Skip to content

Blog anti-„LOve bLog”

Noiembrie 9, 2008
tags:

toohapi

Uite aşa îmi fac zo debutu de blogger, prin cel mai banal blog posibil

ce să spun, dragostea e super tare iar atunci cînd o simţi nimic nu mai contează în jur şi dintr-un anonim devii cea mai creativă şi cea mai originală persoană, încerci să surprinzi, să faci pe cineva să rîdă, să faci ceva special ce poate fi cel mai banal din cîte au existat, şi totuşi în această ordine de idei spun că cînd deschid o pagina de blog, un site cu bloguri tot ce vad e aceeaşi stereotipizare şi plictis al sentimentului astfel ajung la concluzia că nimeni nu iubeşte doar încearcă să se dea mare şi tare, uffff oameni TREZIŢI-vă!!!!!!

de aceea spun că ăsta e primul şi ultimul blog al meu (sper…) care are tangenţe cu acest sentiment, ok asta cu condiţia că dacă m-aş îndragosti as avea ce spune.

Eram săptămîna trecută la ora de retorică în care ne prezentam discursurile finale şi cînd o colegă vine cu un discurs în care să demontreze cît dragostea e de frumoasă…şi ce să vezi…aceleaşi elemente ce zgîrîie urechea, nu am putut să nu comentez şi chiar poate am fost prea dur însă războiul meu cu acest fenomen rămîne război.

Dragostea e ceva super intim şi nu există destule cuvinte pentru a o expune aşa că spuneţi-mi mie de ce oamenii o expun şi o exteriorizează în cel mai penibil mod? şi cu ce ajută, oare pe cine încercăm să persuadăm că iubim, pe cine vrem să şocăm cu experienţa noastră?

în fine nu-mi place deloc ceea ce am scris, parcă nu exprimă revolta mea împotriva a tot ce înseamnă exteriorizare banală a dragostei online, a tot ce înseamnă să scrii doar pentru a scrie şi nu a scrie pentru a spune ceva, cam aşa închei fără macar a încep astept reacţii din partea voastră pentru a completa, Multumesc Mult pentru lectură.

4 comentarii leave one →
  1. Jenika permalink
    Noiembrie 10, 2008 19:30

    Salut
    welcome to wordpress…;)

    Bun inceput….asteptam continuarea….:P

  2. Melly permalink
    Noiembrie 12, 2008 15:31

    se spune ca atunci cand iubesti totul pare diferit si doresti sa imparti acel sentiment cu toate persoanele si sa le faci la randul lor sa simta si ei si sa traiasca ceea ce traiesti tu…ma gandesc ca este o explicatie suficienta pt a incerca sa expuna si in cuvinte ceea ce simt…nu esti obligat sa citesti;)

  3. Veronika permalink
    Decembrie 29, 2008 15:06

    sti ce ma indigneaza cumplit de tare??? cind vad la TV de ex:la Povestiri Adevarate… cupluri ce povestesc ce mare e dragostea lor,e ok,placut de privit pina la un moment dat, cind vezi ca se incepe ce nu ar trebui sa se exteriorizeze in nici un caz(parerea mea),si anume: sa demonstreze lenjeria intima ce o vor purta in noaptea nuntii,s-o probeze direct,si multe alte momente,care ,cred eu …sunt superficiale daca atit de direct sunt aratate…nu-mi palce asta! e ok sa-ti arati dragostea pt persoana draga,dar exista limite in public! exista intimitate! daca ea nu e…parca dispare ceva foarte important,inexplicabil…trebuie sa existe cite ceva d/e care sa stie doar cele 2 persoane;)…

  4. Victoria V. permalink
    August 13, 2009 13:26

    In fiecare descopar cate o minune. Azi l-am redescoperit pe Alex Lebedev. Hugs, dear fellow.

Butterfly sharing is caring

