Skip to content

[Ani de facultate] Dansul lui Dorogan

septembrie 8, 2011

Uneori în anii de facultate există momente epice, din păcate de puține ori există cineva cu aparatul pe alături. Totuși eu cred că am fost foarte norocos. Am fost în grupa care a fost filmată pentru prima dată în direct la un examen și arătată pe net.

Apoi am avut norocul să văd live și dansul Șefului nostru de catedră de la Comunicare – Valentin Dorogan. După acest moment puțini îl mai credeau plictisitor. De la el am primit și nota la teza mea de licență, alături de alte persoane din comisie.

Deci dacă îl știți sau nu îl știți pe domnul Dorogan, puteți să-l vedeți cum dansează, iar dacă v-a plăcut îl puteți vota pe evaluez.eu.

Enjoy!

6 comentarii leave one →
  1. septembrie 9, 2011 10:15

    Multumesc:)) Chiar am ris cu pofta:)

    • septembrie 9, 2011 10:19

      Acum închipuieți cum eram noi în sală:))

  2. Lilia permalink
    septembrie 9, 2011 10:18

    Wawwwwww, Bravo d-nul Dorogan!!!!!!!!!!!!!!

    • septembrie 9, 2011 10:19

      A fost subiectul zilei vreo săptămână după asta:)

  3. Elena permalink
    septembrie 12, 2011 10:00

    În trei ani de facultate nu mi-am imaginat niciodată că domnul V.Dorogan se poate mișca pe aceste ritmuri! Fine :):):) mereu părea supărat sau serios, dar aici……și-a dat masca jos! În ce an a fost filmat dansul???

    • septembrie 12, 2011 10:17

      Decembrie 2010, La Creanga de Aur :)

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,296 other followers

