Skip to content

Un actor…tRATAT!!!

Noiembrie 13, 2008
tags:

doctor

Uite aşa , fără nici un fel de act de ar putea să-mi dea credit să vorbesc despre medicină mă implic şi aci, totuşi nu ştiu pe cît de superficial sau de profund va fi, în concepţia mea socot blogu respectiv unul mai lejer şi care ar putea să vă trezească anumite zîmbete sau similarităţi.

Deci să spunem aşa cum se spune, adică să începem cu începutul. Săptămîna asta întru-fel mi-am luat concediu de boala de la universitate (totuşi sincer doar pentru că-mi curge nasul asta nu înseamnă că şi mă simt bolnav, însă fie), mie mai tare imi place să-i spun „concediu de messenger”.

Totuşi aşa cum îi stă bine unui bolnav, m-am dus la policlinică, însă nu pentru că aş fi fost răcit însă pentru că..(nu vreau să ponegresc munca mamei şi nici s-o pun într-o lumina proastă) mama a deschis un caz tratat pe numele meu şi prin prezenţa mea trebuia să demostrez că chiar sunt bolnav de ceea ce mi-a fost deshis. Iar aci circ, mama imi spune pe hol cică să spun la medic că mă doare într-o anumită regiune a capului, să spun că am ameţeli, ma enervez repede, că am avut traume cînd am fost mic, că uit repede (eu să uit ceva..asta chiar îi ilar, însă şi de data asta fie). Desigur pînă să intru în cabinetul medicului nu-mi puteam stăpîni rîsul, însă cum am intrat -LEGE, arat de parcă aş mai avea două zile cu cea de alaltaieri.

Sincer o fost extrem de dicifil să-i tot spun că mă doare cutare şi cutare loc, să-i spun că mă doare oriunde m-ar atinge, că cînd eram mic şi eram la ţară am căzut din copac, că la tae know do am primit ceva lovituri prin clasa a 5, şi uite cît de greu îmi este (ştiu că cu lucrurile astea nu-i de glumit, însă dacă ai intrat în hora- joacă , altă cale nu e), ştiţi după ce am stat acolo vreo 15 min, deja simteam că mă doare în anumite regiuni capul, că mă ameţeşte şi chestii de parcă teatrul deja nu ar mai fi fost teatru.

Asta ma făcut să mă gîndesc la partea psihologică a bolii şi la mine. Oare de cîte ori atît de mult mi-am dorit să răcesc şi am racit, oare cu cîtă ardoare îmbraţişam termometrul doar pentru ca să arate 37,1, mai ţin minte că într-o perioadă aveam şi termometru ce-ţi lua temperatura din cavitatea bucală, ghiciţi, măselele mele aşa temperatură au avut că…deja nu-i termometru.

Oare de ce ne dorim uneori să fim bolnavi…să stăm acasă ..logic sau pur şi simplu să lenevim. Eu cînd eram la scoală, lipseam nu spun, şi nu ştiu mă gîndesc şi la cazul altora ca mine care nu ştiu ce ar face ca să demonstreze că are febră şi că poate nu se duce la scoală.

O altă întrebare e, oare scoala e atît de groaznică…nu!

pur si simplu cam sunt alte motive:

  1. avem lucrare de control ( şi deşi s-ar putea să ne fi pregătit, pentru ce să rişti să-ţi strici media, paza bună trece primejdia rea), interesant e că, paradox, aproape niciodată cînd absentăm lucrarea chiar se desfăşoară, nu suntem singurii care stăm acasă, aşa că sfatul meu e să nu lipsiţi dar dacă totuşi absentaţi, faceţi-o aleatoriu, sansele să nu scriţi un test , aşa sunt mai mari.
  2. somnul e prea dulce şi deşi nu de-ar deranja să fim la ore, însă măcar să fie ele mai tîrziu, e mortal cînd te culci azi şi te trezeşti azi.
  3. plouă, ninge, e ceaţă, nu ştiu de ce însă în situaţii de acestea foarte mult ţinem la sănătatea noastră, iar apoi, să ne murdărim încălţamintea..ufff lenea asta.
  4. am promis ceva şi…vreau să uit, se mai întîmplă ca să promiţi să scrii un eseu cuiva şi our şi simplu să nu ai chef să-l faci, însă nu-i poţi spune asta persoanei respective, aşa că o soluţie mai simplă ar fi să…ufff ce rău mă şimteam dimineaţă. şi eu atît mai chinuit aseara la eseu.
  5. avem alte lucruri de facut..aci consider a fi benefic ca lucrul făcut să fie cu folos, de exemplu să faci curat acasă( cred că mai bine deja pleci la scoală.

Să vă zic un secret, dacă sunteţi impliucaţi în diferiteb proiecte şi chestii şi lipsa e super motivată să ştiţi că tocmai atunci colegii duc greul şi scriu toate lucrările, am observat şi nu o dată acest fenomen, în plus nici nu şimţi că ai lipsi. Din proprie experienţă spun chiar cu ruşine că în a 12 nu prea am dat pe la matematică şi biologie, pur şi simplu nu puteam să le sufăr pe profe, era o continuă perioadă de stres, aşa că..un motiv şi pe aci mi-a fost drumul.

Ok, mă întorc la cazul de azi dimineaţă, uff chiar mă întreb oare medicul a crezut ceea ce i-am spus.

Mă verifica la spate , pune mîna în jurul umerilor şi mă întreabă..te doare, eu spun automat că dat, ..şi apoi mă întrebă interior sau exterior, eu fără ca să ascult, ahhh, mă doare..uff ce penibil.

În fine cam astea experienţele mele medicale. Noroc că în a 12 nu m-ai trebuia să mimez răceala mamei, îi spuneam că nu mă duc şi gata. Aşa încît am fost întradevăr răcit doar de 2 ori.

Ok, Sănătate vouă!!!

şi în plus reamintesc că ştiu că nimic nou nu aduc prin spusele mele, însă ştiu că peste timp imi vor părea într-adevăr o noutate.

Multumesc pentru lectură, cititorule!!!

O zi fără bacterii şi viruşi!

5 comentarii leave one →
  1. Jenika permalink
    Noiembrie 13, 2008 18:15

    Am remarcat o chestie in blogu tau, sau mai exact in felul tau de’a scrie: 3 articole au inceput cu „Uite asa”…chiar ma intreb: sa fie acesta un „tic” lingvistic?😛 :))

    PS: N-a fost o critica, a fost o remarca modesta, uite asa….:D

  2. Noiembrie 13, 2008 19:03

    oooooooo……sati zic sincer..nici nu observasem..uite asa;)))))
    thx…pentru observatie….voi avea in vedere..uite asa;))))
    chiar mai facut sa zimbesc…uite asa:))
    simt ca exagerez..uite asa;))
    imi place cum suna totusi…:)
    si petru viitor nu te sfii sami faci critika..eu o respect:))…asa k be my guest….mai am multe ticuri..doar k pe alea le observ si incerk sa le combat::)..uite asa;)))
    laitmotiv as spune:))
    oki..oki..te mai astept in vizita:))

  3. Noiembrie 23, 2008 12:00

    :)), ce tare!

  4. Aprilie 25, 2011 20:03

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

    • Aprilie 25, 2011 21:08

      Mulțumesc, ai dat de unul dintre primele mele posturi:)

Butterfly sharing is caring

