Skip to content

Armenia fără ouă!

Decembrie 29, 2010

Eu mai multe vreu să scriu azi, așe ca ultima dată anu ăsta, le voi face pe subpuncte și vă anunț deodată că nu totul ce e scris aici are legătură directă sau indirectă cu titlul articolului.

  • Armenia fără ouă!

În Armenia acum nu găsești ouă. Gata s-au terminat, de sărbători aceștia prea multe mănâncă și găinile și cocoșii de acolo nu rezistă cererii de ouă așa că oferta e mult mai mică ca cererea. Mulți armeni din cauza asta nu pot să facă blinciki de sărbători, asta inclusiv și Zara.

Dacă vreți să faceți bani, duceți-vă în Armenia cu disetși de ouă și faceți-vă milionari. Acu 2 ouă acolo se vând foarte scump.

  • În Tajikistan nu poți pune numele Alexandrina

Soția fratelui lu Anora a născut acum, și aceștia vor să o numească Dinara. Eu i-am propus lu Anora ca totuși să-i pună numele Alexandrina, dar nu se poate. Președintele Tajikistanului a introdus o lege în care poți pune doar nume naționale, și cred că au și o listă cu nume aprobate de lege. Iaca așa, nu vor mai exista Alondre, Marii Jose și Alejandro în Central Asia. Păcat zic eu.

În Dușanbe ouă sunt, se pare că dacă pui nume legale mănânci blinciki mai puțin. Mi-e mii dor și de Anora și de Zara, și acum un an, Anora a aflat că Leonardo Da Vinci și Hans Andersen erau gay. New York-ul a fost interesant cu ei.

  • Radio On-line

Eu în USA ascultam Pandora.com foarte mult. Acum foarte mult mi-i dor de muzica de acolo, dar aici nu pot asculta că radio aceste a valabil doar în USA, cineva mi-a promis că îmi arată cum totuși să ascult Pandora în Moldova.

Între timp am alt radio pe care îl ascult și care în ultimul timp îmi generează multe cântece interesante. E vorba de Jango încercați-l și voi și faceți-mi un review, sau ziceți-mi radiouri mai bune. Mulțumesc!

  • Sesiune USM

Oleacă dezamăgit de sesiunea din USM, de sistemul de notare, dezamăgit de sistem în general. Și un sistem ce nu motivează. Iar dacă nu motivează nu avem destule ouă. De multe ori nu contează Input-ul că Output-ul e același. Sistemul 60% note semestru, 40% note exam face ca dacă ai 9 pe semestru, examul chiar dacă îl scrii pe 8 – 9 – 10, tot 9 e. Atunci care e pontu atunci din exam, dacă tot ce trebuie e să faci e să nu obții 7 sau mai jos. În acest caz ești lașara cu totul.

Nu-mi place că regulile se schimbă pe drum, și fiecare cum li se scoală le interpretează. Mi-e dor de testele și examurile din USA. Acolo aveai parametri și dacă îi respectai aveai ce aveai, dacă nu – nu, dar totul conta de tine și nici un fel de sms cu Merry Christmas nu te salva.

Dar nu-i pe asta cum s-ar zice. Totul vine, totul pleacă – Hai să bem pivă!

  • Decembrie

În decembrie se spune că se mănâncă multe mandarine și clemantine, poate de asta Crăciunul începe cu litera C, de la vitamina C.

Surprinzător, decembrie acesta e foarte frumos, un decembrie ce mă face să visez și să zic că lumea e frumoasă. În Decembrie eu nu o mai iubesc pe Shakira, Im sorry. Un decembrie plin de fluturași de zăpadă, zâmbete din nimic și ochi închiși cu buze fericite.

A fost un Joyeux Noel deși nu am vrut Crăciun. A fost Magic, deși am vrut rutină. Uneori când vrei ceva nu cu adevărat se primește viceversa. Și surprize mereu se întâmplă și breșe fericite în lucruri planificate. Nu poți planifica totul, dar avem nevoie de un haos comod.

British people are drinking tea at 5, what about kissing at 9.30?

  • Random Facebook things

Eu nu am trecut la Facebook nou. Eu mi-am făcut o listă cu Banned People pe Facebook și ca să-ți conectezi profilul de pe Facebook direct cu numărul de telefon mobil trebuie să fii la Unite.

Poți vedea cum a fost anul uitându-te la cântecele ce le-ai pus pe Facebook, dar aceasta un pic mai târziu. Chiar e super interesant cum evoluează și cum ceva ce crezi că ai uitat ți se aduce aminte datorită unui random cântec plasat pe Facebook.

Cea mai lăicută poză de profil de anul acesta a fost asta:

  • Curcubeu artificial în Nebraska

În Omaha, în Iunie la institutul de arte contemporane va fi o mașinărie care va face un curcubeu artificial. Iaca asta în Nebraska o să fie, da eu acolo am trăit și am fost și e foarte plăcut să găsești astfel de știri despre un loc care ții drag, în detalii nu intru intrați aici și citiți.

Eu cred că armenii degrabă o să inventeze o mașinărie care face ouă artificial. Așe că grăbiți-vă să duceți ouăle în Erevan. Eggrevan.

  • Ceai Fest

Am fost și la un Festival de Ceai, unde s-a adunat lume bună și a fost la Eli Peli, și iaca din partea mea mult respect din partea localului în ce privește customer service, așa că deja ăsta e unul din locurile mele preferate din Chișinău. Face treabă bună cu PR-ul.

Așa am realizat că îmi place mai mult ceaiul decât berea. Pe ceai 400 ml, dai fără probleme 25-30 lei, pe o bere, mai bine o cumperi din magazin sau bei Chișinău. Asta așa concluzii de sfârșit de an.

Sper să vă găsesc tot așa veseli și voioși și în 2011. Care va fi anul Playboy da nu-i pe asta. Acasă la Fluturaș a fost și mereu va fi Acasă la Fluturaș.

Un blog roz, unde găsiți chestii frumușeli și uneori tâmpenii, dar cum nu ai da sunt sincer.

V-am pupat și La Mulți ani!

PS: Cântecel nice de la o persoană ce study in NICE, și care e foarte nice. Așe că enjoy cântecel de la Marina, lady with 5 teddybears.

3 comentarii leave one →
  1. Decembrie 29, 2010 23:14

    America ti’o stricat😀
    Msj meu e asta: ” totul o sa fie bine/ghini” !!

    • alex permalink*
      Decembrie 29, 2010 23:25

      diși mo stricat america? aaa? dzi mai cu detalii:)

      ei, eu asta știu da totuși

  2. Decembrie 31, 2010 14:52

    An Nou fericit! Si multi altii ca el!

Butterfly sharing is caring

