Skip to content

Cand nu vrei sa ma cunosti!

Aprilie 3, 2010

Azi am decis sa vorbesc cu tine. Sa-ti explic cate ceva despre mine, cum functionez si cu ce ma alimentez. Sa-ti spun de ce sunt asa cum sunt, de ce uneori nu ma intelegi si desigur cand ar trebui sa ma cunosti ca sa stii cum sunt eu, desi eu sunt tot ceea ce sunt. Un Geaman cu fetze una mai diferita ca alta.

Ti-o spun cat pot de sincer – NU vrei sa ma intalneti cand sunt Fericit sau Indragostit, pentru ca atunci te voi speria, iti voi lasa impresia ca sunt un copil zapacit, ca la mine in capusor nu se poate ascunde nimic mai mult decat fluturasi si floricele, iar nivelul de maturitate si de inteligenta ai spune ca nu depaseste varsta de 12 ani.

Cand sunt fericit sunt o explozie de toate celea. Sunt creativ si pot crea orice, pot face orice si ai zice ca plutesc. Cand vei vorbi cu mine, voi oscila de la tema la alta la diferente de cateva secunde, voi incerca sa-ti zic toate in acelasi timp, si asta te va debusola si te vei simti pierduta in discutie. Dar orice as spune intentia mea e sa te fac sa zambesti, asta din pacate e atat de semiotic ca nu o vei observa.

Inauntrul meu se afla multi mici demoni, eu am numarat doar 27. Si jocul preferat al demonilor e De-a v-ati ascunselea. Ei il joaca nelimitat si continuu. Pentru ca fiecare joaca pentru dansul si nu in echipa niciodata nu se plictisesc. Si atunci cand sunt fericit, demonul fericirii e cel mai fraier si numai el numara si numai el cauta. Dar iti spun ca jocul asta are o influenta directa asupra mea, fiinca cel ce numara ma reprezinta pe cel ce sunt la moment. Daca nu mai sunt fericit, sunt alti demoni ce pierd si numara si cauta, ar fi bine sa ma cunosti atunci.

Cand demonul fericirii se afla pe scena mea principala, el tine in mana lui scanteia dintre noi in forma unei lumanari. Si adora sa se uite la flacara ei, dar el michiduta ce face, fiind copil, ia o alta lumanare si incearca sa faca flacara mai mare, adica de sus aprinde fitilul a celei de-a doua lumanari si face ca flacara sa fie mai mare. Ce nu stie el, ca lumanarea noastra rezista cerei ei si nu a altcuiva, asa ca dupa ceva timp, desi flacara pare mai mare, ceara celei de-a doua lumanari astupa fitilul primei si flacara se stinge.

De cele mai multe ori, ma intalnesti atunci cand nu-s fericit, si apoi cand ma faci sa ma indragostesc de tine, simti ca ma schimb, dar eu nu ma schimb, doar vezi o alta fata a mea, si asta te sperie. As putea spune pentru a ma pastra asa cum ti-ar place tie sa ma stii e sa nu ma faci sa ma indragostesc de tine. Pentru ca stii ca daca o vei face ma vei pierde si vei ramane cu copilul. Foarte si foarte imatur.

Noi oamenii invatam a fi fericiti cand suntem copii, si asa ne manifestam cand crestem mari. Pentru ca eu nu stiu cum e sa fii fericit cand esti mare, pentru ca nu incepem prin a fi mari si adulti. Fericirea as zice ca e copilul din noi, copil pe care incercam sa-l tinem in frau si i acelasi timp sa ne plangem ca nu-l simtim acolo.

Poate totusi ar fi bine sa ma intalnesti cand sunt copil si cand sunt fericit, pentru ca daca ma vei place atunci, restul va veni ca surprize placute. Dar daca ma vei intalni cand sunt fericit, din pacate nu vei fi tu cauza fericirei mele.

Alta posibilitate e a fii asa cum sunt eu. Adica atunci cand placi pe cineva, s-o placi neconditionat, asa cum este, fara a incerca sa-i reprosezi ceva, fara a incerca s-o schimbi, si sa te simti mandra ca e asa cum este. Stiu ca asta e foarte greu si ca lucrurile se schimba de la o secunda la alta, la fel si sentimentele, increderea si motivatiile.

Dar eu te rog sa incerci, ai putea face te rog asta pentru mine? Te rog doar sa incerci.

Si tu cel ce citeste, daca ma vezi ca un copil inseamna ca sunt fericit si nu te grabi sa tragi concluzii pripite despre mine.

Multumesc!

4 comentarii leave one →
  1. Enolla permalink
    Aprilie 3, 2010 23:50

    This is amazing Alex. So true. It’s weird how in the moment that you don’t find your place in
    life, and blame it on the fact that you’re being childish…you discover your friend’s blog, to
    prove to yourself, one more time, that he is the one who knows you best. I’ll remember this,
    as i remember everything you do.

    xoxo

    • alex permalink*
      Aprilie 4, 2010 07:09

      owww dear >:D:D<

  2. Tania Morari permalink
    Aprilie 5, 2010 20:56

    INTERESTING, Alex…..
    iaka mi-am gasit unele raspunsuri la multe dintre nedumeririle mele. chiar daca te cunosc deja de mai bine de un an, nu am reusit sa te cunosc asa in totalment, sa iti descopar „apucaturile” si calitatile. stiu ca esti o persoana speciala, pt ca fiecare UGRADer ii una, prin asta si ne deosebim, insa nu am avut ocazia sa te invat si sa te descopar la nivelul de profunditate a unui friendly relationship. …
    frumos articol, si foarte sincer… mi-a placut si chiar imi pare foarte bine ca ai scris articolul fiindca te-ai schimbat foarte mult de cum erai inainte sau de „eu needitat”, chiar mi-ai schimbat si parerea mea despre tine. fiindca eu mi te imaginasem putin altfel, unele lucruri mai radicale, altele total iesite din tema…. insa asta m-a orientat spre o alta parere.
    good job…

    • alex permalink*
      Aprilie 5, 2010 22:41

      iaca tu mai intrigat, cum adica ma vedeai altfel?

      si btw Eu needitat de info veche, e din 2006-2007 cred ca:) si am de gand sa o reinoiesc, da nu pre amtimp:(

Butterfly sharing is caring

