Sări la conţinut

Un an la Granat

august 15, 2012

Anul trecut pe timpul ăsta căutam oficiul la Granat. Anul trecut tot în această zi am început să administrez și prima mea pagină de Facebook pentru un client.

Aseară am numărat și sunt admin la 41 pagini (clienți, proiecte de ale mele, sau pagini amuzante). Și azi multe lucruri care le fac sunt prin Granat sau datorită lucrurilor învățate aici.

Artur e de treabă și cred că facem o echipă bună. Nu știu ce va fi peste alt an, dar e amuzant să citesc cum am început anul trecut: Fluturaș în câmpul muncii.

Am ales câteva poze care să arate cum a fost anul meu la Granat (nu din birou dar din activități). Partea bună e că în continuare reușiți să mă vedeți oriunde, atât online cât și offline.

Și PS: Cer scuze de invite-uri, dar acesta e minimul atac asupra profilului vostru ce aleg să-l fac (nu vă tăgguiesc random în poze, nu vă pun poze pe perete, nu fac share de 30 ori la același material, nu tăgguiesc aiurea numele companiilor în postările voastre și desigur cer pemisiunea oricând am de a face cu materiale cu voi) și doar voi vedeți acest lucru și alegeți ori să accepți ori să ignorezi notificarea.

Alexandru Lebedev – Social Media Manager @ Granat – Digital Awesomeness

No comments yet

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,203 other followers

