Skip to content

Tinerii Cactusişti prezintă:

Septembrie 19, 2009

Pentru azi, vreau să o fac un pic pe criticul, ştiu că pentru unii subiectul ăsta e răsuflat şi că s-ar putea să nu existe nimic special. Căci deja a devenit rutină chestiile astea. Totuşi mie îmi place să le observ.

Îmi cer scuze de la început de calitatea pozelor şi de faptul cum sunt făcute, dar mobilul meu nu e super aparat de fotografiat şi nici eu nu sunt… iaca aşe nu-mi vine nici un nume de fotograf renumit… decu nu sunt, dar observ şi mai fotografiez şi eu.

Ştiu că afişele nu joacă un rol, super super crucial în promovarea unor chestii, ele sunt doar o confirmare şi totuşi e interesant uneori cum aceste panouri, afişe se prezintă ca o anti reclamă pentru cei ce încearcă să se promoveze.

Pentru că nu ştiu încă anumite detalii tehnice, îmi voi permite să fac anumite concluzii. Dacă ştiţi voi ceva vă rog să-mi spuneţi.

Eu nu ştiu dacă în vre-un contract cu o firmă producătoare de panouri este specificat returnarea afişelor dacă se produc greşeli gramaticale. Totuşi observ că majoritatea le afişează chiar dacă sunt unele greşeli care bat la ochi.

Ţin minte cum la McDonalds …era scris Livrare GRADUITĂ… noroc doar că lor le pasă de imaginea lor şi au schimbat repede panoul. Apoi în meniul vechi de la Andy”s greşeli cu duiumul, cea mai revoltătoare a fost …Sigaretts. Dar şi-au schimbat şi ăia meniul. Acum m-am uitat prin el şi parcă e ok, nimic straşnic.

Şi totuşi mă irită că unele chestii stau mult timp şi responsabilii nu le bagă în seamă. Apoi vor să câştige încredere? Sau le fac doar pentru că trebuie să fie panoul ăla acolo, doar pentru a fi iar ce e pe el po…sibil să nu conteze!

Acum câteva exemple:

Cel mai recent în sediul din centru a MobiasBanca, m-a surprins că paznicul era lângă mine când făceam poza şi nu mi-a zis nimic. Şi totuşi cred că ar trebuie să schimbe repede afişul, deoarece TRASNFERURI nu sună deloc bine.

Imag049

Apoi, Domn”lor, unii au statut şi imagine de Agenţie Naţională, şi tot nu se pot înfierbânta. Şi încă sunt lângă Skytower. Să ştiţi că eu nu voi suna la Linia lor FERBINTE, până nu schimbă panoul.

fer 2

fer

Alt exemplu care mereu mă face să zâmbesc şi care îmi aminteşte că niciodată nu voi fi ELEGAHT. Şi care tot stă şi stă lângă Jumbo, în văzul tuturor şi tot nu schimbă nimic.

h

h2

Mei, nu ştiu ce să zic, poate că e criză şi treb să economisim bani pentru panouri dar eu cred că dacă vrei să te prezinţi, pei prezintă-te cum trebuie şi oferă încredere. Nu te descalifica din start. Ai grijă de limba în care prezinţi şi informază-te atunci când plasezi ceva. Alt exemplu în subterana de lângă Cosmos, Made by Hands, m-a făcut să mă întreb de ce nimeni nu scrie Made by chinese hands!

Un exemplu poate care nu e legat de temă dar care mă face să mă gândesc, şi poate mă ajutaţi şi voi să elucidez, ce face şi cu ce se ocupă Clubul Tinerilor Cactusişti de la Centru Republican pentru Copii şi Tineret „Artico”.

huh1

Şi cu această întrebare retorică las trei puncte, pentru că ştiu că şi voi aveţi multe exemple de acest fel, dacă vreţi expuneţi-le ţi poate aşa vom aplauda curând că nu mai sesizăm atât de multe greşeli în jurul nostru!

13 comentarii leave one →
  1. dab permalink
    Septembrie 19, 2009 21:17

    da bre… asta e… viatsa ta cu cap ce poarta oua de aur… si viatsa lor cu paie udata de caini…. asta… e nashpa.

    dar in schimb… e garantat umorul si o tema de discutsie.

    sa traiesti nene

  2. therudeguy permalink
    Septembrie 19, 2009 21:21

    tu nici nu iti inchipui cit de mult m-am saturat de reclame de astea intr-aiurea care nici macar nu pot deschide dex-ul pentru a verifica daca e corect scris cuvintul, nu mai vorbesc de rusismele din limba romana care sunt ca niste parazite! o seara buna!🙂

    • alex permalink*
      Septembrie 19, 2009 21:24

      oi, te inteleg, e cam nasol… ar trebui de facut o lege:)

    • therudeguy permalink
      Septembrie 19, 2009 21:32

      Hai te rog fara tiganisme gen ‘nasol’ si ‘naspa’ caci romana are destule cuvinte si fara ele. Dar in privinta legii, ce ai in vedere?

    • alex permalink*
      Septembrie 19, 2009 21:42

      Nasol… deci…eu am obiceiu sa fac regionalisme proprii adica cu intelesuri propirii..
      nasol pt mine…e dat in nas la toti!

      k de ex..ce ai intelege prin urmatoarele expresii

      Ca Dintele Evei, sau Capici pe Dinti?

  3. dab permalink
    Septembrie 19, 2009 21:35

    therudegay

    dupa cum limba unui popor are lexic si vocabular, la fel si omul are vocabularul sau… si foloseste cuvintele aleatoriu sau intentionat. te-as ruga sa privesti lumea (ceea ce te inconjoara) din mai multe unghiuri, si atunci o sa vezi mai multe… sa traiesti

  4. Septembrie 19, 2009 23:59

    Se duce lumea pe apa sâmbetei cu analfabetismul lor

    Când vor schimba profesorii din şcolile noastre? Când se vor apuca copii noştri să înveţe?

    Nu ştiu, dar dacă continuam în modul ăsta, o să pierdem tare mult😦

    • alex permalink*
      Septembrie 20, 2009 00:03

      adevarat Monk, e ff aiurea, totusi eu am speranta ca lucrurile totusi o sa se schimbe

  5. Septembrie 20, 2009 17:39

    eu de mulţi ani privesc la in ” creiez” de pe suncity, mă gîndeam să le scriu că era şi emailul, dar nu am mai ajuns să o fac.

    @ dab sau therudeguy,

    ultimul tău comentariu e foarte incoerent, nu ştiu ce ai vrut să spui şi poate vei spune că nici nu mă priveşte, dar eu cred că alex are dreptul să scrie cum vrea la dînsul pe blog, îi aparţine pînă la urmă..fără supărare.

  6. IrinaKaiser permalink
    Septembrie 26, 2009 00:47

    nasol= nas ol

    nas=pe noi in rusa
    ol=totsi in engleza

    nasol=noi totsi 😛

  7. Septembrie 26, 2009 01:21

    Stii ce am auzit azi? „Branza de vaca dulce”!!! :)))))))))))) Am ras vreo jumatate de ora!!! ))))))

  8. angel permalink
    Octombrie 2, 2009 12:28

    eh.. daca mergi prin orash shi citeshti atent tot ce e scris.. gaseshti mii shi mii de gresheli…..
    este un magazin pe str. Ismail … de „Linjerie intima”… shi denumirea nu a fost schimbata pin nu a aparut o poza cu respectivul magazin intr-un ziar!!
    apoi la Botanica, pe linga parcul Trandafirilor.. este un magazin care „imprimeaza fotografii pe furfarii (presupun ca e vorba de farfurii!!!)”
    shi ink un exemplu… pe str. Stefan cel mare… la magazinul Xenon.. se vinde „cuptor cu micriunde”……
    lol….

Butterfly sharing is caring

