Skip to content

Mai avem nevoie şi de iarbă…(Votaţi PEPE!!!)

Iulie 23, 2009

Explicând într-un fel campania în care am intrat în ultimul timp, cea iniţiată de către Mihai Bologan de la Clubul IDEA, Campanie Electorală de Alternativă (<<<–votaţi aici în link), care nu are scopul de a distrage atenţia publicului de la adevăratele alegeri, ci pentru a-l motiva şi de a-l face să participe la adevăratele alegeri.

De când fac campanie, de multe ori am auzit replica, eu nu Votez Partidul tău căci eu votez Partidul Adevărat X, ceea ce mă bucura şi în plus prin agresivitatea campaniei noastre, încercăm de a demostra că e o necesitate de a vota. Dacă convingi pe cineva să voteze într-un joc care pare stupid la început, deja l-ai convins să ia parte la adevăratul scrutin care are o valoare mare pentru noi toţi.

Deci în acelaşi spirit vreau să propun partea a II, a campaniei, şi ca acesta să fie în rând cu buchia cum ar trebuie organizată o campanie.

Reamintesc că Partidul ce îl promovez este 100% fictiv şi că participarea la acest scrutin nu va avea efecte nefaste asupra personalităţii dumneavoastră. Este o oportunitate de a ne distra şi de a exersa calitatea de cetăţean.

Platforma Electorală a PEPE

Aşa că vreau acum să dau publicului Imnul Partidului Ecologist al Pătrat (PEPE):

Şi lista Electorală, să ştiţi pe cine votaţi la fel dacă vă interesează să intraţi în partid, lăsaţi un mesaj la acest articol.

Update: Vineri, 24 iulie la 14.00, Partidul Uniunea Tinerilor Ecologişti (PUTE) a fuzionat cu PEPE

ecology

Partidul Ecologist la Pătrat (PEPE)

1. Alex Lebedev – The Godfather of the Iarbă

2. Dinu Ţurcanu – Preşedintele Organizaţiei de Muguri

3. Irina Peregudova – Dealer oficial al Primăriei

4. Eugenia Grosu – Scout, Legătura noastră cu sălbăticia

5. Mircea Iurcu- Inspector pe Arome, Preşedintele ex-partidului PUTE

6. Andrei Tcaci – Instructor de Stabilitate

7. Şterbet Cristina – Responsabilă cu clorofila

8. Alexandrina Buruian – Membră din Talpă a Partidului, candidat pentru TVA ierbii

9. Ariadna Turculeţ – Designer Strings Ecologici

10. Alexandrina Apostol – Expert Istorie Ecologică

11. Sergiu Bârsa – Războinicul Frunzelor

12. Andrei Fornea – Patriot Verde

13. Călin Oprea – Şeful Sportului Ecologic

Mai avem nevoie şi de iarbă! Fii alegerea ta! Votează PEPE!

ecologie-300x300

13 comentarii leave one →
  1. irka2stardust permalink
    Iulie 23, 2009 20:28

    dudes, sunteţi foarte bravo ;))
    a good time-killer, huh?😀

    • alex permalink*
      Iulie 23, 2009 20:49

      yeppi, tru:))…wilkom in the gang;))

  2. Iulie 25, 2009 00:31

    Iurcu Mircea.

    eu inspectez aromele )) http://aroma.md/index_r.php.htm

  3. Eugenia permalink
    Iulie 25, 2009 22:38

    Eu is nr.4…:D
    VOTATI PEPE!!!!!

    • alex permalink*
      Iulie 25, 2009 23:05

      mai vedem cat timp ramyii nr 4..sunt unii care deja teau depasit la numarul de voturi obtinute:P

    • Eugenia permalink
      Iulie 27, 2009 22:30

      Ne nado…eu nu ma laud, asta nu inseaman ca eu nu aduc voturi!😛

  4. Iulie 26, 2009 16:40

    si daca ramuri bat in geam/ si ciuma rosie votam,/ ne vom baga ceva in neam/ si in siberii emigram… (sms de dat mai departe in basarabia)

  5. Andreew permalink
    August 4, 2009 10:49

    Vad ca fiecare se regaseste sub o functie ff importanta, nice🙂
    eu sunt 12😛
    Votam PEPE in continuare :p

  6. Irina permalink
    August 7, 2009 15:04

    imnul kiar mi-a placut…succes PEPE!!!

    • alex permalink*
      August 7, 2009 15:12

      Tu tot mai ai nevoie si de iarba?

  7. Irina permalink
    August 7, 2009 18:05

    aga :DDD…shi nu doar eu;)

    • alex permalink*
      August 7, 2009 18:10

      imi poti oferi o lista?

Trackbacks

  1. www.idei.md » Blog Archive » Electorala alternativă

Butterfly sharing is caring

