Skip to content

Prezervativele noastre cele de toate zilele!

Septembrie 8, 2010

Uite asa ma lansez iar in tabu. Pentru ca stiu ca deobicei la noi despre asta nu se vorbeste, iar daca spui ceva si te aude ori mama ori cineva mai in varsta, crede ca esti un stricat. Si iaca eu ma intreb de ce? atunci cand este atat de mult creativ aici. Apoi ar trebui sa fie o educatie sexuala solida, pentru ca abstinenta s-a demostrat ca nu mai tine in zilele noastre.

Eu cred ca pentru o suprasaturare a mintilor noastre de prezervative avem nevoie de campanii de prezervative. Avem nevoie ca cineva sa le boicoteze, si astfel sa se vorbeasca despre ele. Sa lasam politica. Sa vorbim despre prezervative, pentru ca ele fac parte in mod mai direct si mai profund din viata noastra.

Si iaca sa incepem ziua. Buna Dimineata. Stilat, Modern si Protejat.

Iaca te trezesti dimineata, acolo unde somnu e moale, si ai vrea ca sa ti se aduca micul dejun in pat

Pe urma te apuci un pic de gimnastica, jogging, orice pentru a fi in forma si a te pastra sanatos:

Apoi cautam cu ce sa ne imbracam sa ne ducem mai stiu eu unde, serviciu, universitate sau la plimbare

In drum ca orice om ce cunoaste semnele de circulatie, treci pe la zebra, pe la semafor, mergi pe strada, deoarece mersul pe jos e folositor.

Pe urma trebuie sa folosesti si transportul public, ca altceva nu ai ce face, si acolo stai ca intr-o conserva cu fundul pe geam

In transport auzi oameni vorbind despre politica. Oare cat se poate? Toti is dezamagiti de referendum si toti isi arunca vina unul pe altul. Se cauta tapi ispasitori. Tu stai cu fundu de geam si pur si simplu asculti.

Ajungand la facultate, te uiti in buzunar si vezi ca… esti student si bursa stii la sigur ca nu o vei primi din cauza birocratiei, si incerci sa economisesti, sa nu cheltuiesti prea mult.

Te intalnesti cu un prieten, asta iti spune ca sfarsitul lumii e aproape, altul zice ca si 2012 e dupa colt, si ar trebui sa-ti descreteti fata, doar viata e frumoasa, nu?

La perechi ca sa nu te plictisesti, la perechile care te plictisesti, te gandesti ca vrei sa calatoresti, tii ciuda ca Norvegia nu are ambasada in Moldova, si ca sa-ti iai viza trebuie s ate tarai in Romania sau Ucraina, si entuziasmul de la inceput se pierde in mult apropiatul viitor februarie.

Privesti pe geam si acolo ploua, afara zoaie, vreme urata, si totul parca e facut ca s ate stropeasca, apoi te mai gandesti ca av trebui sa te duci acasa cu picioarele ude. Ce sa-i faci daca apa ramane toata pe trotuare. Da tie tii dor de soare. Aaaaaa, soarele asta.

In pauza te gandesti ca e septembrie, ca tu urasti luna septembrie ca nimic bun nu s-o intamplat in septembrie si ca sa te convingi mai mult iti aduci aminte de 11 septembrie…

In walkman realizezi ca ai doar cantece de impovarare, si nu prea intelegi de ce chiar daca tu ti le-ai pus. Vrei ceva hard rock, dar degeaba toti apesi skip ca tot de James Blunt dai.

Intelegi ca vine iarna, ca desi mai sunt vreo trei luni, degraba te vei trezi mai greu, va fi mai frig si motivatia va scadea. Pentru ca asa se zice. Vine iarna, n-ai caciula, o sa imbraci pe cap, o …

Te intalnesti cu o fata, esti doar baiat si iti plac fetele, apoi tu mai ai mania asta sa observi mereu cerceii, si cum ii vezi si vezi ca sunt draguti, faci un compliment

Mai apoi nu-ti poti lua ochii de la decolteul ei, ce sa-i faci, asta e a doua ta mare slabiciune in legatura cu fetele

In timpul liber mai joci CUC, si te mai duci pe la Erudit, sa simti ca totusi faci ceva. Acolo de multe ori sunt intrebari legate de numere pe care tu oricum nu le iei, ce sa faci, se mai intampla…

Ajungand acasa intri indubitabil si irefutabil pe Facebook, si asa vezi ca iar cineva te-a tagguit intr-o poza in care tu nici nu stiai ca era fotografiat, apoi vin un sir lung de notificari in legatura cu acea poza. Ca sa te mai simti si tu util faci deasemenea spam

Acasa mama pentru ca ai venit acasa si ai fugarit-o de la calculator, si nu mai poate sta pe odnoklassniki, incearca sa se faca utila si mai gaseste ceva de facut, ca peste cateva minute sa te bata la cap ca trebuie sa stranga „urajaiu”.

Fratele tau deasemenea e tare super, si eu il cunosc si stiu ca ii fan Star Wars

Fiind online te mai uiti pe soccerstand ce mai face Djokovic, Liverpool sau Steaua, macar cu astia sa te mai bucuri, si sa simti un pic de adrenalina, daca tot te simti plictisit.

Te mai consolezi cu faptul ca degraba se intoarce cel ami bun prieten al tau si el ti-a promis oleaca de Jack, deci cel putin vei avea cu cine party cu mai multe grade, ca tot ii frig afara si trebuie sa te incalzesti.

Te gandesti ca uite acus e 1 am, si ar trebuie sa ai grija de tine, ca maine iar trebuie la 6 sa te trezesti, si ca iar n-o s ate poti trezi.

Inainte de somn, mai scrii un sms, sa primesti si tu un raspuns, pentru ca tii dor de foarte multe persoane, dar ce sa faci, unii pleaca altii vin, c’est la vie, ar zice francezul.

Dupa asta, spui noapte buna si adormi, si stii ca maine totul va incepe de la inceput. A new day will come, Celine Dion zice in ultimul cantec care il astepti sa se termine inainte sa adormi.

Insa nu inainte sa spui Tatal Nostru.

Voi ce ziceti, vorbim despre prezervative?

Surse pentru poze:

Adoftheworld, Egotvonline, Funzu, Menscruch, Humorpix, Markpknowles, Weirdpalace si Funnymos

29 comentarii leave one →
  1. blushka permalink
    Septembrie 8, 2010 17:57

    citits artikolu pe muzika rap

    merge =]

    • alex permalink*
      Septembrie 9, 2010 00:01

      ce cantec anume?

  2. Septembrie 9, 2010 07:11

    ai, super articol :))

    • alex permalink*
      Septembrie 9, 2010 14:02

      :))) Radu, Foloseste Prezervativul:)

  3. Melly permalink
    Septembrie 9, 2010 09:52

    Hmm…deci cand ne plictisim vorbim despre prezervative :D….de fapt imaginile spun totul insa comentariile cu totul alceva..Mi-am servit cafeaua citidu-ti blogul si am realizat ca asta imi lipsea..un subiect despre prezervative :)) …Ai cumva si prezervative de criza?!?😀..
    Apropo..ai remarcat ca in asemenea vremuri in care multi nu au joburi…multi nu castiga suficient incat sa poata iesi din casa sa petreca some quality time, vremea e atat de neplacuta incat mai bine inauntru decat afara….frustrarea e in cretere…singura posibilitate de refulare este s_ x-ul :D….:))
    Schimba J.Blunt!
    Recomand „Selfish love”…ceva nou…sa mai iesi din rutina play-listului tau😉
    Take care my B.

    • alex permalink*
      Septembrie 9, 2010 14:06

      awwwww my dear:) Prezervative de criza erau… refolosibile:))
      Stii gluma in Nebraska era, pt ca nu poti face nimic, atunci ori bei ori folosesti „prezervativul”. Probabil si asa.
      Si cred ca am schimbat JB-ul is pe Breaking Benjamin acu:)
      Eu miss you tare tare tare, soon iti voi scrie un update la tot ce e la mine acum. Sorry ca eu asa inactiv, dar birocratia ma mananca de pe picioare.
      LOve you my Angelito >:D<

    • Melly permalink
      Septembrie 9, 2010 15:20

      My dear..dear B….well….it’s ok…don’t worry..inteleg..cum si tu ma intelegi de multe ori….apoi cand e timp pt noi 2..e ok :)…dar voiam sa iti reamintesc ca i’m thinking of u…
      By the way…tu ai prezervativul in geanta cu tine tot timpul?😀 :))

  4. Septembrie 9, 2010 11:02

    Inspirat ai fost mai!! bravo!

    • alex permalink*
      Septembrie 9, 2010 14:07

      Corinush, eu sper ca tu ai in gentuta macar un prezervativ, ashey?

  5. Septembrie 9, 2010 15:34

    :)) Eu am Obama condoms:D

    • alex permalink*
      Septembrie 10, 2010 00:21

      awww sh tu nu mi-ai zis?:))

  6. Elena permalink
    Septembrie 9, 2010 15:57

    de remarcat la un minut si 16-17 secunde.

    Articolul e cu mult umor! Iar concluzia care mi-am facut-o e sa facem sex doar din plictiseala.

    Abstinenta isi are rostul sau, nu ca as fi impotriva sexului sau a prezervativului sau alte metode de protectie!

    Iar in societatea noastra se vorbeste despre prea mult sex si folosirea prezervativelor, si se evita bunele maniere.

    • alex permalink*
      Septembrie 10, 2010 00:22

      🙂 pey nush cat se vorbeste, dar se prefera sa nu se foloseasca si asta e trist

  7. arincik permalink
    Septembrie 9, 2010 18:16

    frumoase postere🙂 trebu shi la noi🙂

    • alex permalink*
      Septembrie 10, 2010 00:23

      fix asta ziceam si yo

  8. Septembrie 9, 2010 21:01

    Pentru prima data citesc ceva ce amuza depre prezervative, chiar am ris pe alocuri, nu stiu cit timp ti-a luat cautarea imaginilor din text dar e interesanta cuplarea dintre un subiect tabu si cotidian.
    „In walkman realizezi ca ai doar cantece de impovarare, si nu prea intelegi de ce chiar daca tu ti le-ai pus. Vrei ceva hard rock, dar degeaba toti apesi skip ca tot de James Blunt dai.”
    LOL chiar azi dimineata am zis ca daca mai incep ziua cu „Tears and Rain” in casti o sa am nevoie de psiholog, asa ca am schimbat playlistul:D

    • alex permalink*
      Septembrie 10, 2010 00:24

      🙂 eu am trecut pe Breaking Benjamin:)

  9. Septembrie 10, 2010 13:26

    da tu m-ai intrebat Alex?:P

    • alex permalink*
      Septembrie 10, 2010 15:16

      oki:) Ella de care prezervative mai ai? ai fosforescente?

  10. Septembrie 12, 2010 04:21

    Nu😛 iaka fosforescente n-am:)

  11. Septembrie 15, 2010 04:56

    Eu ascultam Three Days Grace – I hate everything about you.

    Mie mi-a parut tare interesant shi captivant😀

    • alex permalink*
      Septembrie 15, 2010 07:07

      waaaaa da eu cantecu asta l-am auzit live.. nice memories…

    • Septembrie 15, 2010 07:18

      uuh.. I envy you… deshi.. pe 14 noiembrie plec in Denver la Lifehouse!! Yuhuu! My favorite band. Tsii minte, tsi-am dat pare mi se Everything sa-l ascultsi?

    • alex permalink*
      Septembrie 15, 2010 12:24

      awwwwwwwwwwwww da eu iaca vreu amu la Blue October:( tare tare tare tare vreu:(

    • Septembrie 15, 2010 18:45

      Hmm.. da ei au acum tour in the USA? Ca poate merg eu sa-i vad😉

    • alex permalink*
      Septembrie 15, 2010 19:31

      nush, nu mam uitat, anu trecut au avut prin europa

Trackbacks

  1. Prezervativele noastre cele de toate zilele! - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. Educația și Fertilitatea « Natalia' Blog
  3. Educația și Fertilitatea | Natalia L.

Butterfly sharing is caring

