Sări la conţinut

Domnule Ministru, poate un BAC?

iunie 13, 2012

Domnule Mihail Șleahtițchi,

Dumneavoastră știți că în Moldova pentru a convinge pe cineva trebuie să vii cu propriul exemplu, cu propriul eu am făcut. Deoarece studiile, barometrele de opinie publică sunt acuzate fiind mereu părtinitoare.

Dumneavoastră, ca Ministru al Educației, ca vicepreședinte PLDM, ca membru asociat al Facultății de Istorie și Psihologie, ar trebui să știți că apelul la conștiință demult nu funcționează și pentru a încerca să schimbăm ceva trebuie însuși să facem.

Acum în presă, rețele de socializare, cartiere și săli de clase, toți vorbesc despre BAC, despre a copia sau a nu copia, despre cum va fi la facultate. Și eu cred că dumneavoastră aveți puterea de a fi un exemplu pentru elevi, un exemplu al muncii propriului minister.

Eu când eram în liceu am participat la toate olimpiadele de istorie, așa că, fiind din domeniu, vă propun să scriți BAC-ul la istorie. Așa supravegheat ca și ceilalți elevi. Cu privesc.eu-l în față, ca o țară să vadă cum se scrie BAC-ul.

Eu în anul 3 de facultate am scris un examen în direct și sunt sigur că și dumneavoastră puteți.

Cu respect, Alexandru Lebedev, un fost elev, rezultat al sistemului de învățământ RM.

Baftă la BAC!

Sursă poză: Gov MD.

Cererii se alătură: Eugen Luchianiuc, Nicolae Apostu, Radu Chivriga

Update 14 iunie: Ministrul a spus Nu. 

Update 18 iunie: Bloggeri la Jurnal TV

http://www.dailymotion.com/embed/video/xrktxx_nicolaeapostu-blogspot-com-my-thoughts-reportaj-de-ieri_webcam
nicolaeapostu.blogspot.com.my thoughts reportaj… по luchianiuc

5 comentarii leave one →
  1. Iulia permalink
    iunie 13, 2012 17:32

    Buna idee.

  2. iunie 13, 2012 17:59

    Subscriu! Chiar aş vrea să văd şi eu cum un ministru susţine un examen. Şi să fie şi atunci, la examen, scăldat de camerele video. Şi să fie “buzunărit” de cei care vor dori să îi ia telefonul mobil. Şi să acorde – neapărat!!! – interviu la ieşirea din sala de examen! Şi să mai şi vrea să dea la contestare! Hai, dle ministru, răspundeţi provocării! Fiţi un exemplu!

  3. iunie 13, 2012 18:09

    Alex, pentru update! Vezi că i-am propus şi el a căzut de acord!

    Atenţie la minutul: 16.20

    • iunie 13, 2012 21:41

      Merci tare mult Daniel, în prinde pe cuvânt.

Trackbacks

  1. Ultima șansă a lui Șleahtițchi sau ”а министр зассал” :-) « blogul lui eugen

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,203 other followers

