Skip to content

WC din Supa de Pui

Octombrie 4, 2009
tags:

Rasfoind azi vechea mea pagina de pe netlog, regasii o povestioara ce am publicat-o cam prin 2007, si care e din Seria de Carti preferate pentru suflet: Supa de Pui (asta sa fac un pic de publicitate, totusi daca am adus vorba, cine vrea sa-i aduc o editie in engleza din State, poate sa-mi spuna, pentru ca le gasesc foarte ieftin la Vanzarile de Garaj de aci).  Si m-am gandit sa o pun si pe blog, sa va delectati si voi si mai stiti poate sa va fac pofta de „Supa”.

Supa de Pui, cartea a 8, cap. 5, pag. 192, versiunea romana

WC

toiletO profesoara din Anglia cauta cazare in Elvetia. L-a rugat pe directorul scolii din oras s-o ajute sa caute un apartament potrivit. Gasind ceea ce cauta, femeia s-a intors la Londra, sa-si aduca hainele. Si-a amintit ca nu vazuse baia din aparatment, sau, asa cum o numea ea, W.C.-ul. I-a scris directorului scolii sa-l intrebe daca exista un WC  in apartament sau in afara acestuia. 
Directorul, necunoscind expresia englezeasca, era foarte dezorientat si se tot intreba la ce se referise profesoara, fara sa se gindeasca nici o clipa ca era vorba despre baie. Pina la urma, acesta i-a cerut sfatul preotului. Cei doi au ajuns la concluzia ca femeia se referise la Wayside Chapel. Dupa citeva zile, profesoara a primit urmatoarea scrisoare:
„Draga doamna, WC-ul se afla la 14 km distanta fata de casa, in inima unei paduri supechapel-postrrbe. Poate gazdui 150 de persoane si e deschis martea, joia si simbata.
Unii oameni isi aduc mincarea cu ei si petrec o zi intrega acolo, Joia se cinta la orga. Acustica e foarte buna. Pina si cel mai slab sunet poate fi auzit de toata lumea. Ar fi interesant de spus ca fiica mea l-a cunoscut pe sotul ei la WC. Acum stringem bani ca sa tapisam scaunele. Consideram ca acest lucru e necesar, dat fiind faptul ca scaunele actuale au gauri in ele.
Sotia mea, find intr-o stare delicata , nu poate merge la WC in mod constant. Ultima oara, a fost acum sase luni. Fireste, ea sufera cumplit fiindca nu poate merge mai des.
Acum inchei spunindu-va ca as dori sa va simtiti cit mai bine la noi. Sunt dispus sa va pastrez un loc, fie in fata , fie linga usa principala, cum preferati.

9 comentarii leave one →
  1. Dinu permalink
    Octombrie 4, 2009 07:23

    haha…interesanta povestiara, funny and deep maybe:P

  2. Napocel permalink
    Octombrie 4, 2009 10:36

    =))))

  3. Octombrie 4, 2009 20:11

    Tocmai am citit asta aici!! http://ro.netlog.com/dragon_rubin/blog/blogid=928739#blog
    E nemaipomenita:)))))))))

    Vreau eu editii de Supa de pui!! Eu am doar Portia a 4-a. Imi aduci? Si iti dau banii aici!))))

    • alex permalink*
      Octombrie 4, 2009 21:05

      :)…vedem…vrei o tematika anume?//pt suflte de mama..adoestest sau wtever?..eu miam luat cu suflte pt college:)

  4. neli permalink
    Octombrie 5, 2009 18:39

    Aceeas poveste,ha,ha,eu am dat peste ea mai tarziu!

    • alex permalink*
      Octombrie 6, 2009 03:35

      nu prea conteaza:)..important ca ai gasit-o:)

  5. Octombrie 6, 2009 22:34

    Am rasfoit lista de carti „Chicken Soup for the Soul” si…sunt atat de multe!!!
    Mi-ar placea ceva din gama „For Teens”, „Life Lessons”, „Daily Inspirations”, „Flavorful Books”, „..For Women’s Soul” sau orice e romantic…🙂 trei-cinci carti ar fi grozav!!

  6. IrinaKaiser permalink
    Octombrie 9, 2009 19:13

    Sotia mea, find intr-o stare delicata , nu poate merge la WC in mod constant. Ultima oara, a fost acum sase luni.
    :)) mdea

  7. Octombrie 12, 2009 19:08

    tare nais😀
    aşa mi-o plăcut povestioara! da de cine-i scrisă „supă de pui” ?🙂 şi care-i ideea cu porţiile ?
    chiar aş vrea s-o citesc🙂
    dacă găseşti „The picture of Dorian Gray” de Oscar Wilde poţi să iai🙂
    ce preţuri au americanii la literatură? pt că noi suntem destul de scumpi😀

Butterfly sharing is caring

