Skip to content

5 lucrușoare ce îmi plac la Facebook Timeline

octombrie 7, 2011

Deja de vreo 2 săptămâni îmi am instalat Facebook Timeline, și aș spune că deja m-am obișnuit. Când intru pe profilurile vechi ale prietenilor mă simt un pic ciudat mai ales că deja încep să uit unele chestii care erau acolo. Cred că asta e adaptarea, dar și comoditatea.

Am mai scris despre unele chestiuțe interesante și pe blogul la Granat, dar acum vreau să vă arăt niște lucruri, care posibil le-ați observat și voi, dar mie îmi pare super comode și favorabile noului Facebook. Deci:

#1 – Nu-mi mai apare tot ce fac pe wall

Unii se mai spionează ce fac unii și alții pe Facebook, cine și pe cine a comentat prin vizita peretelui celuilalt, acum pe timeline-ul meu apare doar ce pun eu sau ce pun prietenii mei pe wall, și pot să selectez încă să apară doar ce pun eu.

Gata cu chestiile Alex commented: Și di săxi on Mirelas picture. Acum lucrurile acestea apar doar în ticker, dar cum tickerul e dinamic, nimeni nu stă să le urmărească, iar Mircea Iurcu ne-a arătat cum în general să ne scoate tickeru, care poate fi annoying. Dar mai bine ticker decât toată informația aia la mine pe Wall.

#2 – Iconițele cu update-uri

Încă nu le-am folosit pe toate da ele îmi plac că au apărut. Acolo poți să scrii chestii legate de unde ești, unde înveți, chestii medicale și ce ai făcut, Got a Licence, Got a tatoo, interesantă fișcă și deși știu că într-un fel asta dă mai multă info despre tine dar atâta timp cât tu controlezi cine vede informația asta, îmi pare interesantă chestia.

#3 – Felul cum îți arată pozele

Grafic cum ele sunt poziționate, și etajate mă ajută să-mi găsesc mai repede pozele dintr-o anumită perioadă, și cu un simplu scroll în jos uneori când sunt nostalgic îmi văd istoria vieții din ultimii 3 ani în imagini. Și mă face să mă gândesc la anumiți oameni.

Felul în care pozele sunt acum, te fac mai sensibil și poate un pic mai narcisist.

#4 – Butonul Share

Dacă până acum, dacă găseam ceva interesant în news feed puteam face share la mine pe perete să apară. Dacă vroiam să pun link-ul într-un grup sau la cineva pe perete, treb să deschid youtubu, să copiez linkul și să-l pun unde îmi trebuie mie. Acum noul buton te anută să-l pui acolo unde vrei printr-o simplă alegere, și eu găsesc asta foarte comod.

#5 – Butonul Unfollow

Cândva Irina îmi spunea că ea nu pune like sau nu comentează la statusurile mele deoarece pe urmă îi vin o mulțime de comentarii de care ei nu-i pasă. Acum Facebook-ul a introdus butonul unfollow, așa încât dacă îți place ceva sau ai comentat ceva, și acolo se stârnesc dezbateri despre chestii irelevante, pur și simplu apeși butonul Unfollow și nu-ți mai vin notificări, Simplu nu?

Mai sunt unele chestii dar ele țin direct de administrarea paginilor, despre care vă voi zice mai târziu, dar cred că toți ați observat noua metrică a popularității paginilor, People Talk, astfel poți vedea câți din fanii unei pagini sunt chiar fani activi și nu doar pentru număr sunt acolo.

Dacă nu aveți încă Facebook Timeline găsiți aici cum să vi-l instalați. Eu îl recomand.

52 comentarii leave one →
  1. octombrie 8, 2011 00:09

    punctul 4 este demultishor deam.. shi nu doar la timeline.. eu ma folosesc de el deam de cva time (pt k tot mi place ft mult) :P

    • octombrie 8, 2011 00:52

      păi el este da nu la toți, la unii setările de la timeline sunt implementate step by step. Unii încă nu au fișca cu grupurile preferențiale de oameni, care te notifică mereu când ei postează ceva

  2. octombrie 8, 2011 12:42

    eu nu reusesc sa instalez timelineul :(

    • octombrie 8, 2011 23:03

      treb să conectezi contu tău cu nr tău de telefon

  3. octombrie 10, 2011 11:16

    mie îmi place punctul 4, a fost primul lucru pe care l-am adorat de cind mi-am instalat Timeline-ul, aici cineva zice că îl avea și înainte, poate, la mine însă a apărut odată cu Timeline-ul. :D

    • octombrie 10, 2011 11:20

      păi unele opțiuni apar la unii mai devreme la alții mai târziu:)

  4. octombrie 13, 2011 01:40

    Pentru cei ce vor sa intaleze acum facebook timeline, un tutorial simplu:

    http://www.vectorash.ro/enable-facebook-timeline/

  5. decembrie 15, 2011 21:56

    Mișto, de vreo 2 ceasuri mi-am schimbat și io.

  6. mariana permalink
    decembrie 15, 2011 22:23

    oameni,eu am conectat cu telefonul mobil,mi-a venit un cod,am facut tot ce trebe – dar nica nu vad:(

    • decembrie 15, 2011 22:24

      adică? oricum din 22 dec, o să ai timeline automat:)

    • mariana permalink
      decembrie 15, 2011 23:23

      adica sunt tot cu profilul de pina acum.nu se schimba nimic…..cineva mi-a zis ca se activeaza in 7 zile….ce satana de aplicatie

    • decembrie 15, 2011 23:44

      da într-o săptămână la toți va fi

  7. Irina permalink
    decembrie 18, 2011 19:59

    cum se trece inapoi? la wall-ul obisnuit?

    • decembrie 18, 2011 22:15

      încă nu-i posibil dar cum găsesc vreo soluție te voi anunța

  8. traiestesenzational permalink
    decembrie 25, 2011 08:37

    imi place timeline dar singura faza e cu wall nu imi apare ce fac prietenii mei pe wall .naspa

    • decembrie 25, 2011 10:15

      cum adică nu îți apare, sau tu vrei să-i urmărești?

    • traiestesenzational permalink
      decembrie 26, 2011 03:09

      adica daca un prieten posteaza ceva nu imi apare pe timeline

    • decembrie 26, 2011 12:24

      păi dacă ei îți scriu ție pe wall apare, dar ce fac ei la altă lume nu apare pe wallul lor da în ticker ce e pe pagina de news feed în partea dreaptă:)

  9. traiestesenzational permalink
    decembrie 26, 2011 12:32

    da mai asta am inteles dar inainte imi aparea cand se facea si concursuri de ex: concurs.ro a lansat un concurs asta imi aparea pe wall si nu mai apare sau un prieten isi schimba poza sau posta un video
    astea nu mai apar

    • decembrie 26, 2011 13:16

      deja trebuie să setezi si să te abonezi:) apoi să schimbi setările să-ți arate info de la toate persoanele și nu doar celea cu care interacționezi mai des

  10. mariana permalink
    decembrie 26, 2011 13:51

    Se poate sa intervin si sa va zic cum e la mine? Eu am tickerul pe timeline ;) ,dar si pe news feed.Daca vreau,pot ramine pe timeline-ul meu si totodata vad ce mai posteaza prietenii.
    @ traieste senzational ca sa poti vedea activitatea tuturor prietenilor,du-te pe peretele lor si seteaza #subscribe all updates,pentru ca cu toate schimbarile facute,ne scapa din vedere o mare parte din informatii si trebuie sa le setezi manual.
    Sunt si paginile(la care a-ti dat like) postarile carora nu vin in news feed,poate din cauza ca nu interactionati si nu postati acolo. Dar eu am mai creat o ”lista de prieteni” ,doar ca am inclus toate paginile care ma intereseaza. Mergi la ”Lists” din meniul principal,dai #more,unde se deschide toate listele cu prieteni; dai #CreateNewList,ii dai denumire,apoi din partea dreapta sus — #ManageList(care are citeva optiuni) din care alegi #RenameList si schimbi optiunea #prieteni in #pages .le bagi pe toate acolo.de acum incolo o sa le poti accesa in meniul principal.Eu asa am facut.succese!!

    • decembrie 26, 2011 13:59

      mariana exact:)

    • mariana permalink
      decembrie 26, 2011 14:04

      :) doar ca acum stii ce gindesc? trebuie introdus #subscribe-ul si la pagini:) sunt pagini care ma intereseaza,dar prea mult spamm citeodata..

    • decembrie 26, 2011 14:21

      adevărat:)

    • Cosmy permalink
      decembrie 10, 2012 03:55

      Buna, eu nu pot sa vad deloc activitatea prietenilor… ma refer la Ticker… nu este activ. Cum il pot activa? Multumesc.

  11. decembrie 26, 2011 14:49

    nop…{((( am dat subscribe all updates apoi am pus un pieten sa posteze un videoclip si nu a aparut pe timeline

    • decembrie 26, 2011 14:56

      eu nu înțeleg cum adică nu a apărut. unde nu a apărut, în news feed?

    • decembrie 26, 2011 14:58

      nu pe wall :)

  12. decembrie 26, 2011 15:01

    mersi orcum mariana creca la cat lam frecat am stricat ceva pe aici am setat ceva naspa :)))

    • decembrie 26, 2011 15:20

      poate a pus ca să vadă doar o persoană postu

  13. decembrie 26, 2011 15:26

    nu …nu ma pricep eu am facut ceva naspa

    • decembrie 26, 2011 15:45

      e aiurea pt că nu prea știu care e problema adică nu văd în față setările tale de aia și nu îți pot oferi o soluție

  14. decembrie 26, 2011 15:46

    asa este nici eu nu ma exprim calumea :)

  15. ... permalink
    decembrie 27, 2011 22:57

    Buna . am si eu o intrebare :-? cum se face ca nu pot sa scriu unui prieten pe wall ,si el avand tot Timeline ? :|

    • decembrie 28, 2011 00:51

      probabil setezi msg că e invisible pt dânsu sau el și-a setat ca nime să nu-i poată scri pe wall

    • ... permalink
      decembrie 28, 2011 00:52

      poate, nu stiu..o sa mai incerc..multumesc oricum ! >:D<

    • decembrie 28, 2011 12:45

      verifică setările asta e sfatu meu :)

  16. Oana Bumbi permalink
    decembrie 29, 2011 00:12

    am o intrebare, eu am ramas la pagina veche de fb, dar vreau sa vad new feeds`urile unei prietene, likuri si comentarii pe care le dadea si care le vedeam inainte si imi apareau la mine la newfeeds. Acum vad doar cand incarca poze sau linkuri, de ce? a facut vreo setare ca sa nu ii fie vazute likurile si comenturile sau e din cauza timelinului ei?

    • decembrie 29, 2011 12:37

      nu, înseamnă că nu ești abonată la toate noutățile ei, doar la acelea mai importante, când intri la ea pe pagină, și sus undeva treb să scrie abonat poți alege la ce să te abonezi:)

  17. Diaana permalink
    ianuarie 13, 2012 22:35

    Trebuie neaparat introdus numarul de telefon, pentru a trece de la vechiul profil la timeline?

  18. cRyna permalink
    ianuarie 16, 2012 18:23

    vreau si eu iconitele fisca de care spui si ce mai ai in plus cum fac..ca mie nu imi apar si faza cu unfollow post.. ast rasp

    • ianuarie 16, 2012 23:23

      dar tu ți-ai instalat facebook timeline? ar treb să apară.

  19. silvia glavinas permalink
    aprilie 5, 2012 15:38

    am pierdut butonul ticken(facebook),ma poate ajuta cineva.Pur si simplu nu exista in pagina mea.

    • aprilie 9, 2012 17:48

      cum adică l-ai pierdut? și care anume buton?

  20. Ella permalink
    august 10, 2012 09:28

    de ce imi spune ca din 16 august mi se va activa timeline? eu nu vreau asta. cum as putea sa raman la vechea pagina??

    • august 10, 2012 12:01

      ăăăăăăăăă dar acu poți alege deja să-l ai sau nu, sunt diferite aplicații pt asta

  21. aprilie 20, 2013 00:03

    salut, de cand am noul timline nu stiu unde sa ”mutat” sectiunea subscribed to, adica unde imi apar profilurile la care eu sunt abonat ?

    • aprilie 20, 2013 03:28

      Cristian, salut.

      Acuș verific și îți spun.

Trackbacks

  1. 5 lucruri utile ale Facebook Timeline « VOXPUBLIKA | Platforma de comentarii, bloguri si analize a Publika.md

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,291 other followers

