Skip to content

Tastatura Microsoft Wireless Desktop 3000 după 16 zile

august 9, 2012

Partea emoțională

Mămica s-a îndrăgostit de noua tastatură, spune că nici nu vrea s-o mai vadă pe cea veche. Spune la prietenele ei de noua jucărie a ei, ba mai mult acum e pe cale să-și facă blog.

Mie ea îmi place, ai impresia că ceea ce scrii tu e mai solid și mai argumentat, deși poate fi același troll iaca de ce jucăriile contează. Așa că aș spune că cei mai mari trolli stau pe Macuri.

Partea comodă

Tot din experiențele mamei spun că ea strânge mai greu colb decât cea pe care o vedeam înainte. Mama mai spune că se scutură mai ușor dacă nimeresc acolo firimituri. Iar șoricelul deoarece cântărește mai mult decât unul obișnuit îți antrenează mâna să nu fugă pe toată masa și doare mâna mai puțin de la el.

Mie îmi place că seara pot ține tastatura pe brațe atunci când scriu fără a-mi incomoda coatele care ori ar sta în aer, ori unul pe masă și m-ar durea. Îi comod deasemenea pentru palma mâinii deoarece în timp ce scrii atinge o suprafață plăcută la atingere.

Plus că pentru a vedea cum pot să mă joc cu tastatura am început a folosi mai multe short cut-uri (mine nu prea-mi plac să le folosesc) care unele sunt scrise chiar pe butoanele tastaturii.

Partea incomodă

Depinzi foarte mult de bateriile de la șoricel și tastatură și dacă nu ai de rezervă ți se pot duce pe apa sâmbetei câteva ore pe care le-ai planificat pentru lucru. De asemena trebuie să ai și încărcător pentru baterii, așa investiția în baterii ar fi mai mică.

Nu-mi place că butonul PrtScn e mic, sau eu pur și simplu m-am obișnuit cu un buton mare pentru așa ceva (știu, știu că sunt aplicații care m-ar putea ajuta să fac printscrinuri), dar eu folosesc acest buton și de fiece dată când îl apăs îmi pare că în curând îl voi strica.

Nu prea am mâncat pe lângă tastatură și nu știu cum se comportă la interacțiunea cu ceai sau oricare altă mâncare.

Un review cu detalii tehnice mai multe puteți citi la iCannabis.

PS: În publicitatea pentru copii se spune că de cele mai multe ori mesajul e îndreptat către părinți, și dacă aceștia îs convinși atunci copii pot păpa bunătățuri. Și mamei îi place foarte mult tastatura, chiar și-a cumpărat baterii și încărcător pentru baterii.

Alte detalii și imagini vedeți aici: De ce tastatura și aici: Mămica și tastatura

No comments yet

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,295 other followers

