Skip to content

O ceaşcă de ceai şi un zîmbet:)

Noiembrie 10, 2008
tags:

smail

Stau la această oră tîrzie, cu ceaiul meu cel de toate zilele lîngă mine şi mă gîndesc oare chiar de ce avem cu adevărat nevoie în această viaţă.

Mulţi spun că sunt una din cele mai pozitive persoane pe care le cunosc, zîmbetul mereu mă însoţeşte şi care îmi este secretul.

Să vă zic sincer, vouă ce găsiţi de cuviinţă să citiţi aceste cuvinte nonsens, vă spun că nu există un secret doar să realizezi cît de mirifică e fiece clipă.

Ca să vă demonstrez că sunt ca noi şi poate că un pic mai rău vă spun urmatoarele:

  • Sunt singur, mereu am fost şi mereu mă urmăreşte acest sentiment cînd mă duc la culcare şi cînd mă trezesc.

Însă mă trezesc cu zîmbetul pe buze şi gîndindu-mă cîte surprize se pot întîmpla azi

  • Locuiesc într-un cămin, ne-am cumpărat 2 camere aci, pentru că erau mai ieftine şi ne-am facut baie în casă, deşi mîncarea tot la bucătăria comună o facem. Şi totuşi îmi iubesc locuinţa şi fiece locuşor din casă (nu degeaba am luat punctaj maxim , la bac la eseu cu tematica asta)
  • Mă îmbrac deobicei de la second-hand, şi nu îmi este jenă s-o spun, datorită acestui lucru am observat că am cele mai originale haine din parcare şi mă bucur.
  • Dacă tot ce subiectul financiar vorbesc, chiar nu-mi pasă banii, uff, de cîte ori am pierdut posibilităţi şi de cîte ori trebuie să motivez că nu pot merge undeva deoarece nu-mi pot permite, însă realizez că de fiece dată apare ceva nou şi asta e super draguţ.
  • Oamenii mereu se uită suspect la mine cînd le spun că mi-am ales Facultatea de Jurnalism, cică şi „ce vei lucra după”…degeaba încerc să le demontrez că nu are rost să te duci la Drept, Economie, tot mai sus în faţa vor fi etajaţi cei din domeniile astea, însă mie nu-mi pasă, eu stiu că fac ceea ce-mi place şi cum imi place.
  • Oamenii se uită cruciş la mine, spun că sunt prea pueril şi naiv doar auzind nickul meu sau maniile (un fel de trademark al meu , am observat că prind la public), ba mai mult s-ar putea să fiu acuzat că am alştă orientare, însă nu-mi pasă, eu stiu că iubesc fetele şi mă ştiu pe mine.
  • Mereu există cineva care să-mi pună beţe în roate şi să se bucure şi să mediatizeze atunci cînd greşesc, însă vreau să le multumesc şi acestora, fără ei n-aş fi aşa cum sunt.
  • N-am un look super atrăgător şi ai spune că nu prea mănînc sau uite uite şi mă ia vîntul, însă ştiu că cei ce vor cu adevărat să mă vadă trec dincolo de aceste detalii minore.
  • Unii spun că sunt superficial şi că prea le încerc pe toate, fie însă cel puţin aşa am ce face.
  • Uneori simt că sunt mereu acel simplu om, fără talente deosebite, iar încercările mele de a face într-un fel artă prin poezie nu aduce nimic nou, ştiu asta, însă îmi place aventura cînd descopăr ceva nou pentru mine, dacă nu şi pentru ceilalţi.
  • În relatiile cu fetele, sunt eternul „cel mai bun prieten”, ajungi la un moment dat să te saturi şi de asta şi vrei să iubeşti însă…poate că incă nu e momentul.
  • Uneori fratele meu mă irită atît de mult şi mama imi face zile fripte aruncîndu-mi felde fel de reproşuri, însă înteleg că asta e meseria ei de după primordialul scop de a avea grijă de noi, aşă eu o iubesc şi-mi iubesc si fratele si iubesc la nebunie scenele de ceartă pentru că…recunoaşteti deşi sunt dureroase, sunt frumoase în felul lor, cum dpă asta apar împăcările.
  • Poate că ar trebui să fiu trist că am fost crescut doar de mamă , fără tată, în acest caz mă consider norocos, nu mă întreba-ţi de ce:).
  • Cred că ar trebui să mă simt ca naiba, atunci că de cînd mă ştiu eu, mama a fost judecată de ce m-a luat şi pe mine cu ea, că cînd voi creşte mare voi moşteni schizofrenia tatălui biologic, şi că nimic bun nu a ieşit din asta, fratemele meu mereu era preferat de rude pentru că semănă cu bunicul, ce să spun, astea imi sunt rudele, nu pot spune că le iubesc , le agreez şi mă bucur cînd imi vin in vizită însă fie sunt şi ele rudele mele.
  • Uneori e foarte demoralizator cînd tu scrii, scrii şi aproape toţi sunt prea ocupaţi pentru aţi răspunde, însă dacă stau să mă gîndesc, eu scriu pentru că-mi place, iar dacă nu răspund au motivul lor eu continui să fac ce-mi place.
  • Unii plîng că nu le merge în dragoste, însă ce să le spun, dragostea e tot ce ne înconjoară:).

Viaţa e frumoaşă oameni, nu trebuie să avem milioane pentru a întelege, să purtăm haine de la DolceGabbana, mereu să mergem la cele mai de elită cluburi, să mîncăm doar produse de la Fidesco, nu trebuie să fim fericiţi doar pentru că cineva îi place facultate pe care nu noi ne-am ales-o, Viaţa e frumoasă chiar şi atunci cînd treci invizibil pentru toti, e de ajuns să te vadă unul ca să fii ceea ce eşti (aci lam parafrazat cu pic pe Sartre). Nu trebuie să urîm viaţa asta doar pentru că suntem îngrozitor de singuri, sentimentul că cineva e fericit cînd merge pe drum, mă face şi pe mine fericit, seara…cînd toti merg perechi perechi şi numai tu pereche cu luna, bucură-te de cei cei vezi. recunoaste..sunt fermecători

Nu fo trist dacă multi di jur nu te înţeleg, nu trebuie toti să te înteleagă, e deajuns să te întelegi tu şi să te iubeşti tu. Nebănuite sunt căile Domnului aş spune.

Şi e deajuns să-mi pun o piesă bună, să-mi ia ceaiul cel de toate zilele şi să zîmbesc, si să-mi repet că totul trece aşa cum se spun în Ecleziastul sau aşa cum spunea Eminescu

” NU spera şi nu ai teamă

Ce e val, ca valul trece”

Eu nu spun că eu nu am momentele mele de împovărare însă ştiu că-s efemere. Şi că Totul e nemaipomenit de frumos.

Vă îndemn să vă găşiţi ceaiul vostru şi în timp cel beţi să vă uitaţi în jur şi…să lăsaţi viaţa să intre în voi.

Cam atît, ştiu că e lung blogu şi că nimeni nu o săl citească, însă ştiu că eu îl voi citi cîndva şi-mi va ajuta, dacă cineva a citit, multumesc.

Zîmbiţi Vă rog şi o savurare nemaipomenită a ceaiului!!!!

19 comentarii leave one →
  1. alexandrina permalink
    Noiembrie 11, 2008 23:34

    27 pink butterflies zburau cind soarele era o portocala🙂
    si erau veseli si foarte originali :big hug:

  2. Melly permalink
    Noiembrie 12, 2008 16:05

    oare ce ceai ai inceput tu sa bei acolo?!?…are you high???…:))

  3. Tania permalink
    Noiembrie 22, 2008 16:35

    mai pus pe ginduri

  4. Victor permalink
    Noiembrie 23, 2008 00:02

    Ai respectul meu Alex .Nota 10 pentru stil,ai originalitate si cretivitate remarcabila.Tine-o tot asa!!!!

  5. Noiembrie 23, 2008 12:18

    as putea sa las un comentariu tot atit de lung ca si marturia ta, insa ma rezum sa spun urmatoarele:
    1.am avut linga mine un coleg care gindea exact ca mine, si nu am stiut asta (desi intuisem ceva)
    2. Btaile inimii aplauda existenta!
    3. Viata noastra este in definitiv o clipa.
    4. Oamenii ne pot considera schizofrenici pt ca incercam sa gustam din viata nu numai crema dar si miezul.
    5. DRAGOSTEA e viata, nu putem trai fara iubire si sa fim vesninci. Si da, dragostea e mai tare ca moartea, Dragostea a biruit!
    daca am face si noi publica experienta noastra de zio cu zi, am fi mai fericiti si am realiza esenta vietii!
    La vita e bella!

  6. Noiembrie 28, 2008 22:47

    Lucrurile mari,considerate mici, care fac un om fericit.
    Interesant;)

  7. vica permalink
    Decembrie 28, 2008 11:59

    Alex, eu ytzi multzumesc
    pt ceai:), pt ce-ai scris, pt ca tzi-ai deschis sufletul shi m-ai facut sa ma uit yntr-al meu…act de curaj pe care nu mi-l permit yn fiecare zi.
    eshti prea sincer ka sa te citesc fara emotii.

  8. vreausafiu permalink
    Decembrie 29, 2008 14:35

    e atat de emotionant! m-ai impresionat prin ce ai scris, de multe ori am simtit aceleasi lucruri.
    adica…. felul in care ma plimb pe strada si zambesc si cant, iar in jurul meu parca sunt numai perechi..si pare ca sunt singura, dar nu e asa….in sufletul meu e dragoste… si stiu ca erau momente in care eram mai nefericita cand formam o pereche cu cineva…
    iar in relatiile cu baietii…tot asa. sunt foarte buna ca „best friend”. dar stiu foarte bine ca dragostea o sa ma gaseasca atunci cand va veni timpul…))
    fii fericit!

  9. Veronika permalink
    Decembrie 29, 2008 14:37

    iti multumesc Alex…am simtit ca sunt patrunzator de sincere meditatiile tale…ai dreptate…trebuie sa ne bucuram de fiece clipa…si sa nu asteptam ziua de miine sa fim fericiti,sa nu asteptam sa terminam tot ce avem de facut pt a oferi timp …macar putintel timp pretios celor dragi ……e trista si neplacuta senzatia asta ! …cind tu ai nevoie de atentie,ai nevoie sa petreaca Cineva …mai mult timp cu tine,dar mereu ceva intervine,mereu apar lucruri ce nu accepta aminarea…pe cind Tu sa pare ca o poti accepta..:(…si eu de multe ori ascund dupa zimbet stari interioare asa…nu prea…Dar asta e viata…daca noi tinerii,oamenii,nu o vom trai zimbind si vazind partea pozitiva a lucrurilor,atunci cine?si…daca vom face bine ,vom ajunge bine…si daca te ocupi cu ceea ce-ti face placere,poti avea un succes cu mult mai mare decit altii,care fac lucruri doar pt ca au auzit ca e bine si asa li s-a sfatuit:)

  10. August 10, 2009 16:00

    ce frumos eşti prin ceea ce scrii, prin sinceritatea ta, prin curajul tău…

    • alex permalink*
      August 10, 2009 17:16

      Multumesc:)…si crezi ca am curaj:)

  11. Victoria V. permalink
    August 13, 2009 13:35

    Alex, blogul tau este citit, fii pe pace. Cum ti-am mai zis, esti original, irepetabil. Noi te iubim.

  12. Domnicu Nicoleta permalink
    Martie 9, 2011 16:35

    eram curioasa sa vad cu ce postare ti-ai inceput tu blogul…si BANG! cel mai personal articol pe care l-am citit vreodata…
    Recunosc ca dupa randurile astea, apreciez si mai mult ceea ce faci pt voluntariatul/activismul tinerilor in RM…true inspiration.
    Acum stiu ca pot mult mai multe decat ceea ce fac acum. Promit sa nu ma mai plang niciodata!

    P.s. Sigur nu esti bogat?xD xD Tioska tau este, din cate am inteles)) http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Lebedev

    • alex permalink*
      Martie 9, 2011 17:50

      🙂 Neah, nu-s eu ăla, dar cândva și eu voi avea un articol de genul ăsta pe wikipedia:)

      cam în articolul acesta e esența ceea ce înseamnă Acasă la Fluturaș, și de ce e acasă la fluturaș și de ce blogu meu e roz.

      Și fii singură că poți face orice vrei, eu asta nu o zic doar ca să-ți ung urechile, dar ți-o zic pentru că simt asta și am experimentat asta.

      Când am scris asta habar nu știam ce va urma, nu mă gândeam nici la USA, sau la festivale internaționale de studenți din România, Norvegia, Polonia, eu abia începeam facultatea și eram un fluturaș speriat:)

      MUlțumesc că ai săpat mai adânc și m-ai citit mai adânc:)

    • Domnicu Nicoleta permalink
      Martie 10, 2011 00:53

      Și au urmat lucruri tare interesante🙂
      Cum crezi, blogl te-a ajutat în acest traseu?
      (de la fluturas speriat pana la unul caruia nu i-e frica sa zboare🙂 )

    • alex permalink*
      Martie 10, 2011 02:22

      Cred că da:) pentru că uneori mă gândesc că eu fac anumite chestii și mă duc în anumite locuri, doar pentru ca ulterior a avea ce pune pe blog.

      Sincer de multe ori blogul a stat în fața temelor pe acasă și el e mereu aici pentru a scrie ceea ce îmi vine, apoi este o unealtă importantă de a te cunoaște și de a vedea ce gândesc oamenii despre tine.

      Mereu când văd că cineva face un share cu link la blogu meu, tare mă bucur, sau când aflu că pe cineva la inspirat blogu meu și că chestia asta roz e utilă cuiva:)

      blogu asta îi fișcă ciotkaia:)

    • Domnicu Nicoleta permalink
      Martie 10, 2011 10:00

      😀

Trackbacks

  1. 7 lucruri pe trebuie să te oprești să le faci ACUM pentru a-ți atinge țelurile cu 526% mai repede « Creier Cretz
  2. 7 lucruri pe trebuie să te oprești să le faci ACUM pentru a-ți atinge țelurile cu 526% mai repede | Campot.net

Butterfly sharing is caring

