Skip to content

Homework, Just Do It!

Octombrie 19, 2009

Zi de Duminica. Zi pentru teme. Dar oare cati dintre noi au motivatia sa o faca. Oare nu fiecare ne uitam la ceas si zicem, ei mai am vreo 5 ore pana ma culc, reusesc sa-mi fac temele. Amanam chestia asta de parca ar fi nu stiu cat de complicat. De fapt nu e deloc complicat, doar ca atunci cand nu ai motivatie e ca o chestie care iti sta in gat. Si ai fi gata sa faci orice numai sa nu te apuci de scris sau de citit.

Ba chiar te apuci de curatenie, duci gunoiul. Incerci sa te gandesti ca e timpul sa-ti faci tema. Apoi te gandesti ca mai ai timp si ar fi dragut sa te apuci de gatit. Dupa ce papi frumos, vrei ceai. Bei ceai, zici ca mai ai timp. Decizi sa tragi un pui de somn, ca sa fii mai in forma cand iti faci tema.

E aproape ora 1 noaptea, tema nu e facuta, pentru temele de a doua zi te gandesti ce scuze sa gasesti. Chestia asta e valabila si pentru oamenii din licee cand si din universitati. Pentru temele ce au un deadline mai tarziu, zici ca mai ai inca vreo 3 zile sa le faci. Si uite asa, nu inveti daca nu ai motivatie.

Eu iata ma aflu intr-o fix asa situatie, incerc sa-mi fac tema la Marketing Communication de vreo 5 ore cred, si inca nu am scris un cuvantel, nici mai vorba ca am citit ceva. Totusi de cand ma aflu in HAMerica, de foarte multe ori am auzit fraza: Just Do It. Si nu ca as vrea sa fac publicitate la Nike, rectific Mike compania originala chineza. Dar m-am gandit sa caut ceva in legatura cu sloganul asta sa ma ajute sa-mi fac tema.

Pey bine, am gasit ce vrei, numai nu teme pentru acasa.

Deci deschidem maratonu cu o imagine care cred ca daca ar fi chiar un afis publicitar adevarat, ar crea un scandal destul de mare, pentru ca e cam ofensator pentru locul unde ma aflu, dar pentru mine acum e amuzant.

f9569_30-Stencil-Graffiti-Artworks-just-do-it

 

Apoi, daca ma gandesc, ca multi spun mai bine mor decat imi fac tema pentru acasa, va propun Colectia Sinucigas-Emo, Just Do It.

6683428_kjsaja080717154157

 

justdoit_MJnrT_447

JustDoIt

Pentru ca nici cei ce au unele probleme de sanatate, sau nu le au dar simt nevoie sa faca anumite nevoi. Just Do It, raspunde si la aceasta problema. Uneori chiar, si chiar foarte explicit. Si pentru ca sa nu fie nici un fel de discriminare intre 2 nevoi fiziologice fundamentale. Just Do it propune:

meta_funnyad

nike_2

 

Pentru cei care spera ca poate nu vor face nimic, sau cauta ajutor nu stiu pe unde. Adica asa mult graita majoritate de indecisi, Just Do It, vine si aci cu niste sugestii bi-contextuale si meta-fizice. Cu intruziuni spre cerebelul deshidratat de lenevie cronica care indubitabil spera sa se transforme dintr-un bostan in caleasca Cenusaresei.

Let the Just do it be with you

nike1 

Yoda%20Nike%20Ad

In fine, voi cititorilor, la sigur aveti si voi teme. Si ce faceti in schimb? Va uitati cum ma chinui eu sa-mi gasesc motivatie sa-mi fac temele si in acelasi timp va ofer spatiu in timpul lasca mai am timp de teme. Deci mana pe pix, tastatura sau cum va mai faceti voi temele si spor la treaba.

Va doresc ca atunci cand ve-ti termina de facut temele, va veti simti impliniti. Nu asteptati ca deadlin-ul sa va bata la usa ca sa va motiveze. Totusi va doresc ca in final sa fiti fix asa: ( sugestie deasemenea Just Do It):

just-did-it

9 comentarii leave one →
  1. Octombrie 19, 2009 07:04

    mey🙂 eu taman recent ne-an luat incaltaminte sportiva de la Nike, seria Just Do it😀 shi ce 4o padobnava🙂 tot 4poki-moki🙂 Tu mai bine scrie despre American Food🙂 cu cat mai multe poze🙂 sa ne inpaimam🙂

  2. Rodica permalink
    Octombrie 19, 2009 08:57

    ok alex, ceea ce ai scris e exact ce am facut eu toata ziua de duminica, si m-am trezit acu dimineata si ce mi-am zis.. pai nu ma intreaba cred si testul il am tocmai joi… OMG so true and so bad for us.. WHERE IS OUR MOTIVATION????
    scrie ceva despre cum ne gasim noi motivatia sa invatam intr-o lume asa plina de alte chestii de facut, in loc de teme
    thx:)

    • alex permalink*
      Octombrie 19, 2009 16:43

      🙂..eh…pey we must fell in love…in acest fel….vom termina toate de facut…mai repede ca sa avem timp sa petrecem cu persoana care o iubim:)

      o stiu:)..la mine asa a fost al 2 semestru din primu an de univer:)

    • inga permalink
      Octombrie 24, 2009 19:06

      hey…alex,sunt de acord cu faza „we must fell in love”…
      pe mine tot m-o ajutat cindva;)
      God bless you
      hugz

    • alex permalink*
      Octombrie 25, 2009 03:19

      God Bless US!!!

  3. Octombrie 19, 2009 21:19

    Deci mai sunt multi si ca mine?😀

    Ma chinui cu temele in fiecare zi si nimic nu e suficient de motivant! Am doar vreo cativa profesorii pe care nu vreau sa-i dezamagesc si-mi fac temele la obiectele lor… (Tot in ultimul moment, totusi, fie noapte, fie dimineata.)

    Alex, la noi sa faci universitatea e ceva normal… De asta nu este nici motivatia puternica. In SUA e alta situatie? Au studiile (superioare) o alta valoare, de vreme ce nu si le permite toata lumea?

  4. un exceptional cu dreptul la privilegii speciale permalink
    Octombrie 20, 2009 22:00

    ink 5 ore…dar imi ajunge doar jumate de ora pt aia…hmm, maine avem alt profesor, maine e ziua orashului, mai am o saptamana, mai am o zi, e doar un eseu, e doar o pagina, o sa intreb de cineva, o sa……
    shi tot singura imi fac temele, superficial shi necantitativ, cum pot scoase din mine cu carligul, amenintsate cu coasa, duse de franghiutza , cu durere in gat , cu tremur shi autoshantaj…
    distrusa de teme de shkoala , dar intselegand ca in aceasta, subliniez aceasta, lume aceasta este unica din unicele, shi sigura din multitudinea de variante de a ajunge de a nu shtiu,
    de a ma intreba „da-o naibii? cine are nevoie?” shi cu dorintsa de a intselege shi a trece de barierele
    nu shtiu ce braiere…shi nu shtiu nimic, in afara de un nimic uriash ,colosal shi absolut neinspaimantator
    shi totul, din cauza TEMELOR DE ACASA.

  5. Octombrie 24, 2009 01:51

    ce bine că am absolvit facultatea. dar pe timpurile acesteia astfel de probleme erau fregvente. le rezolvam simplu. imi făceam toate temele vineri după ore pentru a fi liberă în weekend. mă obligam la început, dar după mi intrase în obișnuință

    • alex permalink*
      Octombrie 25, 2009 03:20

      nea. vineri e relaxare!!!

Butterfly sharing is caring

