Skip to content

Studentii vor bere!

Septembrie 18, 2010

Dupa ce am baut cateva Budweiser seara, apoi m-am trezit dimineata sa inventez un produs pentru o ora de la facultate, m-a lovit si pe mine ideea: De ce nu avem Brand de Bere pentru studenti?

Studentii beau multa bere, atat astia de la noi din Moldova, cat si cei din USA (desi e ilegal). Si uite asa eu as vrea un brand de bere numai al studentilor.

O bere care o beai acum si pe urma sa-ti aduca aminte de vremea cand erai student. Sa zici pe urma, uite dragul tatei, eu bere de asta beam. O bere care acum sa creeze atmosfera de studentime.

O bere care in orice local sa aiba pret constant. Sa nu ma duc eu la magazin sa o iau cu 6, dar sa ma duc la Booz si sa mi-o dea cu 50.

O bere care inainte a fi facuta sa tina parerea studentilor. Sa fie asa cum vrem noi. Sa se faca multe focus grupuri in care noi sa zicem ca ne place sau nu ne place.

Nu stiu daca cineva mai are un brand fix pentru studenti. Sa fie scris undeva pe sticla: Beer for students. Poate ar fi o premiera aici la noi in Moldova.

Apoi daca ar fi produsa si aici la noi, si ar fi cum am vrea noi. Atunci nu cred ca cineva ar mai boicota marcile rusesti de bere, sau cele romanesti.

Poate ca ati spune ca asa s-ar stimula consumul de alcool, eu nu prea cred. Nu cred ca daca ar exista un brand de bere pentru studenti, asta ar face ca consumul sa creasca. Eu cred ca daca ar iesi un brand pentru studenti autohton, destul de bun, atunci ceilalti producatori, ar observa nisa care le fura din cumparatori, si ar scoate si ei asortimente de bere pentru studenti mai ieftine, si uite asa, noi studentii ne alegem cu bere mai ieftina. Inchipuiti-va Stella Artois for students.

„Restanța”

Eu asa am propus sa fie numit brandul de bere pentru studenti. Pentru ca ziceti-mi si voi daca nu suna studentesc.

Se spune ca nu esti student daca nu ai avut nici o Restanta, asa poti zice ca ai 6 in frigider. Apoi asa ai motiv sa dai restantele vineri seara. Iar cand inviti vreun profesor la bere, atunci tot dai restante.

Nu cred ca s-ar depasi 4-5 beri pe seara, deoarece fiece student stie cata bataie de cap pot cauza atatea restante. Asa cand vii acasa, mama te va numi Restantier si nu animala.

Paradox ar fi cu cat inveti mai bine si primesti bursa mai mare cu atat mai multe restante poti avea. Apoi asortimentul de bere, se poate numi dupa cele mai cunoscute facultati. Restante la Finante, Restanta la REI, Restanta la Comunicare, etc.

Logo-ul berii si sloganul sunt inca destul de slabute care le am acum, pentru ca nu am facut cu nimeni inca un brainstorming. Sloganul initial ar fi: Pentru cei mai frumosi ani! iat Logo-ul un fel de sticla intoarca cu fundul in sus ce ar semana cu un bec, ce ar simboliza o idee buna.

Daca cineva are propuneri, idei, le puteti scrie aici, la fel daca cineva poate sa deseneze logo-ul ar fi Fanstastic!

11 comentarii leave one →
  1. Lilian permalink
    Septembrie 18, 2010 23:12

    cum ți-ar plăcea să fie berea pt studenți? adică prin ce va fi ea diferită de altă bere?

    • alex permalink*
      Septembrie 19, 2010 00:50

      pey nu cred ca ar fi cu mult diferita, dar va fi destinata special studentilor… si deja caracteristicile ei va cuprinde studiul ce se va face pe studenti, ce vor ei si cum vor ei.

      de asemenea la autentificarea ca esti student sa o poti cumpara mai ieftin:)

  2. Septembrie 18, 2010 23:44

    Mi-a placut ideia, si denumirea Restante, ar aparea multe glume la subiect. Ehhh suna tare „am iesit din sesiune si acum dau restantele alaturi de prieteni”🙂 sau „intentionam sa dau o restanta si nu stiu cum am dat 3”😀 Si sa fie mai ieftina, si mai gustoasa si sa se faca campanii de marketing funny de tipul atasarea de etichete a unor foite pentru copiute sau inscriptii cu text magic pe capac, care sa amuze. Si se poate utiliza drept slogan „Intre doua razboaie”😛 Si pentru ca povestea sa fie chiar frumoasa sa sa vinda la pachet(nu stiu cum sa zic, cite mai multe o data sa nu imble lumea cu sticle multe in miini, cumperi 8 si gata, poti sa respiri usor) si sa se produca in sticle de dimensiuni mai diverse decit se produce bera obisnuita.

  3. Lilian permalink
    Septembrie 19, 2010 10:15

    eu vroiam să înțeleg prin ce diferă gusturile studenților de cele ale nestudenților. care ar fi acele caracteristici distincte. bine, unul am înțeles: să fie ieftină. e un lucru cert, însă: lucrurile bune foarte rar sunt ieftine🙂

    am încercat să privesc textul din punct de vedere al unui producător. afacerea trebuie să fie interesantă nu doar pt client, ci și pt producător🙂 or, asta în text mi se părea că lipsește

    nu m-aș aventura să fac o bere pt studenți

    în primul rând, calitatea de student nu generează careva preferințe în domeniul berii. adică o bere mai bună pt un student e mai bună și pt un nestudent.
    o întreprindere produce mai multe tipuri de beri pt că gusturile sunt diferite preferințele. de la om la om, respectiv, de la student la student. nu poți face o bere bună pt toți studenții. puțin probabil că va bea vreun student bere care nu-i pe gustul său, doar pt că e cu 10 sau chiar 20% mai ieftină

    în al doilea, ref la preț:
    merită să dai reducere în două cazuri: atunci când mai scump nu poți vinde sau când reducerea va crește substanțial vânzările. or, acest lucru e valabil atât în cazul unei beri pt studenți, cât și în cazul uneia pt nestudenți
    adică politica de preț propusă (cu reduceri la prezentarea carnetului de student), în caz că se va dovedi viabilă, va fi aplicată și de către cei ce nu produc berea respectivă

    ref la denumire: nu influențează denumirea într-o măsură foarte mare consumul. nu am date, dar presupun că și o creștere de 20% a consumului e o cifră exagerată. și, la urma urmei, nu-ți încurcă nimeni să numești berea ”restanță”🙂 orice tip de bere

    e o idee bună. dar nu economic🙂

    eu îmi amintesc din anii de studenție, mai exact din anul întâi, cumpăram vin Poleana, crepleac. avea 18% alcool și costa de două ori mai ieftin decât un vin obișnuit. gustul și aroma erau parșive de tot, dar asta conta mai puțin. exact un vin pt studenți. drept că se pare au dat faliment. în anul doi nu i-am mai văzut. probabil, studenții nu sunt o piață bună🙂

    • alex permalink*
      Septembrie 19, 2010 11:07

      Lilian, imi place mult analiza ta. Asa invat si eu.

      Asa de redenumire, chiar ar putea redenumita orice bere, si de gusturi, accept si eu ca sunt diferite, si o bere nu va putea sa-i impace pe toti.

      Eu am vrut sa discut ideea, si inca o discut, si de aia ma bucur ca ai lasat feedback.

      Si din punct de vedere al cumpararii, studentii chiar nu sunt o piata buna, daca te gandesti, da totusi, merita dezbatut totul pentru a vedea avantajele si dezavantajele:)

  4. radu3632 permalink
    Septembrie 20, 2010 21:57

    ai gliucuri😀
    mai ieji la iarba verde😀

    • alex permalink*
      Septembrie 20, 2010 23:36

      Studentii vor iarba!!!!

    • Septembrie 21, 2010 14:56

      LOL Di care???

    • alex permalink*
      Septembrie 21, 2010 17:23

      Verde!:))

    • Septembrie 21, 2010 17:49

      AAAAaaaaaaaa, si eu…offf, logic ca iarba albastra sau mov nu exista🙂

Trackbacks

  1. Studentii vor bere! - Ziarul toateBlogurile.ro

Butterfly sharing is caring

