Skip to content

Restaurant Chinezesc: 5th Element

iulie 7, 2012

Eu când m-am întors din SUA, am căutat tot Chișinăul un restaurant Chinezesc. Pentru că cum mai ziceam, unul din lucrurile care cel mai tare îmi lipsesc din SUA, e mâncarea chinezească.

La început nu era practic nici unul, apoi s-au mai deschis câteva cu tangențe chinezești, dar nu prea semănau a ceea ce căutam eu.

Apoi pe la început de anul acesta au apărut 2, de unde poți comanda mâncare acasă. ChinaTown și ChinaHouse, am luat de la ambele orez cu pui, și a fost comme ci comme ca.

Iaca ieri, am auzit că este un restaurant la Râșcani, destul de interesant și accesibil.

5th Element.

E la Râșcani, în partea stângă a Star Kebab-ului. La subsol.

Noi am intrat, și nu era nimeni în restaurant, chiar dacă era undeva ora 8, vineri. Atmosfera foarte frumoasă, decoruri chinezești, lumina cam așa cum le plac lor. Să mai schimbe și podeaua, ar fi piorfăct.

Mesele încăpătoare. Îs ok ca să te duci și în doi, și în mai mulți oameni.

Meniul ca meniu, adică hârtie, design, e așa și așa, dar eu cred că contează mai mult mâncarea care o găsești în el. Acum asortimentul nu e prea mare, dar au mâncăruri tare bune. Meniul îl găsiți aici: Meniu 5th element

Eu mi-am luat Orez cu pui și legume.

6. Orez cu carne de pui 400 gr.                       35 lei

Compoziție din carne de pui rumenită cu ou, în amestec cu varză pekin, ciuperci negre chinezești și roșii proaspete. Totul se asortează cu orez fiert.

Porția e ok de mare și dacă îți mai iei o băutură, e bun. Eu mi-am luat un Oboloni brună.

Apoi chelnerul care ne-a deservit a fost foarte amabil și grijuliu (poate că doar noi eram în restaurant) dar nu-i pe asta, mi-a plăcut atitudinea lui.

Iar muzica de fundal, era un fel de muzică chill, care îți permitea să vorbești și să ai o atmosferă plăcută, fără nici un fel de nosa.

Deci așa dacă aș pune note (de la 1 la 27)

Deservirea: 26

Mâncarea: 27

Locația: 20

Atmosfera: 24

Muzica de fundal: 23

Plus dacă ai card de reduceri de la Tratoria sau orice restaurant din lanț poți să achiți cu reducere. Sau să-ți faci card cumulativ la ei pe site.

5th element este și pe Facebook. 

Eu o să mă mai duc, vreau să încerc tot meniul. Sper să nu scoată și ei ce mie îmi place sau să se închide.

Iar dacă vor mai adăuga mai multe varietăți de pui, al de Orange Chicken și Prăjituri cu Răvaș (Fortune Cookies). Ar fi pentru mine cel mai bun loc de dus acum. Eu sper restaurantul să crească.

PS: articolul nu-i reclamă plătită din păcate.

8 comentarii leave one →
  1. Doina permalink
    iulie 7, 2012 12:52

    yesss!!! eu cand vin in Chisinau merg :D poate au orange chicken pana atunci hihihihi

  2. Arincik permalink
    iulie 7, 2012 14:18

    subsol? este shi fum acolo? de ce nu scrii despre asta?

    • iulie 7, 2012 14:21

      Nu Arina, acolo nu-i fum, cred că nu se fumează, pentru că nu sunt scrumiere. Și sunt sigur că e un non-smoking local.

  3. iulie 8, 2012 23:02

    Thank god for this post, cautam si eu un restaurant chinezesc in Chisinau de secole. Era unul bun la botanica cindva, dar s-a inchis cu muuulti ani in urma. Can’t wait to grab my friends & go.

  4. iulie 9, 2012 11:35

    Restaurantul in stil chinezesc 5th ELEMENT, este unul original in Chisinau. Subliniind faptul ca bucatarul este de nationalitate chineza, din or. Shanghai, are indeminarea de a da armonie gustului bucatelor pregatite cu farmec in tigaie wok.
    Salile decorate specific celor 4 elemente: apa, aer, pamin si foc, aveti posibilitatea de a va relaxa pe merit cu prietenii, pe ritmul muzicii distinse si deserviti la nivel de catre personalul bine instruit. Sali pentru nefumatori, elemente chinezesti, meniu distinct, preturi accesibile – toate menite sa satisfaca necesitatile si dorintele oaspetilor.
    Program de lucru: Luni – Duminica, de la 10:00 la 22:00.
    Str. Kiev 4, http://www.5element.md

  5. Daniela permalink
    decembrie 1, 2012 20:23

    Cautam si eu restaurant Chinezesc in Moldova…si Alex si am dat de blogul tau ;)
    a fost folositor , mersi :))
    Daniela

    • decembrie 2, 2012 00:08

      Cu plăcere, sper să-ți placă

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,292 other followers

