Skip to content

All You Need is Beatles!

August 19, 2010

John. Paul. George. Ringo. -> Liverpool

Eu imi gasesc cantecul Beatles pentru orice stare de spirit pe care as avea-o. Cand sunt trist ascult Beatles, cand sunt pozitiv si cu sperante, ascult Beatles, cand vreau pur si simplu sa ma relaxez sau sa sar in sus ascult Beatles.

Am devenit fan Beatles cu mult timp dupa ce ei s-au despartit, si cantecele lor inca mai strang multi fani din fiece generatie ce apare. Pentru mine nu mai exista asa o formatie care sa aiba un impact asupra oamenilor si ascultatorilor. Anul asta Beatles a implinit 50 de ani, si cu aceasta ocazie, intr-un articol publicat in ziarul oficial de la Vatican, Papa de la Roma, ii iarta pentru afirmatia care au facut-o ei pe cand erau in glorie, spunand ca ei is mai faimosi chiar decat Isus Hristos.

Eu am ascultat toata discografia lor si am decis sa-mi fac un playlist (45 cantece) si sa va-l recomand si voua cu cantecele mele preferate de la Beatles, unele din ele foarte cunoscute, doar nu eu ii reinventez pe dansii, altele care pur si simplu mi-au placut si am simtit tangente cu mine cand le ascultam.

Inainte de asta, va recomand filmul Across the Universe, daca asculti Beatles si nu ai vazut filmul atunci ai pierdut multe. Pun pariu ca o sa va placa.

Apoi pentru ca nu puteam pune toate cantecele de pe un anumit album in playlist, am selectat doar cele mai bune, totusi urmatoarele albume sunt favoritele mele de la cap la coada:

Criticii totusi spun ca cel mai genial album al celor din Liverpool e: Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (1967), vedeti si voi deamu. Apoi nu ma asteptam sa gasesc in albumul Yellow Submarine (1969) atatea cantece instrumentale, parca ar fi fost muzica de ambiance.

The Playlist

Cei ca ma stiu, stiu ca my top, top cantec e Yesterday! (Help), il pot canta cu orice ocazie, il fredonez oriunde indiferent de audienta si ora. E cantecul ca imi da sperante, cantecul care ma lasa fara sperante, Cantecul care ma ridica cand sunt la 2 nivele mai jos decat nivelul podelei, Si indiferent sau oriunde asta e cantecul meu de top.

Atunci cand sunt optimist:

Off cand imi amintesc in cate dimineti m-am trezit cu cantecul asta, si va asigur ca asculdandu-l e un inceput perfect. Apoi daca sa mentionez numele la album, interesant e ca Abbey Road e o strada din Liverpool si dupa aparitia albumului placutele erau foarte des furate, ca de altfel si alte cantece ce mentioneaza strazi in albumele  Beatles.

Atunci cand visez:

Scena din filmul recomandat mai sus, unde canta cantecul asta e formidabila si super romantique.

Atunci cand imi place cineva enorm:

Cantecul asta trezeste atatea emotii in mine si m-as simti ca explodez. Au fost zile in care l-am ascultat zile in sir.

Cu cantecul asta Beatles a cucerit America. Se spune ca primul DJ care l-a pus la radio, la obtinut in secret de la o stweradesa care i l-a adus pe secret din UK. Cererea pentru cantec era asa mare ca il rula de vreo 4-5 ori pe ora.. Apoi se stie ca Beatles a debutat in USA la emisiunea lui Ed Sullivan, cica mare showman pe atunci. Acesta i-a descoperit pe Beatles o data cand s-a dus in UK, si din cauza ca Beatles veneau de la un concert, avionul lui ED a fost retinut. Atunci el a intrebat: „Who the hell are Beatles?”. E interesant ca nici Beatles nu au auzit niciodata de Ed. Si iaca asa.

Nu stiu cum sa nu poti sa radieze de fericire ascultand cantecul asta. Asa de sweeeeeeeet. You, You, You!

Atunci cand iubesc sau sunt indragostit:

Cuvintele la cantecul asta desi nu multe is asa profunde si ma fac sa simt ceva atat de pufos si dragostos incat poti sa te topesti.

Desi versiunea lu Beatles tot e tare super, la mine in playlist e ca cover facut de Maroon 5.

Cand pur si simplu vreau sa cant:

Cu cantecu asta practic Beatles s-au lansat in UK, si cu cantecul Promise, Promise me. Pentru mine Love me do, a insemnat primul cantec care l-am auzit cand am ajuns in Timisoara.

Cred, cantecul asta e valabil pentru oricine cand vine vorba de karaoke Beatles.

Picioarele nu vor sa-mi stea pe loc la cantecele astea:

Cand ma simt determinat si hotarat:

Tristetea, mama ei de tristete:

O data, imi faceam temele si mi-am pus la DVD cantecul asta, si dupa 3 ore, frate-miu imi zice: „Tu mai ai de ascultat asta, m-ai inebunit” apoi mama si ea: „Eu tot mai saturat de litit bi si gudai ma lava”.

Desi in Liverpool a fost o femeie cu numele asta, nu ea e muza, asta e pur si simplu un nume inventat, totusi mie asa imi place ca Beatles a folosit fel si fel de nume in cantecele lor, de la Lucy, Prudence la Michelle.

Cu cantecul asta se incepe filmul sus mentionat…

Cred ca asta e cel mai nou favorit cantec al meu de la Beatles, acu cred ca l-as pune pentru urmatoarea saptamana singur in playlist.

Cand ma mananca plictiseala si sunt total demotivat:

Oleca de psyhaedelica:

Pentru cei ce cred ca in cantecul asta se ascunde drogul LSD, de fapt nu e chiar asa, LSD vine de la o vopsea pe care a adus-o un nepotel al unuia dintre ei, Jullian Lennon, cred, aceluiasi cui ia fost scris cantecul Hey Jude, de cartre Paul.

Si foarte important atunci cand astept un raspuns de la cineva, si ca un pic sa te mai motivezi asculta asta:

Si desi dupa 1970 Beatles s-a despartit, John Lennon are canteva cantece care nu pot sa ma lase impasibil si le pun tot la categoria Beatles:

  • Love (John Lennon/Plastic Ono Band)

Cantecul asta e o adevarat arta adusa lu Yoko Ono de catre John, chiar si clipul spune totul.

In cantecul asta practic imi gasesc descrierea: „Maybe i’m a dreamer, but i’m not the only one”

Cantecul asta mereu imi va aduce aminte de vara asta (vara 2010) si toate lucrurile frumoase care s-au intamplat.

Cine mai are de completat, o poate face, asta de playlistul meu, apoi cine vrea piesele astea in formatul asta de playlist, ma contacteaza si eu i le transfer pe transfer.ro.

Enjoy! Beatles Forever!

(n. numele la albume le-am indicat de acolo de unde am luat piesele, deoarece anumite cantece figureaza in mai multe albume, la fel Past Masters, sunt un fel de compilatii cu cele mai bune hituri, le-am plasat ca fiind de acolo.)

7 comentarii leave one →
  1. August 21, 2010 19:17

    Abba…la mien e acelasi lucru, daor ca e Abba!!!! PS: Da tu o sa te superi daca eu fur ideea ta si scriu si eu cite ceva despre cintecele lui Abba, chiar mi-a palcut enorm…:”>

    • alex permalink*
      August 21, 2010 20:43

      bun te las pe tine sa scrii despre ABBA, pt ca la mine ABBA e the next faves:) si Mama Mia rupe!

  2. Eugenia permalink
    August 21, 2010 23:27

    Alex, eee…nea…o sa scriu despre Abba, dar gasesc eu alta modalitate. Totusi vreau sa ramii tu original ,si eu tot…:))
    Oricum, articolul tarem i-a palcut!🙂

    • alex permalink*
      August 22, 2010 00:15

      eu am ascultat deasemenea cateva albume ABBA (Cred ca si Marcel e mare fun Abba) si imi plac si mie foarte mult si abia astept sa vad modalitatea ta:P

  3. Alex permalink
    August 22, 2010 00:08

    Alex..Super articol . l-am citit cu cea mai mare placere. Tin minte ca aveam mai demult la mine in laptop toate albumele Beatles. Puneam si ascultam. Nu deranjeaza deloc. poti face orice si te simti bine. chiar asa cum zici despre cantecele astea. Tin minte ca odata am luat si mai multe video si mi-a placut cum au facut alea desenate. unele cantecel parca vin unul din altul si iese foarte frumos.

    Jenica. ABBA. daca nu gresesc au un cantec numit Fernando. l-am ascultat sa vad daca are ceva asemanator cu cel al Lady Gaga. Cred ca este ceva ascuns acolo, dar cel original e bine pus.🙂 Sau Waterloo, acesta in general rupe. Abia astept sa vad articolul despre ABBA🙂 Eu la fel as putea face despre o formatie, doar ca sa vad care mai bine o cunosc. Desi imi plac mult mai multe din ele.. sau poate un interpret sau interpreta😀

    • alex permalink*
      August 22, 2010 00:13

      Alex. oricand poti descoperi noi formatii, sau interpreti sau interprete, just go for it

Trackbacks

  1. All You Need is Beatles! - Ziarul toateBlogurile.ro

Butterfly sharing is caring

