Skip to content

Vopsind tramvaie în Timișoara

iulie 21, 2012

Am fost anul ăsta din nou la ISWinT și aci am decis să fac ceea ce am făcut și anul trecut la ISWiB, adică să mă joc cu frumuseți de culori. Și pe lângă pereții și trotuarele de anul trecut, anul acesta am vopsit pe tramvai și pe tăbli de nu știu care.

În timp ce noi eram în centrul Timișoarei aruncând culorile, am auzit fel de fel de comentarii. Unii spuneau că e frumos, alții ne întrebau cum noi cei care facem Graffiti legal ne luptăm cu cei care îl fac ilegal. Pentru că da, am avut autorizație pentru a face asta.

Un domn, a întrebat cine a organizat workshop-ul și a dat vina pe Băsescu, o doamnă ce conducea un alt tramvai ne-a zis că tot ceea ce facem e urât și că dacă găsește vreun desen pe tramvaiul ei îl bagă în primul perete care îl vede.

Mă întreb ce reacții ar stârni o chestie de asta în Chișinău.

Cât eram în parcul copiilor, o doamnă ne-a rugat dacă poate și ea să dea cu spray-ul, și a desenat limba de la Rolling Stones. În rest noi ne-am murdărit, ne-am lipit, am scris diferite mesaje pe tramvai și toate acestea pentru a rămâne cu o vară foarte colorată din Timișoara.

Mai jos vedeți ce am făcut noi, nu înainte de a vedea ce am făcut în 2011 în Serbia, și graffiti-ul din Belgrad și Frankfurt.

To be continued in some other city.

5 comentarii leave one →
  1. iulie 22, 2012 12:55

    Superfain!

  2. konstanta permalink
    iulie 24, 2012 18:45

    amu cand o sa ma duc inapoi asta o sa vad? o nuuuuuuuuuu

  3. kapa permalink
    iulie 25, 2012 10:52

    pe mine nu ma deranjeaza sa vad graffiti pe cosurile de gunoi de exemplu, insa ma deranjeaza sa vad pe transportul public. orice fel de mizerie, autorizata sau nu.

    • iulie 25, 2012 11:00

      el deja era vopsit înaintea noastră :P

      ps: noi nu am scris Icre

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,237 other followers

