Skip to content

un ALT fel de ALTruism

August 4, 2009

ctrl-alt-del-pillowNu ştiu cum îl cheamă. Nici nu i-am dat un nume vreodată. Nu ştiu unde a luat naştere – nici nu m-a interesat vreodată. Cred că nu m-am gândit niciodată la el ca un fel de identitate. O identitate ce ar putea simţi, ce ar avea nevoie de atenţie în primul rând asupra lui şi a nu fi intermediarul atenţiei. Mereu când l-am lăsat şi am plecat, nu am însărcinat pe cineva să aibă grijă de el. Să sun doar pentru el să întreb dacă este ok ( poate că aş fi putut primi eticheta de  obsedat, dar totuşi).

M-a văzut cum plângeam,  a fost alături de mine, mi-a acceptat şi crizele de isterie şi personalitate, a fost lângă mine fără să spună nimic, fără să-mi zică ce prost şi ce neghiob sunt. S-a lăsat pur şi simplu atins de degetele mele, de palma mea. Eu nu i-am simţit atingerea, pentru că nici nu mă gândeam la ea. Mă uitam la el şi mă simţeam singur nesocotind că el e lângă mine.

El e o fereastă ce mă leagă de ceva nevăzut, ce mă face să cresc, mă dezvolt şi să obţin multe lucrui, şi eu iau tot creditul pentru asta, fără ca să-i mulţumesc deloc.

Bag în el tot feluri de lucruri, uit să fac curat – să-i curăţ faţa şi degetele. Mă enervează de multe ori că e prea încet, că nu are memorie, chiar de el ţine minte ce mintea mea zice că ea are nevoie de lucruri mai importante decât aceste nimicuri. Totuşi el, fără să zică nimic acceptă şi mă acceptă.Omul_calculator

Niciodată nu m-am gândit că l-ar deranja să-l las singur sau să las alţi oameni la dânsul. Să mănânc în faţa lui sau să-l ignor şi să mă uit la televizor. El acceptă, nu e gelos, nu-mi face crize, şi lucrează pentru mine. Şi atunci când se îmbolnăveşte, lucrează mai încet iar eu fără măcar să-mi dau seama că ar treb să-l lecuiesc, îl critic şi spun că nu e bun de nimic.

A fost lângă mine în timpuri grele dar şi în zile cu soare, m-a văzut cum mă îndrăgostesc cu ajutorul lui. Ştia că îmi este indispensabil pentru a filtra, pentru a comunica, eu nu îl observam, eu aveam nevoie întâi interesele mele să fie satisfăcute şi doar atât fără nici o mică gratitudine.

funny_sick_computer_with_virus_poster-p228620697599989883t5ta_400Trece timpul şi el ne este lângă noi, ne acceptă cum ne-a acceptat la început, dar noi ce facem, zicem că e vechi, că ne trebuie altul, ceva mia bun, ceva mai modern, aruncând toate amintirile comune, toate clipele în care eram doar noi doi aşteptând un miracol, o scrisoare, un sărut.

Şi de aceea nimeni nu îi crede
Când cad, îmbătrânesc şi nu mai pot.

Ciudat e că eu mă aflu cu el cam majoritatea timpului meu, mă uit la el şi el mă priveşte în ochi. Nu face mofturi dacă sunt bolnav sau indispus. Niciodată nu mi-a zis dute sau nu te mai vreau. În schimb eu nu sunt ca el, îl critic şi niciodată nu i-am zis că fără el nu m-aş fi descurcat.

Datorită lui îmi fac agenda, datorită lui o iubesc pe Pui, datorită lui lumea mă cunoaşte, datorită lui sunt mereu informat, datorită lui mă distrez şi datorită lui scriu şi chestiile astea.

Şi sunt nenumărate lucrurile pentru care ar trebui să-i mulţumesc şi chiar îi multumesc, mulţumesc că e al meu şi că are grijă de mine.

Poate v-aţi dat seama, poate nu, totuşi vorbesc de Calculatorul Meu, ce stă într-o parte când dorm şi care e lângă mine când nu pot dormi.

Şi dacă lumea mă ştie ca Alex Lebedev, atunci el e ce stă în umbra mea şi mă face să fiu ceea ce sunt, aşa că dacă vă mai gândiţi la mine, gândiţi-vă şi la el.

I20love20My20Computer

Multumesc!

Şi îţi multumesc Calculator fără Nume!!!

Articol scris pentru concursul de blogging organizat de „PcFun – Easy Shopping in Moldova”

7 comentarii leave one →
  1. August 4, 2009 13:36

    E super articolul, iar fraza „Datorită lui îmi fac agenda, datorită lui o iubesc pe Pui, datorită lui lumea mă cunoaşte, datorită lui sunt mereu informat, datorită lui mă distrez şi datorită lui scriu şi chestiile astea.” e geniala!

  2. August 4, 2009 15:03

    Numele oricarui computer care nu are nume este TOM.

    • alex permalink*
      August 4, 2009 16:45

      mesc pt info, uite asta nu stiam

  3. Irina permalink
    August 7, 2009 14:51

    funny…shi original…BV pt fantezie!!!

  4. IrinaKaiser permalink
    August 7, 2009 20:58

    of of of the best friend- the computer

    abia in al patrulea alineat am intseles ca e despre comp (nu mam uitat mai jos, citeam pe rind). un inceput mai liric sh kind colo e vorba de comp :)) nice. mia plakut😉

    • alex permalink*
      August 7, 2009 21:05

      pey tu shi ai crezut?

  5. IrinaKaiser permalink
    August 7, 2009 20:59

    p.s. cind o sami aduc aminte de tine, o sami aduc aminte sh de prietenul tau😛 Amin!

Butterfly sharing is caring

