Skip to content

The way girls are!

Februarie 18, 2010

Zilele astea un coleg de camera avea probleme cu… o fata, care nu e prietena lui, pentru ca ea se indoieste ca vrea sa intre intr-o relatie, la fel, nu e nici amica lui ca ea il place prea tare, un fel de confuzie colectiva, pentru ca el ca si eu candva, umblam pananoic confuz zile intregi, cred ca azi sa rezolvat, dar pana cand nu stiu.

La fel, coincidenta sau nu, inainte sa merg la culcare Victoria Vlad imi recomanda urmatorul filmulet, care, parerea ma e funny, si are ceva in comun cu un post a lu Ceziceu de acum cateva zile.

Piva in mana si popcornu, si enjoy the movie! Vizionare Placuta!

PS: Mi-ar placea sa aud ceva comentarii pe seama filmuletului acestuia, mai stiti poate ceva ce am invata fiecare din el!

14 comentarii leave one →
  1. MELLY permalink
    Februarie 18, 2010 12:27

    E vechi draga..lam „fumat” de mult :)) …apoi comenturi…hmm…sunt primele lui contacte, prima cercetare mai amanuntita a necunoscutului…eu zic ca o scapat ieftin😛 ..Totusi ca sa fiu si putin serioasa , cred ca tocmai naivitatea lui si incercarile stangace de apropiere dau adevarata savoare filumuletului si vieti in general…Pe mine ma amuza si imi aduc aminte cu drag de situatile stanjenitoare din relatiile cu sexul opus pentru ca tocmai acelea sunt momentele adevarului, realitatea neplanificata….atunci traiesti cu adevarat..
    Apoi filmuletul sugereaza ca femeile sunt cu 5 minute mai inteligente decat barbatii iar eu contrazic aceasta teorie deoarece consider ca totul se rezuma la importanta pe care o acorzi unui lucru/subiect…asa ca barbatii sunt mai relaxati in timp ce femeile se agata de toate detaliile cautand semnificatia ascunsa a ceea ce ar fi vrut sa spuna/faca o persoana …Uff…cum sti sa provoci persoanele….
    Kisses&hugs 4u…

    • alex permalink*
      Februarie 18, 2010 18:01

      stii se spune ca niciodata nu strica sa te afumi a doua oara:))
      stii ce mi-o placut mie, ca desi el e mic, si se arata exemple destul de fragede, raman anumite constante care nu se schimba cu varsta:) si cum nu ai da, cum nu ai lua, tot dai cu capul in ele:))

  2. Irisha permalink
    Februarie 18, 2010 15:58

    tare supercute filmuletzul ^^ shi e nothing but the truth (;

    • alex permalink*
      Februarie 18, 2010 17:59

      could be, could be:))

  3. Tania Morari permalink
    Februarie 18, 2010 19:42

    HA HA HA … Tare hazliu filmuletul … mi-a placut foarte mult…
    insa citind comentariile voaste pai mi-a venit idea sa va sugerez sa priviti alt filmulet care poate o sa va mai lumineze putin in ceea ce priveste diferenta dintre sexe.
    este un video recomandat de profesorul meu de business communication …
    sper sa va placa ..

    Mark Gungor – Men’s Brain Women’s Brain:

    Vizionare placuta!!!!

    • alex permalink*
      Februarie 18, 2010 20:51

      Hey Taniush, merci de link:) tare funny:))

  4. Tania Morari permalink
    Februarie 18, 2010 22:41

    cu placere. ma bucur ca ti-a placut :DD si mie mi-a placut foarte mult. foarte bun speech :DD

    • alex permalink*
      Februarie 18, 2010 22:53

      mio placut faza cu corobshelile, taman ca in my previous blog:)

  5. Februarie 19, 2010 07:36

    Iata asa, am venit in SUA sa descoperim nu doar noi taramuri si oameni, ci chiar pe noi😉 Fetele despre baieti, baietii despre fete.😉

    • alex permalink*
      Februarie 19, 2010 08:07

      sweet!

  6. Live Indian Travel Journal permalink
    Februarie 19, 2010 08:25

    HAhahahaha. Uite serios…acuma e 6dimineata si stau la gara in Lvov si am privit acest clip si mam umflat de ris. Finalul it’s too sad. Baiatul ridica intrebari exestentiale….tin minte faceam si eu asa experimente in adinca tinerete.
    really nice video!

    • alex permalink*
      Februarie 19, 2010 08:37

      cred ca toti am facut asta la o varsta anumita:))

  7. IrinaKaiser permalink
    Februarie 21, 2010 16:08

    interesant filmuleţ… îmi plac când kopkii îs deştepţi de mici🙂

    • alex permalink*
      Februarie 21, 2010 21:21

      aha, sh vrei sai iei la cuc

Butterfly sharing is caring

