Sări la conţinut

Stellele Facebook-ului!

iulie 1, 2011

Toți oamenii îs deosebiți iar unii îs mai deosebiți decât alții când își pun în mișcare simțul creativ și fac pe cineva fericit. Mai ales de ziua de naștere.

Așa că ieri pe Facebook a fost nebunie mare, și s-a făcut simțită ziua de naștere a Stellei Enachi. Mi-a plăcut buzz-ul creativ, mi-a plăcut flasmobul, și mi-au plăcut oamenii implicați în flashmob (Alina, Natan, Elena, Eugen, Irina, Zaraza, Ileancik, Diana, Octavian, Andrei, Petrică, Valeriu, Viorel, Jeka și îmi cer scuze pe cine am omis), chiar dacă unii pe urmă nu și-au putut schimba numele, au mai fost șterși de alți oameni pe motiv de dublură, iar pereții lor au fost plini de felicitări.

Bun, și iată cum asta totul a fost:

Și Dragă Stella Enachi, Un mare și frumos La mulți ani direct din Acasă la Fluturaș!

4 comentarii leave one →
  1. Dya permalink
    iulie 1, 2011 11:38

    Aaaaa, mi-a plăcut tare tare mult!!!!!!!!! Ziua Steluței a fost și ziua noastră :)

    • iulie 1, 2011 11:41

      Ziua întregului Facebook:) cred că Mark Zuckerberg era foarte mândru că ceea ce a inventat el se poate de folosit și așa:)

  2. iulie 4, 2011 20:24

    Foarte frumoasa emisiunea!

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,239 other followers

