Skip to content

[Must See List] Parcul Copiilor ”Ion Creangă”

iulie 31, 2012

Parcul Copiilor din Timișoara a fost marea mea descoperire din călătoria din acest iulie. Ultimii doi ani, eu nici nu știam că este acolo, că era în reconstrucție, iar acu cred că e unul din cele mai frumoase locuri din Timișoara.

Este un loc pentru plimbări dar mai ales pentru părinții cu copii. Îi pot aduce aici și aceștia au o mulțime de lucruri care pot să le facă. Mie mi-ar fi plăcut ca și copil să zburd pe aici. De fapt nici așa măricel nu m-am putut abține să nu mă joc cu Victor, cu unele din ele.

E ceva ce aș vrea să văd și în Chișinău. Noi avem parcuri frumoase, și avem altele care pot deveni și mai frumoase. Vă las pe voi să vedeți ceea ce am văzut și eu.

Apropo parcul are orar și e închis noaptea, iar polițiștii patrulează pe biciclete.

 

 Mie mereu mi-au plăcut acest fel de fântâni.

 Labirint din plante.

 Și mini-golf.

 Sâmbătă și Duminică, cred, este și carusel.

 Și teatru de vară

 Urnele de gunoi îs cu sacoșă.

 Aici sunt expoziții de desene.

 Parcul e lângă râul Bega și e perfect pentru plimbări.

 Căsuțe frumoase

 Turn de veghe.

 Exerciții.

 Elicopter, și el se mișcă într-o parte și alta.

 Am sărit și eu aici.

 Frânghii

 Fort militar

 Șezlonguri colorate și mobile

Cursă cu obstacole

 Un munte de jucărie.

 Aci e un tron și un copii pot face poze cu fețe

 Orășelul indian e adorabil, și cu bărcuțele poți merge

 Iar toți stâlpii sunt îs colorați.

 Aci copii duminică desenează și fac diferite lucruri, precum noi facem și la Papergirl.

 Cânți și faci zgomot

 2 table de șah, și nu le fură ca celea de la USM.

 Scaune tare drăguțe

 Trenuț unde copii pot merge gratis.

 Leagănul acesta e fain. Apropo fiece chestiuță de asta are o plăcuță unde scrie pentru ce vârste s-ar recomanda.

 Iar corabia asta mi aduce aminte de copacul de cireș din satul Rădoaia, acel copac era pentru mine corabia lu Fifi.

Iaca așa, dacă treceți prin Timișoara, duceți-vă numaidecât în parc.

În rest cum v-a părut părculețul?

 

8 comentarii leave one →
  1. iulie 31, 2012 10:44

    Parcul este foarte frumos si bine organizat!

    • iulie 31, 2012 10:51

      Aha, plus că se mai construiesc câteva ceva pe acolo, am înțeles că un tunel al fantomelor.

  2. iulie 31, 2012 11:01

    E foarte diferit fata de perioada cand eram studenta. Probabil de aia nu s-a mai stiut nimic despre el.

  3. iulie 31, 2012 11:42

    minunat parc pentru copii, ce minunat ar fi si la noi in chisnau sau orice alt oras din md sa fie unul de acesta, daca am ocazia sa trec prin timisoara neaparat voi duce copiii acolo.Apropo e gratuit fara bilet de intrare?

  4. august 1, 2012 13:50

    pentru un moment am crezut ca povestesti despre Chisinau, si ca parcul este la Buiucani. Eu nu am citit textul, dar ma uitam la poze :D silly me!

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,292 other followers

