Skip to content

Trăiri a la Caribou Coffee!

Noiembrie 7, 2010

„Life is short. Stay awake for it”

Sunt zile în care te trezești cu soarele în ochi. Plapuma ușor atârnă de tine, zâmbești și nici măcar nu te uiți la oră. Ora nu prea contează atunci când știi că nu mai visezi, dar trăiești ceea ce ai visat.

Sunt zile care sterg din amintiri alte zile, săptămâni sau chiar luni pline de frustrări și emoții, de așteptări și decepții. Zile în care podeaua de pe care stergeai colbul și încercai să fii un picuț mai sus ca el, e atât de jos iar tu zbori. Dacă aș fi să rezum, avem puține zile în care vedem soarele, deși soarele e mereu acolo sus, uneori după nori alteori nu. Dar cele mai frumoase zile sunt acelea în care simțim soarele pe pielea noastră de găină. Ne mângâie iar noi ne lăsăm mângâiați, pentru că ne place, pentru că mai suntem copii.

Decolare, zbor și aterizare, cam asta e rutina a tot ce trăim noi. Uneori aterizarea poate fi Houston, we have a problem, sau atacuri sinucigași, dar in fond e aceeași aterizare, o etapă dinainte celei de a decola iar.

Spuneam o dată că pentru a zâmbi am nevoie de o ceașcă de ceai și zâmbetul vine de la sine. Acum stau cu aceeși cană fidelă de ceai, scriu un articol cu denumire de cafea și zâmbesc, pentru că azi, La vita e Bella!

Am întâlnit un nou personaj de poveste. Îl cheamă Moomin, deși eu credeam că e Pokemon. Și acesta e foarte dulce și revigorează Acasă la Fluturaș. Astfel blogul îmi rămâne roz și cu fluturi spre decepția multora. Acasă la Fluturaș acum deja e casa și fluturașilor din omoplați.

Am finisat de dat diferențele. Deja cred că voi uita de perioada asta. Ciudat cum atunci când ajungem să bifăm ceva pe lista noastră cu Done. Acel lucru devine surprinzător de facil, și uităm totul cum am ajuns să bifăm. Așa suntem noi, oamenii, selectivi. Selectăm ceea ce ne place și ce nu ne place uităm cât mai repede. Citeam undeva că asta ține de evoluție și datorită la abilitatea de a ține mine în primul rând momentele frumoase, supravețuim și ajungem să fim fericiți.

Am câștigat 2 burse. Dar să fiu un picuț sincer, ceea ce m-a motivat să le iau a fost capriciul meu să mă duc în Norvegia la Isfit. Și încă lucrez asupra acestui capriciu. Nu e ușor, dar simt că am o direcție și că din punctul meu A voi ajunge numaidecât în punctul B.

Am prieteni extraordinari care mă înconjoară și care mă fac să fiu eu. Care mă fac să simt că contez și care la rândul lor mă fac să simt că au nevoie de mine. O lume fără de prieteni și oameni care contează și țin la tine, e o lume fără Caribou Coffee, fără Acasă la Fluturaș și cel mai periculos, e o lume fără Ceai și fără Zâmbete cu soare.

Mulțumesc că existați!

Când prima dată am intrat în Caribou Coffee în Chicago, m-a făcut să uit de toate și just to enjoy the moment. Asta a fost în Decembrie, acum e Noiembrie și ca într-un ciclu resimt același sentiment. Caribou Coffee nu e doar un loc unde se vinde cafeaua mea preferată Northern Lite Latte Carmel, dar și Walhalla mea, centrul universului și acolo unde mereu îl veți găsi pe Fluturaș.

În cafenea era dată întrebarea: For what would you stay awake?

Eu am răspuns: Dreams. Dreams are way much better when you are not sleeping.


 

10 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 7, 2010 12:47

    Personajele a la Moomin pentru asta si sunt creati, pentru aduce zimbete si soare🙂
    Pastreaza dispozitia aceasta pozitiva pe mai mult timp😉

    • alex permalink*
      Noiembrie 7, 2010 12:54

      Ill do my best:P

  2. tamarica permalink
    Noiembrie 8, 2010 00:04

    mi-a placut ideea de ,, ceai si zimbete cu soare”, frumos spus….zile insorite iti doresc🙂

    • alex permalink*
      Noiembrie 8, 2010 00:10

      angelic, absolutely angelic

  3. Melly permalink
    Noiembrie 8, 2010 17:12

    SAliu..🙂

    Ma bucur sa citesc un nou post de la tine :)…dar mai presus de orice sunt incantata ca ai o dispozitie atat de pozitiva (pe mine numa gandul la sarbatorile de iarna si toate traditiile pe care imi place sa le urmez imi dau fiori si ma umplu de ganduri bune : P )…
    Nu prea inteleg ce inseamna Moomin…insa atata timp cat pe tine te fac sa te simti bine ma gandesc ca este ceva dragut si distractiv🙂..Felicitari pentru rezultatele obtinute si mult succes iti doresc in demersurile pentru Norvegia😉
    Be the best my Bttrfly🙂🙂

    • alex permalink*
      Noiembrie 8, 2010 21:05

      dear anjelito:) mesc mult:) Moomin, o sa-ti explic mai mult in scrisoarea ce va veni in timpu ce voi fi in UKraina:) hugs

  4. Viorica permalink
    Noiembrie 8, 2010 18:12

    Iaca vara asta ma gindesc sa ma duc in Chicago pe vreo citeva zile si in primul rind am sa ma duc la Caribou Coffee, m-ai intrigat prea tare, postul tau e minunat, am avut si eu asa o senzatie ca zbor si ca visez in realitate nu in vis intr-o cafenea din Toronto, era seara, cafeneaua era la ultimul etaj a unei caldiri inalte, toti peretii din sticle si se vedea o priveleste cu lumini care nu se mai terminau ca intr-adevar aveai impresia ca toata lumea e a ta, ei si am primit si cel mai frumos engagement ring acolo asa ca zburam pe aripile iubirii…

  5. Viorica permalink
    Noiembrie 8, 2010 18:13

    ps. success cu Isfit, stiu eu precis ca o sa ajungi si acolo🙂

    • alex permalink*
      Noiembrie 8, 2010 21:06

      Cafenelele astea au un specifica aparte si de cele mai multe ori nu consta in cafea, sau mai stiu eu ce.. consta in atmosfera de acolo, si cum te face s ate simti si in interior si in exterior:) abia astept sa-mi zici impresii de acolo:)

      da iaca de isfit..uhhh.. working hard on it:)
      cu mai multe detalii un picutz mai incolo:)

  6. Noiembrie 8, 2013 10:43

    Pina acum cel mai placut articol al tau din cele citeva citite de mine :sun:

Butterfly sharing is caring

