Skip to content

Speranța State

mai 3, 2011

Speranța e prima și unica fată pe care o știu că o cheamă Speranța. Și nu, nu e Nadejda în acte, așa a făcut-o mama ei și mama-natură o Speranță în carne și oase.

Printre primele dăți când am vorbit cu ea, proaspăt o adăugasem pe messenger și pe netlog, și țin minte că poze ei de profil era ea îmbrăcată în verde lângă un copac. Atunci eu eram un pic împovărat și am vorbit despre relații. Atunci Speranța mi-a spus că ar vrea ca inima să fie pe sistem Windows și fiece persoană acolo să aibă mapa sa. Și uneori să poți pur și simplu să ștergi unele mape, fără a le păstra în Recycle Bin.

Credeam și eu cândva asta, acum Speranță dragă să știi, că chiar dacă ar fi inima noastră pe sistem Windows și Desktopul ar fi foarte aglomerat iar Discu C super plin, tot nu te-aș șterge.

Tineri Filologi!

Eu continui să cred că Alexei Acsan nici nu și-ar fi putut imagina ce oameni a adunat el la Casa Limbii Române, tot acolo unde am cunoscut-o și pe Irina Kaiser, acolo am cunoscut-o și pe Speranța. Ea din prima clipă mi-o părut foarte înaltă și grammar freak, și pe urmă am realizat că așa și este, doar că are și un suflet tare țeațea (ok, ambele suflete).

După povestea Școlii Tânărului Filolog o întâlneam pe Speranța la toate concursurile și conferințele pentru elevi existente, de fapt nu doar pe ea, eram peste tot aceeași mână de oameni care purta greul de a reprezenta liceul la manifestații de cele mai multe ori plictisitoare.

Așa am întâlnit-o și la deschiderea anului tineretului, unde a vorbit Vladimir Voronin, iar noi în urmă îi taxam discursul. Atunci Speranța mi-a părut extrem de frumoasă, ea și așa este, dar atunci în special. Atunci încâ eram clasa a 12 și habar nu aveam ce va fi cu viața noastră, eu credeam că mă voi duce la psihologie iar Speranța la Drept. Și uite acum la noi, eu termin Comunicarea, iar Speranța – Jurnalismul (ea și-a luat și o facultate de la etajul 3 la FF).

Surprize de mai

Speranța mereu a putut să mă surprindă. De ziua mea în 2008, pe atunci foarte puțini se felicitau pe Facebook, Speranța a fost unica persoană care mi-a zis că mă iubește, și eu știu că asta nu a fost spus doar de dragul felicitării.

În 2009, ea cu Patricia și cu gașca au venit și m-au felicitat acasă, asta așă dulce a fost, eu pe urmă ziarele care mi le-a dăruit ea atunci le-am folosit în anul 3 când dam diferențele, și ceaiul a fost bun.

Apoi Speranța când găseșete undeva vreun număr 27 mi-l arată.

A fost o perioadă când noi am adăugat toți Sorinii și Sorinele pe care le-am găsit pe Facebook și i-am tăgguit într-o poză cu soare și pe urmă am comentat la ea. Pe atunci spam-ul pe facebook încă era la începuturile existenței sale.

La fel prin sms am comentat și Premia Muz TV 2008 cred, și vedeam cum Xenia Sabceac se gruzea. Și Ultimul sunet din clasa a 12 tot prin sms l-am comentat. Și multe alte chestii le-am vorbit prin sms, ba chiar și faptul că mie îmi plăcea de Doina Chiseliță, o dată tare demult.

Acum tare tare tare tare rar vorbim chiar online sau oriunde. Noroc că în anul 3 am avut modulul Economic împreună, așa ne cicăleam de fiece dată când ne vedeam.

Și la urmă rămâne doar Speranța!

Speranța la Bal a avut rochie roșie deci era Lady in Red!

Facultatea a fost interesantă cu Speranța pe coridoare, mai mai și atingând podul pe pantofii ei. Și excursia după anul 1 cu jurnaliștii și domnul Adrian și domnu Lupușor a fost interesantă, atunci țin minte că am cântat multe cântece patriotice și nepatriotice pe drum, dar cel mai important am văzut-o pe Speranța zicând un dicurs la un cinceac de vodkă într-o română ca la Lupu, ea asta poate!

Mama Speranței e tare faină și e profesoară și o dată la ziua de naștere a Speranței (care din cauza că Speranța e încăpățânată am făcut-o la iarbă verde pe 8 noiembrie), mama Speranței ne-a povestit cum la întâlnit pe tatăl Speranței.

Speranța are și o soră tot frumoasă, care apropo o poză de a ei și acum o am la mine în mobil de când Speranța mi-a transmis poze frumoase de la ea din mobil. Avea ea cândva un samsung roșu și o dată îmi povestea că Speranța când scrie sms și scrie cuvântul Acasă, îl scrie cu K, deoarece C-ul e pe aceeași tastă cu A-ul și te încurci.

De asemenea am surprins-o și eu o dată pe Speranța și de atunci ea nu mai vrea să fie surprinsă, după un dans zguduitor la petrecerea pe care ne-a organizato Plahotniuc câștigătorilor bursei VictoriaBank.

Speranța de asemenea semetru 2 din anu 2 la făcut în Grecia câștigând Erasmusu, și în septembrie cât și în ianuarie eram în aceeași barcă, ba diferențiari pe care toți îi vedeau ca restanțieri, ba chemați la rectorat ca să fim exmatriculați. Uneori la USM dacă ești prea bun – te exmatriculează sau cel puțin încearcă!

Din păcate Speranța niciodată nu a vrut să vină la CUC dar a venit o dată la unul din primele Offlineuri Netlog și am văzut bătrânei dansând vara. Soarele o iubește mai mult pe Speranța deoarece ea este mai aproape de el.

Ciudat cum uneori creștem și drumurile deși sunt foarte aproape unul de anul mai rar se încrucișează de cât atunci când ele sunt mai departe, dar știu un lucru, de fiece dată când o văd pe Speranța, râdem și viața chiar îu frumoasă. Și da, Speranța mă crede acum mai pervers de cât eram în clasa 12.

Așa că dragă Speranță, dăo naibii de cutie a Pandorei, tu mereu vei fi Acasă la Fluturaș în Familia mea 27.

Hug și Love you!

poză de Zina Esepciuc

25 comentarii leave one →
  1. Goldie-partner permalink
    mai 4, 2011 01:42

    have no words…….

  2. Olesea permalink
    mai 4, 2011 11:26

    Alex, sper ca nu a citit multa lume articolul asta …

    • mai 4, 2011 22:56

      nu știu pe cât de sarcastic sau pe cât de ironic a fost comentariul tău, dar important ca Speranța să fi citit articolul (și știu că ea la citit), pentru că in the end its all tht matters

  3. kapa permalink
    mai 4, 2011 11:41

    frumos. si articolul, si numele fetei :)

  4. Olesea permalink
    mai 4, 2011 11:52

    sper ca au citit foarte putine persoane acest articol … serios asa articol (fail) dedicat unei persoane n-am mai citit …

    • mai 4, 2011 22:55

      de ce așa?:)

    • Olesea permalink
      mai 5, 2011 09:04

      cum zice cineva STRIGATOR LA CER :)))) … dar asta e … eu cred ca Speranta merita o dedicatie frumoasa :) … asta parca e o compunere scrisa de un copil de clasa 5 … poate ăsta si a fost scopul … nu stiu … dar nu cred ca ar impresiona pe nimeni …

    • mai 5, 2011 11:49

      expresia asta noi de obicei o modificăm prin Zbierător la cer:)
      totuși eu mă bucur că te am prin comentarii, un ochi nou critic nu strică niciodată, eu deja înțeleg că tu nu mai plăcut din primu articol care l-ai citit de mine, dar ce să-i faci nu poți să-i placi sau să-ți placă tot.
      Nu știu cu ce ochi te uiți la blogul meu, dar ce găsești aici e pentru atmosfera de acasă, ceea ce ai putea vorbi și simți în sufragerie, în dormitor sau la bucătărie, fără presiunile de afară și mult mai important pentru fete, fără machiaj.
      Acasă la Fluturaș, mă găsești pe mine acasă și stările mele de acolo, și oamenii care intră la mine sunt serviți cu un ceai și eu încerc să fiu o gazdă bună, iar când pleacă, eu încerc ca ei să plece cel puțin cu o bucățică de căldură din casa mea.
      Poate articolul cu Speranța, nu-l consideri buni cu ochi de presă, cu ochi de lectură, dar când realizezi că dincolo de forma cuvintelor se ascunde fondul lor, și fiece paragraf ascunde o amintire, unele le pot înțelege doar eu cu Speranța, altele un pic mai mulți oameni, altele unii le pot intui, așa că totul e legat de sentiment și nu de conținut.
      Bun, ca atât, și desigur mereu ești bine venită să mai treci pe la Acasă la Fluturaș!

  5. mai 4, 2011 13:58

    Şi ambele suflete :D

  6. mai 4, 2011 15:07

    “scrie cuvântul Acasă, îl scrie cu K, deoarece C-ul e pe aceeași tastă cu A-ul și te încurci. ” – lol.. iateeee.. i do the same ^ ^

  7. Garik ( Ghibu) permalink
    mai 5, 2011 02:58

    Alex & Speranta cind am sa va vad impreuna ? daca voi nu vedeti sumedeniea de drumuri incrucisate in drumurile voastre , atunci , nushtiu sunteti orbi !!!

    • mai 5, 2011 03:01

      Iauti alt tânăr filolog:) Helow Garik we missed you:) chiar chiar tari:)
      apu de orbi, we are always blind:)

  8. Garik ( Ghibu) permalink
    mai 5, 2011 03:08

    dar cel mai important am văzut-o pe Speranța zicând un dicurs la un cinceac de vodkă într-o română ca la Lupu, ea asta poate!
    pina nu vad ku ochii mei asta , nu te voi crede pe cuvint :D

    • mai 5, 2011 03:09

      uuu se preconizează vreo reuniune tineri filologi, Garik ce zici, organizăm?

  9. Garik ( Ghibu) permalink
    mai 5, 2011 03:12

    organizam , de ce nu ;)

  10. Garik ( Ghibu) permalink
    mai 5, 2011 03:15

    Alex iti dau voie sa scrii si despre mine citeva cuvinte in blogul tau , mai uitete sa fie totul cenzurat :D ;)

  11. Garik permalink
    mai 5, 2011 03:19

    transmit daca trebuie ;) imi este curios ce ai scrie despre mine !

    • mai 5, 2011 03:22

      asta deamu numa după offline:) că eu treb să te văd:)) o să scriu cum am organizat 2 reuniuni ș cum tu ziceai că treb să mănânci ciocolată când bei și că usturoiu îi ciotkii, ș despre eseurile mele și despre cum prietena ta nuț da voie să bei bere

Trackbacks

  1. speranța fluturașului sau ”așa însemnări aș vrea să citesc” « blogul lui eugen

Butterfly sharing is caring

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,239 other followers

