Skip to content

Acasa la Fluturas…peste 365 zile

Noiembrie 11, 2009

alexlebedev27

Mereu m-au surprins in mod placut aniversarile, si mereu imi place sa-mi aduc  aminte de ele. Pentru ca sunt o confirmare a ceea ce ai si cu ce vrei sa ramai. Cred ca eu cautam stabilitatea inainte sa stiu si sa vreau s-o caut. De acceea cine ma stie, stie ca mereu tin minte cand si ce s-o intamplat si cand e deja un an, doi, trei, patru, sau 1.000 de zile, 2.000 de zile, 3.000 zile.

Parca si acum imi amintesc ziua aia de Noiembrie, inca nu eram CUC, eram nou in La Strada, si vorbeam cu Alexandrina Apostol, ea mi se jaluia ca nu vrea sa fie elev de schimb intre liceele din capitala, eu ii ziceam ca asta e o sansa unica si ar trebui sa profite de ea. Atunci ea mi-a dat un link de-a lu Eugenia Grosu, si culmea eu o stiam pe ea. Si atunci am cam rasfoit pagina de blog a lu Eugenia, si mi-a placut.

coperta%20fluturasNu stiu daca atunci, ma gandeam ca Blogul meu va deveni Acasa la Fluturas, sau daca va avea valoare, nici acum nu stiu dar cel putin am cateva puncte de reper. De aceea vreau sa le multumesc tuturor celor 10.000 de vizite cate am luat anul acesta, eu ma bucur de aceasta cifra, desi ce scriu eu si ce fac eu, nu e orientat spre cifre, si spre ceea ce vad eu si cum simt eu.

As vrea chiar sa le multumesc tuturor care au dat din greseala spre blogul meu, din tari ca Arabia Saudita, Mexic, Kuwait sau Malaysia, si nu stiu daca pur si simplu au stat cateva secunde aici sau au inteles romana si au citit. Si cei ce au tastat combinatii ciudate de cuvinte pe Google si au ajuns la mine.

Persoanele care ma au in Blog-roll, inseamna mult, deasemenea si persoanele care sunt la mine in Blog-roll au un impact enorm asupra mea. Nu ca ma influenteaza sa gandesc, dar imi place cum gandesc ei si ca in fizica printr-un schimb de energie, gasesti si tu energie.

De asemenea, ma bucur de cei ce se simt bine Acasa la Fluturas, si se regasesc cu ceea ce gasesc aici. Si un respect enorm pentru cei ce isi lasa si ei franturi de ganduri aici.

365_days_lovelier1223295594_671Timp de 365 de zile, Blogul mi-a fost loc de refugiu, de multe ori a stat inaintea temelor pe acasa. O multime de sentimente antagonice si chestii ce mi-au parut importante. Persoane importante, evenimente importante si pur si simplu eu, in toata goliciunea semiotica a mea.

Prin ceea ce scriu, incerc sa creez o atmosfera, sa fiu eu pentru voi si eu pentru mine, pentru o cunoastere si o autocunoastere mai aprofundata. De multe ori as putea sa exagerez pe Blog, sau sa dau detalii ce ar putea fi considerate ofensatoare pentru altii. Stiu ca prin ceea ce scriu ma expun si pot deveni slab, dar imi asum acest risc, fiind eu fara trebuinta de a cersi vizitatori, eu si doar eu. Cu articole kilometrice, pline de simboluri, care pot parea plictisitoare pentru unii, interesante pentru altii, dar daca cineva ma citeste – stie cum vad lumea, ce ma afecteaza si ce iubesc.

Scara mea de valori, activitatea mea, temerile si bucuriile, toate mi se ascund in camarile de la Acasa la Fluturas. Iar camera 27 e extrem de pretioasa pentru ca acolo se afla bila mea de beriliu, si aripile de Fluturas.

Pentru cei ce spun ca atunci cand ma voi intoarce din US, Acasa la Fluturas va deveni Acasa la Bondari, din pacate va trebui sa va dezamagesc, nu fac rebranding.

Si repet ceea ce am spus de atatea ori, oare ce m-as face fara cei ce ma citesc si pentru ceea ce chiar conteaza ce citesc. Voi ma faceti sa fiu cine sunt. Cu tot cu elementele mele fanteziste de fluturas si obsesie de numarul 27.

Cu astea spuse, ma inclin si sper ca ne auzim si la 27 de ani. Numaratoarea inversa a inceput: 25 ani, 364 zile si cateva secunde.

Si persoanele care si-au gasit locul aici, au un loc si mai mare la mine in inima. Si daca scriu ceva despre tine, inseamna ca ai un impact asupra mea si locul tau mereu va fi

Acasa la Fluturas.

6 comentarii leave one →
  1. alexandrina apostol permalink
    Noiembrie 11, 2009 23:53

    :*****
    miss u babe
    >:D<

    • alex permalink*
      Noiembrie 11, 2009 23:56

      miss you too, lady :* >:D< :*

  2. Eugenia permalink
    Noiembrie 12, 2009 16:30

    waaa…ce frumoooossss…frumos…deci eu…hm…Alexandrinei sa-i multumesc…;;)

    Alex, eu te regasesc in fiecare articol, fiecare rind din acest blog…ai depus suflet si ti-a iesit minunat! La multi ani, draga blogger si imi pare nespus de bine ca eu ti-am servit ca sursa, intr-un fel, ca sa creezi un blog nemaipomenit!
    Hugs…>:D<

    • alex permalink*
      Noiembrie 12, 2009 16:57

      🙂 MUltumesc, si sper ca nu ai uitat ca ai fost prima ce mi-ai comentat blogu:)..si ica ma bucur ca tzi place..si continui sa ating coarde sensibile;)

  3. Madlen permalink
    Noiembrie 17, 2009 03:44

    Alex, de cand nu am intrat la tine, ma bucur ca continui sa scrii, si am si citi si eu la ore matinale 🙂

    Felciiatri pentru relizari >:D<

    • alex permalink*
      Noiembrie 17, 2009 05:40

      mesc dear, blogu ma tzine conectat cu oamenii de acasa si mai utilizez si romana, care din pacate nu am cu cine o vorbi aci:(

Butterfly sharing is caring

