.000.000 vizitator al unui website. Și Yahoo-ul m-a amenințat de 5 ori că îmi șterge e-mailul.

Am aflat 5 metode noi de a căpăta o erecție și 200 de fete de pe E-Harmony vor să mă cunoască.

Cam modestă luna ianuarie cred. Deobicei acești coeficienți arătau date mult mai înainte. Lumea cred că s-a săturat de mine și încep să mă uite. Dar ceea ce a apărut nou în acest ianuarie sunt commentariile de pe blog. Un pic diferite de celelalte precedente și un pic mai folositoare.

vSEO

Ce e interesant, mi s-au înmulțit comentatorii străini ai blogului, mai ales pe pagina Curtea Vieții, și chiar e interesant să citești ce scriu ei acolo. Într-atât încât pare credibil. Câteva le-am dat accept, majoritatea le țin totuși în spam. Interesant că nu sunt niciodată de 2 ori același mesaj.

Pentru că dacă intru în likurile ce le lasă în urmă par destul de autentice. Și doar 1 din 5, e un site pentru adulți.

Și așa mă gândeam că aceasta e o nouă tactică de îmnunătățirii a SEO-ului. Comentez civilizat și așa îți garantezi aproape o nouă legătura.

Câteva exemple:

Jamey Slawski, un nene ce are tips pentru călătorii foarte bune

”Friend, I though your traveling article give me some idea for planning of my family’s further trip. TY.”

Mafalda Gronosky

”Hi, I think your website might be having browser compatibility issues. When I look at your website in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, terrific blog!”

Evelia Heberer

”I am just commenting to make you understand what a notable experience my friend’s child gained reading your webblog. She came to understand lots of things, which included what it’s like to possess a great teaching nature to have certain people quite simply gain knowledge of some advanced issues. You undoubtedly surpassed visitors’ expectations. Many thanks for producing the valuable, trustworthy, educational and easy tips about this topic to Tanya.”

jailbreak iphone

”My husband and i have been now excited that Michael managed to round up his preliminary research while using the precious recommendations he obtained using your web pages. It’s not at all simplistic to just possibly be giving freely tips and tricks that others might have been making money from. We consider we have the website owner to be grateful to because of that. The entire illustrations you made, the easy site navigation, the friendships you can give support to create – it’s most superb, and it’s leading our son and our family understand the situation is satisfying, and that is unbelievably important. Thank you for the whole lot!”

Bryan Suleki

”Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I’ve really enjoyed browsing your blog posts. After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!”

McDonalds prices

”Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with more information? It is extremely helpful for me.”

Va scris și vouă din cei enumerați mai sus?

Pe lista mea mai intră: Tomas Percontino, The Novel Network review, Scholarships single mother, tatoo fonts for names, upvc windows, Bertie Belwood, Ina Fields, Oolong Tea.

Like

Novak Djokovic a câștigat cel de-al doilea titlu de grand slam al său, și al doilea de la Australian Open. Și când mă gândesc că țin cu el încă de prin 2007, când era dincolo de top 100, mă face mândru să-i observ evoluția, și cum i-am observat potențialul. Și eu rămân fanul lui numărul 1. Sper vreodată să vizitez Serbia și poate să-l văd.

Marea Britanie mereu se jăluie că au rubbish songs la Eurovision. Anul ăsta Blue va fi prezent, formație care o consider tare ciotkaia.

La sfârșit de Ianuarie m-am îndrăgostit de formația The Frames, sunt irlandezi și au cântece tare bune, sper să-i aud vreodată live.

Și matincă am ceva flori, nu sunt sigur dar simt aroma și asta e foarte nice și fluffy.

Nu știu de ce cred că anul 2011 va fi tare țeațea, chiar dacă deja e 1/12 trecut din anul ăsta.

Amu cântecelul cel ciotkii.

14 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 30, 2011 16:58

    http://www.youtube.com/watch?v=oxIcocIs4Ys – love this one❤

    • alex permalink*
      Ianuarie 30, 2011 17:07

      așăi că frames îi tare ciotkii:)

    • Ianuarie 30, 2011 18:41

      aşe’i.. aşe’i..

  2. Ianuarie 30, 2011 16:59

    pun și eu un Like… să mă prefac și eu că am învățat enorm din acest post , sau prosta să-ți urez succese🙂 cred că a doua😀😀😉

    • alex permalink*
      Ianuarie 30, 2011 17:09

      🙂 da da și copkii tăi tot o să învețe:)

    • Ianuarie 30, 2011 17:11

      ujassss😀😀 numai cînd mă gîndesc la asta …😉

  3. Ianuarie 30, 2011 17:59

    thankies for tha music :X

    • alex permalink*
      Ianuarie 30, 2011 18:09

      cu plăcere:) de ar ști Frames că le-am găsit fani in Moldova așă deodată mi-ar da bilete gratis la concertul lor:)

  4. Ianuarie 30, 2011 21:14

    la mine pe blog toate comentariile merg spre Scrisoare lui Mocanu😀
    în rest, google mă protejează foarte bine de oameni „binevoitori”. din păcate😀

    • alex permalink*
      Ianuarie 30, 2011 21:21

      interesant:) da și la mine îmi arată că îs protejat de nuș câte mii de spam aiurea, dar spam-ul ista pare veridic, deși mi s-a spus cum se realizează:)

    • Ianuarie 31, 2011 00:40

      cum?😀

    • alex permalink*
      Ianuarie 31, 2011 00:59

      Nicu Merge Prinfum Da-i simplu, iai comenturi reale (un robot care le stringe de pe diferite wordpressuri), apoi le postezi pe alte bloguri si pui linkul tau ca adresa.

      Nu am stat sa verific, dar daca ai nevoie de comentarii cu continut unic, cred ca e cea mai simpla metoda de a le obtine ;o) Mai mult ca atit, poti face inteligent si sa cauti bloguri cu text asemanator (in aceeasi limba), si comentariul ar fi putut chiar sa apara ft genuine fara ca tu sa-ti dai seama ca e un robot ;o)

      Iata domnul Alexandru arata intr-o serie de videouri cum de extras toate adviceurile de pe un megasite http://www.youtube.com/view_play_list?p=03A831EAB1C0B82B

  5. leraprimavera permalink
    Februarie 21, 2011 20:49

    mie tot imi vin din astea in spam si eu ma enervez „how the heck can they pretend they read anything, daca la mine tat ii in romana????”

    Djokovic – bf meu e fan numaru unu tot de prin 2007, era zdohnit de bucurie cind Serbul o cîshligat ))))))) el daje si tricou cu SRBIJA are ! of, baietii ieshtea!

    • alex permalink*
      Februarie 23, 2011 16:13

      Uuuuu Djokovic rupe!!!!!

Butterfly sharing is caring

