Skip to content

Scrisoare din trecut

Noiembrie 18, 2009

Cu un an in urma am descoperit pe blogul Eugeniei Grosu, un site in care poti sa-ti trimti mesaje in viitor, iti scrii mesajul, setezi data la care ar trebui sa ajunga si cam asta. De multe ori ai incerca sa trimti sa vezi cum te-ai schimbat, cum ai evoluat, sau sa faci haz de necaz de cum erai. Insa de cele mai multe ori ai incerca sa recreezi atmosfera unui moment pe care sa-l transpui undeva in viitor, un fel de dialog cu Eul tau din trecut spre Eul tau din viitor. Site-ul e: www.futureme.org, il puteti incerca, sa vedeti, sa vedeti ce-o sa iasa, vorba ASIEI.

Primul meu mesaj l-am scris cand am aflat de IREX, si cand m-am decis sa aplic, stiam ca s-ar putea sa nu iasa nimic iar mesajul ce ar fi venit din trecut ar fi pus sare pe rana, dar voiam sa stiu cum eram in cazul unui succes, si iata zilele trecute mi-a venit scriasoarea. Si vrei nu vrei m-a afectat, m-a influentat si m-a determinat sa devin nostalgic dar si sa ma bucur, pentru ca intr-o anumita masura imi confirma anumite chestii, si imi transmitea o stabilitate. Pentru cei ce inca nu stiu eu VOTEZ STABILITATEA!

„Iaca asa Alex adica eu
Sunt in aceasta zi de noiembrie, cu atitea pe cap, muama , multe multe,
Tocmai am terminat de citit Paulo Coelho 11 minunte, si nu stiu parca am dat de un nou izvor de iubire, vreau sa iubesc, si nu stiu de ce simt ca Bruneta.

Insa nu stiu, nu vreau ca aceasta dorinta sa devina auto-distrugatoare sau sa  ma impinga sa fac ceva ce nu as vrea. Asa ca incerc sa mi-o canalizez in ceva creativ. Vreau in State, uffff Doamne cat vreau in State, asa ca ma asteapta o perioada pin la 10 dec de foc, acu treb sa dau de Rodica (n. Rodica Vascan, acum la IREX e Natalia Dubenco) si sa ma ghideze, de ce de fiece data cind ma gandesc la asta simt fiori, sa ma bucur sau nu, pe de o partea stiu ca as putea suferi o deziluzie si as putea sa renunt, insa motivatia ce o am acu parca depaseste aceste evnimente, stiu ce vreau si stiu pentru ce vreau sa lupt acu, vreau ,vreau.

Nu stiu de ce, dar cred ca daca as invata toata perioada aci in Moldova, as putea pierde ceva din bucuria studentimei, am vazut poze cu Ruslan din Romania (n. Ruslan invata in Cluj), si uff cat il invidiez, ii invidiez libertatea…asa ca….destinatia mea acu e State.

Uff, as vrea atat de mult sa-i multumesc lu Alexandrina (n. Alexandrina Buruian, ea in perioada aia era in Idaho), care imi e un real ajutor, pe bune si poate cind voi reciti acest mesaj, poate deja am vazut-o, nu stiu (n. eu pe Alex o stiam de prin 2007 dar niciodata nu o vazusem in realitate).

Uite asa, imi trmit mie ceva, de intr-o perioada cand sunt sigur insa parca prind aripi si vreau sa lupt, ma simt atat de viu si am o destinatie, nu vreau ca vorbele mele doar sa fie teoretice si voi trece peste toate fricile si peste toate jenele mele pentru a obtine ceva.

Simt ca am sanse, si un vis demult adormit acum s-a trezit si ma face sa zbor.

Acum ma rog lui Dumnezeu sa faca reala dorinta mea, stiu ca va fi nevoie de munca, insa acu chiar nu conteaza asta.

Am nevoie de tot norocul din lume si…sper sa reusesc, sper sa zambesc cand voi reciti mesajul asta oricind va veni.

Pentru prima data in viata mea cand simt o motivatie atat de puternica care m-ar putea face sa fac orice acum pentru asta. (n. Sentimentul e atat de contagios incat cand tii cont de principii si de dorintele tale, chiar faci orice pentru a le atinge).
Acum nu stiu…sper cand voi citi deja sa am imaginea de ansamblu.

Orice ar fi si daca nu va fi adevarat
Viata e frumoasa oricum si niciodata nu stim ce ne rezerva viitorul.
Smile…si Be the Best Butterfly. „

Nu voi face o concluzie a scrisorii, va las pe voi s-o faceti si sa identificati ce parti anume ma motiveaza sa zambesc acum si sa lupt cu adevarat pentru ceea ce vreau.

Eu din cate stiu deja s-a inceput perioada de aplicare pentru IREX de anul viitor si deadline-ul e pe 7 decembrie 2009 (amuzant chiar de ziua bombardarii Pearl Harbour), asa ca daca sunteti un student anu 1 sau 2 si invatati in Moldova, va sfatuiesc sa aplicati, e o experienta si inveti multe doar participand la un astfel de concurs.

Formularele le gasiti aici

Dar pentru a depune dosarul, duceti-va la Andy’s Pizza de la Kentford, in partea dreapa a cladirii sunt niste scari, intrati acolo, spuneti la paza unde va trebuie si el va va arata unde e biroul de la IREX, intrati acolo, si il intrebati pe Iurie Datii sau pe Natalia Dubenco, mai multe despre program.

Bafta! si daca aveti intrebari, ma gasiti pe mine ori pe Facebook, ori pe Blog, ori pe Mail ( toate informatiile de contact le gasiti la mine pe blog in Curtea Vietii).

16 comentarii leave one →
  1. Eugenia permalink
    Noiembrie 18, 2009 19:11

    Super!!!

    • alex permalink*
      Noiembrie 18, 2009 20:18

      puper?

  2. Dada permalink
    Noiembrie 29, 2009 23:30

    mm…. ceva interesant… !!!

    • alex permalink*
      Noiembrie 30, 2009 05:07

      ma bucur:)

  3. Decembrie 3, 2009 19:56

    si asta-i doar pentru studenti??pentru elevi nu merge?? 😀

    • alex permalink*
      Decembrie 4, 2009 01:25

      pey UGRAD e pt studneti, pt elevi exista alte programe sponsorizate de US department of State, ca Flex sau Assist, si altele:) intereseazate:)

  4. Decembrie 4, 2009 23:23

    well….deja voi aştepta irexul…la flex şi assist am aplicat eu [anul trecut],dar it failed şi deja sunt prea „bătrână” pentru a mai încerca încă o dată… 🙂

    • alex permalink*
      Decembrie 5, 2009 00:05

      apu iak anyway, cand o sa shii la facultate nu uita de irex si erasmus, ambele is prikolinyie programe, si apoi fii cu ochi in patru de tot ce se cheama, bursa, scholarship sau ceva ce e peste hotare, ca sunt multe posibilittau numa k info e limitata

  5. cristina permalink
    Decembrie 7, 2009 20:53

    ce coincidenta k si eu mi-am primit ieri scrisoarea din 2007.. deschid email’u si vad ‘dear futureme…’ deodata parca mi s-a oprit respiratia si nu reuseam s citesc, saream peste randuri, nu-mi venea sa cred, k uitasem cu totul ca am scris-o.. din pacate la mine nu era la fel de optimista :)) eu in acount am pe lista vreo 20 de scrisori pe viitor, cea mai indepartata va veni in 2020 :D:D

  6. cristina permalink
    Decembrie 7, 2009 20:54

    btw, online application nu e suficient? tre sa merg la oiciul lor?

    • alex permalink*
      Decembrie 7, 2009 23:25

      eu cred ca e sufifient, dar sa fii sigura mai bine dutye si intreaba

  7. Decembrie 8, 2009 17:49

    OMG…2020??? va mai exista futureme pina atunci?? :):)

    • alex permalink*
      Decembrie 8, 2009 22:56

      eu cred a merita de incercat

  8. Decembrie 9, 2009 16:42

    nu zic ca eu n-am facut-o….doar ca va veni ceva mai devreme de 2020 😀
    e funny….mie mi-i interesant daca eu voi uita cu totul de ea 🙂

    • alex permalink*
      Decembrie 9, 2009 20:17

      eu am observat ca dak o trimit la o departare de 1-3 ani, o tzii minte, da mai depart nush:)

  9. Decembrie 9, 2009 20:22

    hmmm…va sa zica o practici cam des treaba asta 😀

Butterfly sharing is caring

