Skip to content

Am nimic fără mine…

Noiembrie 18, 2008
tags:

allme

Am nimic fără mine,…şi să spun aşa cum este mă aduce mai aproape de ceea ce sunt.

Nu ştiu cum ar trebui să fie scris un blog, însă nici nu mă gîndesc să consult ceva ca să învăţ.

Viziunea mea asupra a ceea ce scriu este să fie veritabil. Uneori mă întreb scriu pentru public sau scriu pentru mine, am ajuns la concluzia că ceea ce fac eu pe pagina asta este un dialog, monolg cu mine însumi sau adresat mie. Încerc să fiu aşa cum sunt, fără un ambalaj care să placă publicului numai pentru bulinele roz ce le are pe el. Nu încerc să ascund nimic, deşi uneori e iritabil de greu a spune ceva, pentru cum nu ai da suntem oameni şi punem preţ pe ceea ce gîndesc alţii despre noi. Degeaba spunem că nu ne pasă, asta o spunem mai mult de dragul spusului că oricum ne influenţează fiece litera la modul cel mai direct. Nu scriu pentru ca cineva să citească deşi mă bucur mereu nespus de mult că cineva a renunţat la puţinul timp liber care îl are pentru a parcurge cu ochii ceea ce foarte uşor poate fi trecut cu vederea.

Vor urma scrieri ce mă vor arăta în felul cel mai deschis şi cel mai vulnerabil, sunt foarte conştient că ceea ce este aici foarte uşor poate fi întors împotriva mea, însă pe de altă parte e mai uşor a lupta cu ceea ce e în afara ta decît cu ceea ce fierbe înăuntru tau. Poate mă veţi judeca, nu veţi fi deaccord cu ceea ce fac şi ceea ce gîndesc. Ştiu că de cele mai multe ori totul poate părea iraţional, infantil şi inadmisibil însă asta sunt eu. Adevăratul eu. Multora şi mie îmi e frică de ceea ce ar putea afla alţii despre mine pentru că oricum, ori decazi în ochii cuiva ori creşti iar cazurile în care rămîi neschimbat sunt foarte rare şi nu rezistă.

Totuşi cei care mai taie frunze la pixelii mei, aşa mă vor putea înţelege. Şi că toată dezordinea , haosul, neprezăvutul de care sunt înconjurat ar putea căpata un contur şi chiar totul are o ordine. Neprevăzutul meu constă însuşi în prevăzut căci urmez aceleaşi tipare şi aceleaşi principii alese cîndva de mine.

Viziunea mea despre viaţă, relaţiile mele de toate felurile vor fi aici în aşa zisul jurnal public. Voi scrie mult, mult voi scrie şi sunt sigur că puţini vor fi cei ce vor rezista să citească aberaţiile mele de tot felul. Însă ştiu că , eu mă voi citi , în căutare de indicii în ceea ce aş vrea ca să urmeze.

Vă mai spun, că nu îmi este frică că mă voi simţi dezgolit, pentru că aşa voi fi , eu şi cu tot ce am.

De cele mai multe ori ezităm să spunem ceva cuiva din teama de a nu ne considera altfel decît suntem. Însă oare cum putem fi noi înşine dacă conştient ascundem o parte de adevăr doar pentru a păstra aparenţele. Mai ştiu că cu timpul s-ar putea schimba şi princiipiile mele şi aş putea deveni unul din cei mai ipocriţi şi închişi oameni. Nu spun Nu, că nu ştiu ce îmi va aduce ziua de mîine însă acum cînd cred asta vreau să urmez idealul acesta

Cer iertare dacă între timp voi face aluzii la cineva, voi vorbi de cineva, nu vrea într-un fel să ascund nimic. Unii ar spune că ce nu fac eu numai ca să atrag atenţia. Dacă sincer nu ştiu ce aş răspunde la aşa ceva dar totuşi…repet eu asta fac pentru mine şi dacă vreţi să mă judecaţi şi criticaţi pur şi simplu nu citiţi că informaţie folositoare nu veţi găsi pe pagina asta. Aici sunt doar eu cu ce mă înconjoară.

Cam atît. Nu spun ce va urma deşi vreau să spun.

Multumesc dacă ai ajuns aici şi încă citeşti şi încă eşti de partea mea a baricadei. Înseamnă foarte mult pentru mine!

Dacă vrei lasă un comentariu , judecată sau critică , totuşi dacă lasaţi critică înseamnă că totuşi nu vă sunt indiferent.

Numai bine!

7 comentarii leave one →
  1. Buburuza permalink
    Noiembrie 18, 2008 18:34

    ..vreau sa te indemn sa nu incetezi a scrie… shi chiar sa o faci asha cum stii tu shi cum ti-ai propus asta! voi ashtepta cu nerabdare urmatoarele teme.. cu o gindire deschisa shi receptiva la toate cite le vei comunica… fii tu insuti shi gindeste liber!!!! te sustin shi iti multumesc pentru curajul, bunatatea, spiritul criticii libere pe care o emani!!! un blog care vb de la sine!

  2. Noiembrie 20, 2008 10:05

    Batzerflei..te incurajez sa scrii mai departe!
    Chiar nu tre sa-ti pese de ceea ce zic altii..tu ,omuletz, ai talent..evident🙂
    Am citit toate articolashele tale..si in fiecare am regasit cel putin o idee de a mea..si’s sigura ca nu’s unica😉
    asha k.., continua in acelasi tempou !!

  3. IrinaKaiser permalink
    Noiembrie 20, 2008 10:18

    Totuşi cei care mai taie frunze la pixelii mei.

    nice…

    ce tsine de faptul ca te vei dezbraca complet in fatsa noastra…. nici pixelii tai nu shtiu cine eshti😉

  4. Noiembrie 23, 2008 11:56

    „Jurnal public”,excelenta idee! Increderea este o valoare sociala care survine in urma sinceritatii si in esenta o investitie pentru beneficiul celorlalti. Suma gindurilor si sentimentelor pe care alegi sa le impartasesti va reflecta eul tau si chiar mai mult de atit!
    Nu ai nimic fara tine pt ca TU reprezinti Vasul care insa a fost umplut nu deTINE ci de ALTII.
    Alex, ne bucuram sa te insotim in aceasta calatorie de viata!

  5. Jenika permalink
    Noiembrie 26, 2008 18:30

    Da mie imi place tare mult cum scrii…gasesc in posturi multe emotii, si toate diferite, si asta-mi place enorm! si imi place ca accepti sa fii criticat….pe mine nimeni nu am critica :(…asa ca bucura-te daca esti criticat, inseamna ca lumii ii pasa….:P

    „Numai bine!”

  6. Noiembrie 27, 2008 22:37

    e foarte bine ca te simti….IN LARGUL TAU….aici..pe pagina asta WEB…..de care am aflat o ora in urma….e un pas curajos….si kiar deloc fara un sens….totul are sens in viata cind stii ce inseamna ea!!!!….unicul lucru care e firesc pt orice OM!!… e sa fie el insusi…si sa nu se ascunda…pt ca altii nu vor cunoaste ce reprezinti tu cu adevarat…(adik fiecare din noi)..e ceva normal ca toti sa stie cine esti…si ce reprezinta fiecare om in parte…POATE ASA VA APAREA RESPECTUL UNUL FATA DE CELALALT….IMI PLACE CUM GINDESTI….kiar dak unii TE CRED CUM TE CRED!!!…fii sigur ca cine va dori…te va accepta asa cum esti u…FARA PREJUDICII!!!!

  7. katiaand permalink
    Decembrie 29, 2008 07:46

    blogurile tale sunt frumoase toate..chiar as spune deosebite…unice….in asta si consta frumusetea lor..in cuvintele sincere pe care le scrii…in unele din ele m-am regasit si eu…am zimbit si mi-am amintit de unele momente…imi place sinceritatea cu care scrii…asa deschis..asa usor si interesant de citit..mi-a placut mult..chiar am ramas impresionata de gindurile tale..
    mersi pentru blogurile acestea…mi-a facut placere sa le citesc..am aflat mai multe despre tine..ce as spune ca esti un baiat bravo🙂

Butterfly sharing is caring

